Sexferie - Gdansk Polen

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

(Admin, flyt venligst, kunne ikke oprette dette emne i det rette forum)

Så får i lige en lille rejsefortælling fra Gdansk, Polen.

I dag var noget af en dag. Allerede før rejsen havde jeg gennemgået

http://www.roksa.pl/len/anonse.php?r=panie&miasto=Gda%C5%84sk

Hvor der er 50+ piger der har lagt annoncer op, alt fra alm massage til transer.

Selve rejsen.

Fra malmø (mmx) til gdansk. 524 SEK tur, retur, 150 kr fra bornholm til mmx. Så allerede her kan det betale sig at rejse til polen, få et knald og rejse hjem igen samme dag, fremfor at tage til kbh og leje en dansk pige til 1500/2000 kr i timen.

Det hele gik meget smertefrit.

Lejligheden jeg bor i koster 250 kr om dagen, men kan fås billigere, men jeg er lidt af et luksusdyr så valgte noget ordenligt. google (gdansk+apartments)

Taxis koster ingenting ca.10 kr per km. Intet start gebyr, så man kan nemt invitere piger hjem eller køre ud til dem uden det er en mega mer udgift.

Pigerne:

Når man finder dem på en hjemmeside, ved man aldrig rigtigt om de lyver, hvor gamle billederne er. AnsigterÅ

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kanon beskrivelse kbmaster....

ærgeligt at nogle af linksene til pigerne er døde 

har du mere??? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som en super ferie! kunne være man selv skulle tage sådan en på et tidspunkt  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aastrup gør lige det.... og så tag lidt dokumentation med hjem  ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har desværre ikke mere, skrev for de andre dage også, men de txt filer er væk. men skal snart derned igen så får i mere.

Tog lidt billeder. Men den slags må man jo ikke dele herinde, så dokumentationen er svær admin.

Stopper pigerne så går jeg ud fra deres sider ryger også, beklager. Men mange er kun i den brance i kort tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht billeder, så kan du lave en tråd i det private hjørne og smide billederne deri. Og så smide et link ind her i tråden....

Ja det er så ikke helt officielt endnu, men billeder af alle slags er tilladte i  det private hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker. har kun fra en af pigerne. Men godt at vide fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker. har kun fra en af pigerne. Men godt at vide fremover.

kan du smide det op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Interessant beretning fra en side af sexlivet jeg aldrig har prøvet: sexturisme hvor man går efter kønne unge kvinder. Det nærmeste jeg er kommet sexturisme er ture til Hamburg og Berlin, hvor jeg dog bare er gået i sexklubber - så uden at opsøge prostituerede. Og de par gange jeg har betalt for piger, har det været i Danmark. Og heroppe er de ret dyre og måske knapt så attraktive og servicemindede som i f.eks. Polen eller Thailand, hvor jeg kan forstå, at du har været. Derfor har jeg kun gidet det et par gange.

Jeg har nu heller ikke helt økonomi pt til den slags, og da jeg er biseksuel og kan få fyre gratis, gider jeg heller ikke ofre en masse penge på damer. Men bortset fra det, lyder de da pænt lækre, de piger du fandt sammen med. Jeg kan forstå, at du har en forkærlighed for kønne unge piger, siden at den 18 årige med en 15 årigs krop var din favorit. Men det er jo en ærlig sag ;)

I det hele taget kan jeg godt lide din fortællerstil, du er meget ærlig og ligefrem, ikke noget med at pakke noget ind.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan forstå, at du har en forkærlighed for kønne unge piger, siden at den 18 årige med en 15 årigs krop var din favorit. Men det er jo en ærlig sag ;)

Hvem kan ikke lide dette? Tror der er mange af os mænd som har en forkærlighed for disse unge "uskyldige" piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem kan ikke lide dette? Tror der er mange af os mænd som har en forkærlighed for disse unge "uskyldige" piger

Tapatalked fra min LG/G2

Jeg tror du har ret i, at de fleste mænd kan lide purunge piger. Men jeg kommenterede det mest, fordi det er sjældent, at man er så ærlig om det som KBmaster. En ærlighed jeg finder forfriskende i en tid, hvor mange hykler med den slags. Og hvor de fleste udadtil synes at mene, at det er svineri og fy fy at begære unge teenpiger, hvis man selv er fuldvoksen/moden, men hvor de fleste inderst inde selv er til unge piger. Der er utroligt meget hykleri på dette område, og derfor er det meget forfriskende, når man endelig hører om nogen, der er så hudløst ærlig om denne præference.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu