Jump to content

(Ex)Partners Søskende

Recommended Posts

Har du nogensinde haft en affære med din (ex)partners bror/søster? Har du haft lyst?

For relativt nyligt oplevede jeg det selv. Min ex-kones søster og jeg har altid haft et godt, meget venskabeligt forhold...måske med en anelse flirt ind imellem. Nuvel Min ex og jeg har været fra hinanden i MANGE år men jeg har bevaret kontakten til søsteren og vi har setes jævnligt, også med de nye kærester og  familier. Men, men, men..der har altid ligget en vis portion tiltrækning og NU er det sket...For nyligt var vi sammen på et hotel et sted fædrelandet. Og det var fedt. Vi var begge afklarede med at nu skulle det prøves. Uden egentlig at tænke på vore respektive partnere. Men noget der måtte udleves. Og det blev det så. Og det viste sig at det faldt os både naturligt, godt og på ingen måde akavet. Heller ikke bagefter. Og jeg tror nok at det ligger i luften, at det skal gentages engang. Muligvis moralsk anfægteligt, men på det helt isolerede egoistiske plan en kanon-lækker oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har på et tidspunkt antydet overfor min daværende kæreste at jeg synes hendes søster var sød. Forholdet sluttede den aften!

Det kunne jeg nok have regnet ud - men troede jeg havde styr på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har på et tidspunkt antydet overfor min daværende kæreste at jeg synes hendes søster var sød. Forholdet sluttede den aften!

Det kunne jeg nok have regnet ud - men troede jeg havde styr på det.

Det kan da ske, måske hun var lidt sart :-) ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

med min eks var det intet problem med fantasi hun beskrev sin søster for mig mens hun red mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har knaldet med min eks imens hun legede min tante som jeg havde lyst til at være sammen med. :) Så nogle piger er bare friske og vilde i sengen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu