Jump to content

Sprgsml Til Jer Kvinder?

Recommended Posts

hvor mange af jer piger er til at dominere end fyr?

ville det være et hit at få en fyr ud til at strippe/croquis/servicere for jer og en flok veninder til en tøseaften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt lide at dominere en fyr. Jeg nyder magten, men den form for sex er meget intim for mig. Det handler om tillid.

Jeg kan sagtens forestille mig, at det kunne være rigtig sjovt at få den slags underholdning ved en tøseaften!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvor mange af jer piger er til at dominere end fyr?

ville det være et hit at få en fyr ud til at strippe/croquis/servicere for jer og en flok veninder til en tøseaften?

Hvis du går med ønsker i den retning, altså med dig som croquis model, så burde det kunne lade sig gøre. Under en polterabend, som min kone var med til, havde de faktisk en fyr ude, som de malede. At han så ikke var så sub, var lidt uheldigt. Han virkede i hvert fald lidt beklemt ved situationen fra hvad jeg hører. Du ville sikkert have nydt det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil meget gerne dominere en fyr, men kan ikke se hvad det har med strippe croquis at gøre? En stripper er lidt old fashion, men meget skægt i mangel af bedre at foretage sig.. Men ville aldrig bruge penge på en stripper. Jeg ved at jeg får hug for næste sætning, men har svært ved at se hvorfor jeg skulle. En af fordelene ved at have bryster er, at man skal nok få lov at se de vaskebræt man gerne vil. Ja der er forskel på strip og vaskebræt - mest at ved at de smider skjorten i byen, øger chancen for sex. TIl forskel fra folks opfattelse af stripperne, er de jo ikke nemme at komme i bukserne på, tvært i mod. "look available but never be available"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu