Virkelig Mange Problemer

5 indlæg i dette emne

Skal prøve og se om jeg kan holde det så forståeligt som muligt og få hele historien med. Jeg håber inderligt der er nogle der kan hjælpe mig/os.

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år, siden vi var 15/16 år gamle. De første 3 år on/off hvor han der var sammen med en anden i off perioden og fik så smittet mig med kønsvorter, som jeg fik fjernet og derefter har jeg så fået mig den sygdom der kaldes Vulvodyni

Smertefuld tilstand i skeden, vulva området, så smertefuld at det er svært at indføre en tampon (mere info på google)

Derfor kan i nok regne ud at jeg har haft sygdommen i 5 år og dette har vakt store problemer i vores sexliv. Jeg har til tider bare lagt og bidt smerten i mig, for at gøre ham tilfreds. 

Jeg har ABSOLUT ingen lyst til sex overhovedet og jo mere han vil, jo mindre vil jeg. 

jeg har fortalt ham at det hele handler om at jeg får bygget et tillidsbånd op til ham og sexen, og at dette godt kan tage tid, men at jeg er sikker på at hvis han bare vil give det den tid, så skal det hele nok blive godt igen. Den er han også med på, indtil der er gået 2-3 dage så stiger det hele ham til hovedet og så får jeg en kæmpe sviner og han vil gå fra mig hvis jeg ikke vil/afviser ham.

Jeg bliver rigtig ked af det og føler jeg er mere værd en det. Men samme tid kan jeg også godt forstå frustrationen fra hans side. 

Han er helt bestemt på at han VIL have mindst 2 gange inden for 5 dage og hvis ikke så vil han ikke mere. Jeg mener jo det er rigtig barnligt at opføre sig sådan. Det tager virkelig hårdt på os begge og jeg føler egentlig heller ikke jeg bare skal makke ret og gøre som det passer ham. Så der går jo nok også lidt stædighed i os begge.

Hvad pokker i gør vi?! Er virkelig løbet tør for ideer og forklaringer. Er det bare game over for os?? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er du sammen med ham? Hvordan har i det ellers sammen? Vil du giftes med ham, formodentlig din første og så din sidste pik. Opfylder han dine drømme og dine behov?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som du selv skriver så er det fuldstændig barnligt af ham at sætte ultimatum op om at han VIL have sex et vis antal gange ellers er det forbi! Allerede der ville jeg bakke helt tilbage og sige STOP!

Som CG skriver; elsker du ham virkelig så højt at du ved at det er ham du vil giftes med og leve lykkeligt sammen med dine sidste dage?

Har I et så dybt et venskab at det ville føles som verden forsvinder under dig hvis jeres forhold går forbi?

Tror du skal gøre op med dig selv en gang for alle om han virkelig er det værd!

Kan sagtens forstå at du bliver ked og frustreret, men mon ikke det er lige så meget fordi du måske er chokeret over at han kan finde på at give dig dette ultimatum??? Har du tænkt over om du mon ville gøre det samme hvis situationen var omvendt, og måske spurgt ham efter hvad han ville sige til det?

Håber du finder en løsning :mellow:

Redigeret af sweet devil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han ville dig ligeså meget som du vil ham, så ville han aldrig presse dig til sex på den måde. Det lyder måske hårdt men jeg ville seriøst overveje at gå fra ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han ikke har mere respekt og forståelse end det, vil jeg sige det er "game over"  :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu