Chatten På Forum?

6 indlæg i dette emne

Hej Alle, jeg tænkte der måske var nogen der kunne hjælpe mig. Chatten på forum eller søndagsavisen er nedlagt, men på chatten da den var åben henviste til en anden chat. Er der nogen der kan huske hvad denne nye chatside hed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Alle, jeg tænkte der måske var nogen der kunne hjælpe mig. Chatten på forum eller søndagsavisen er nedlagt, men på chatten da den var åben henviste til en anden chat. Er der nogen der kan huske hvad denne nye chatside hed?

Hmm, den dårligste chat på nettet, og den er åbnet igen, bare under et nyt navn, læste det tilfældigt i går: http://superchat.dk/, god fornøjelse, smiler, mig vil du aldrig finde derinde i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm, den dårligste chat på nettet, og den er åbnet igen, bare under et nyt navn, læste det tilfældigt i går: http://superchat.dk/, god fornøjelse, smiler, mig vil du aldrig finde derinde i hvert fald.

Takker:) ja, nok er den dårlig, men ved ikke hvad du bruger der er så meget bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pointen er jo sådan set meget god.

Let at sige "den dårligeste" - Men så nævn da lige hvad der er et bedre alternativ?

W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smiler, det kan jeg faktisk ikke svare dig på, jeg har ikke brugt chatroom's i flere år, men jeg brugte Forum engang, indtil jeg fandt ud af, at deres "admins" sidder og følger med i hvad der bli'r snakket om - også når man sidder i rødt (privat chat)!

Det er i min optik meget betænkeligt, for man udveksler måske helt private ting, f.eks. telefonnumre ens rigtige navn og adresse o.l. og så er det ikke meningen, at helt andre personer kigger en over skulderen, for man aner ikke hvad det bliver brugt til.

Dét klagede jeg over til Forums ledelse, flere gange faktisk, men det ville de åbenbart ikke svare på, og så har jeg ikke været der siden.

For god ordens skyld, det er ikke noget jeg bare påstår, et eller andet sted har jeg en screen-dump af en samtale med en af de admins, hvor jeg tydeligt og klart får at vide, "at han læser med hvor det passer ham, og hvis jeg ikke gør noget ulovligt, så kan jeg jo være ligeglad" - og DET kan jeg så ikke, men nu er I så advaret mod den chat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bent, det kan du på alle forums? Du er faktisk nød til at rive stikket ud af din pc, for sådan er den digitale verden. Hva forventer du af dine sms'er når du udveksler billeder af din stive pil, at de er private?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu