Fejl?

3 indlæg i dette emne

Når jeg vil skerive noget komemr der en hel række med følgende tekst:Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code on line 469

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code:469) in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code:469) in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code:469) in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 136

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code:469) in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1759) : eval()'d code:469) in /mounted-storage/home7/sub003/sc22669-OVEQ/www.sex-debat.dk/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 141

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

slet alle cookies, alt hvad du har i din browser, start den igen, og voilá

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej 

Jeg har et lille program, der hedder CCleaner, det er bare effektivt til at rydde op efter dig. Jeg har vænnet mig til at køre rens hver gang jeg skal til at logge af.

Go´ fornøjelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu