3Kant Igen

3 indlæg i dette emne

Hej.
Min kone og jeg holdt for noget tid siden en lille fest for venner ... Meget alkohol og meget fulde mennesker :-) ... Min kone og jeg hyggede os gevaldigt da vi var gået i seng .. En fælles ven skulle, som os sove på vores 1.sal ... Pludselig mens vi er godt igang, går vennen forbi vores soveværelse , og min kone udbryder stønnende om han ville være med .. Lettere overrasket er vi pludselig 3 mennesker igang i vores seng. Min kone  i allerhøjeste grad som om hun nød det, på trods af ingen af os kom den nat ...
Nu vil jeg meget gerne give hende den oplevelse igen, MEN hvordan får man det sagt til hende .. Det er normalt ikke noget vi snakker om herhjemme .
Nogen ideer til hvordan man siger den slags..

Mvh
Polle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej polle35.

For mig lyder det som om din kone selv har åbnet for emnet, ved at være den der inviterede jeres ven med i seng. Så jeg tror ikke du vil møde den store modstand hos hende, hvis du forsøger at snakke om det. Det er klart, at hvis I ikke er vant til at snakke åbent om sex, så kan det være utrolig svært at komme i gang. Men der er nok ikke så meget andet at gøre, end at tage det første og store skridt selv - og få sagt det du gerne vil.

Du kan jo vente til I er gået i seng, og ligger tæt sammen. Spørge hende stille, om det I oplevede den aften med vennen - er noget hun kunne tænke sig at prøve igen.

Du skal måske lige først gøre op med dig selv, om det så skal være med samme ven - eller om I skal finde en ny 3. partner. For hvis din kone svarer positivt på dit vovede spørgsmål, så har du jo næste spørgsmål klar allerede. Hvis du er ligeglad med hvem den 3. partner bliver, kan du jo give din kone valget. Hvis du har valgt selv, kan du jo fortælle hende det.

Det vigtigste i denne leg, er at I begge er helt på det rene med hvad der skal foregå, og med hvem I skal lege. Hvis du kun gør dette for din kones skyld, og egentlig ikke selv har lyst til det - kan det blive en dum oplevelse for dig. Det kan ødelægge meget! Men hvis du er helt med på det, så er alt jo godt!

Et alternativ til at spørge din kone direkte, er at skrive det til hende. Det kan være i form af et hjemmelavet gavekort pålydende en trekant, fint pakket ind med stor rød sløjfe på. Hvis du ikke har mod til at give hende dette gavekort direkte, kan du lægge det på hendes hovedpude - og sørge for at gå lidt senere i seng end hende ;)

Hvorom alt er, så vil jeg klart anbefale jer at prøve den direkte kommunikation først. Hvis I skal til at udvide jeres sexlege, er det bidende nødvendigt at I får snakket godt sammen først. Få lavet jeres fælles spilleregler, så ingen af jer får følelser i klemme! Så efter min mening må du trække vejret dybt, og få startet samtalen.

Held og lykke!

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Min kone og jeg holdt for noget tid siden en lille fest for venner ... Meget alkohol og meget fulde mennesker :-) ... Min kone og jeg hyggede os gevaldigt da vi var gt i seng .. En fles ven skulle, som os sove pvores 1.sal ... Pludselig mens vi er godt igang, g vennen forbi vores sovevelse , og min kone udbryder stnende om han ville ve med .. Lettere overrasket er vi pludselig 3 mennesker igang i vores seng. Min kone l i allerheste grad som om hun n det, ptrods af ingen af os kom den nat ...

Nu vil jeg meget gerne give hende den oplevelse igen, MEN hvordan f man det sagt til hende .. Det er normalt ikke noget vi snakker om herhjemme .

Nogen ideer til hvordan man siger den slags..

Mvh

Polle

Det kunne da være lidt spændende at høre om du fik prøvet det igen? Jeg tænder selv på tanken om 2 mænd og så lille mig  ;)

Alternativt hvis du ikke har sagt det endnu - hvorfor så ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu