Blowjob I Kolding Området

5 indlæg i dette emne

Jeg er rigtig tændt på at give en fyr et blowjob. Men kender desværre ingen... der self lige et par regler personen skal være sygdomsfri og ved ikke om det skal være med eller uden gummi..men ellers er jeg faktisk temmelig åben for forslag..

Håber nogen kender nogen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Køen for fyre der gerne vil give en fyr et BJ er lang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis personen skal være sygdomsfri, kan det jo være lige meget med gummi.

Omvendt: insisterer du på gummi, er det vel lige meget om han er sygdomsfri. Og i øvrigt, hvis du ikke kender fyren, så gå altid ud fra, at han KAN fejle noget ;)

Når dette er sagt, så er det ikke så svært at finde nogen at sutte den af på. Der er mange muligheder:

- diverse chatter (ikke altid lige seriøse, men med lidt tålmodighed og gå-på-mod, skal man nok finde nogen)

- cruisingsteder, diverse rastepladser og parker f.eks.

- sexbiografer, som der findes i landets største byer som Kbh, Aarhus, Odense og Aalborg

Hvis du ikke er for kræsen, finder du nemt nogen. Men klart at hvis du kun går efter en kæmpepik på 20 cm+ eller kun vil have trænede, toptunede fyre, så skal du nok være lidt tålmodig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Køen for fyre der gerne vil give en fyr et BJ er lang...

Ligesom køen for fyre, der gerne vil modtage et BJ er lang ;)

Så mon ikke der burde være nogen for enhver.

Når jeg går i sexbio f.eks., synes jeg altid, at der er flere der vil modtage BJ end der er, som vil give et BJ. Men okay, det kommer jo an på hvor man færdes. Kommer man i en bøssebio, så er der nok flere der vil give end modtage. Men kommer man i en hetero- eller bibio, så er der nok flest der vil modtage et blow. Netop derfor kommer jeg mest i hetero- og bibioerne, fordi der er det faktisk nemmere for mig at finde nogen at sutte - tro det eller ej. Fordi rigtigt mange bicurious heterofyre vil gerne modtage blowjob, men naturligvis ikke selv give. Men kommer man et regulært bøssested, så slås fyrene nærmest om at sutte pik. Og så er det sværere at komme til ;)

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, jeg er frisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu