Min Kones Straf.

1 indlæg i dette emne

Jeg skulle straffes. Træder jeg forkert i forhold til min hustru, falder der dom og hun afmåler min straf. Det er sket før, og i fredags måtte jeg igen stå til rådighed for hende fuldstændig.

Ordren var klar. Få passet ungerne, gå i bad og barber dig over alt. Rengør huset, og stå klar til hendes hjemkomst - kun iført stramme sorte læderbukser.

Jeg ved at konsekvensen er hård, hvis jeg ikke parerer ordre - så alt var gjort, da hun kørte ind i indkørslen. Jeg havde endda stillet stearinlys klar forskellige steder.

Min hustru havde købt mad, det skulle vi ikke bruge tid på at lave. Sushi kan spises over alt...

Straks efter hendes entre i huset, blev jeg beordret til at smide bukserne - så hun kunne tjekke min barbering. Efter godkendelse, blev maden indtaget i stuen - med hende i sofaen og jeg på gulvet ved hendes fødder.

Min hustru ønskede nu massage. Helt almindelig kropsmassage. Vi flyttede seancen ind i soveværelset. Jeg klædte hende forsigtigt af, og med olie varmede og blødgjorde jeg hendes muskler. Gjorde mig umage, og var godt træt i armene bagefter! Ca. en time efter fik jeg aftenens regler. Jeg skulle gøre alt hvad hun sagde, og jeg måtte på intet tidspunkt komme - uden hun havde givet mig lov! Gjorde jeg det, sluttede aftenen øjeblikkeligt - og hele min straf var udsat.

Jeg blev nu beordret til at sætte mig på gulvet, og slikke min kone til orgasme. Hun placerede sig med benene på hver sin side af mig, og jeg gik igang. Med mine bedste evner hev jeg hende længere og længere ud, og min glæde var stor da hun kom flere gange. Hun var tilfreds med min indsats, men hun var langt fra færdig. Nu skulle jeg bruge dildoen på hende. Stadig siddende på gulvet, skulle jeg igen føre hende helt ud - nu med legetøjet. Hun deltog på ingen måde, rørte mig ikke - og krævede at jeg gjorde alt arbejdet. Det var hendes nydelse det galdt om, ikke min!

Hun skreg højt, da hun eksploderede i orgasme igen. Dildoens bevægelser inde i hende, og min tunge på hendes klit - var mere end hun kunne holde til. Min pik var stenhård i bukserne, men jeg ønskede ikke at aftenen skulle slutte, så jeg brugte al min kraft på at dæmpe min egen lyst. Min kone var kommet så voldsomt, at hun nærmest kollapsede. Uden at have fået lov, vovede jeg at flytte mig, rykke hende helt op i sengen, og lægge dynen over hende. Hun smlede svagt, og faldt i søvn!

Jeg tog chancen, og forlod soveværelset. Fik ryddet op i stuen efter maden, og sad nu i køkkenet og ventede på at hun skulle vågne. Det gjorde hun heldigvis efter et stykke tid. Hun kaldte på mig, og bad mig slikke hende helt vågen. Igen kom min tunge og mund på hårdt arbejde. Men denne gang stoppede hun mig før hun kom, og gav mig ordre til at gøre hendes røv klar. Hvordan måtte jeg selv om, men hun ville komme analt.

Jeg fik hende om på maven, og lagde en pude under hendes skød. Igen med min tunge begyndte jeg at pirre hende, og snart kunne mine fingre trænge ind. Langsomt og forsigtigt fik jeg hidset hende op analt, og med blidt pres fik jeg flere og flere fingre ind i hendes røv. Med en finger på hendes klit under puden, og min hånd i hendes røv - skreg hun sin orgasme ud.

Jeg var stadig selv uforløst. Mine læderbukser generede mig voldsomt, men mit fokus var på fruen - og jeg accepterede at sådan var det bare.

Nu ville min kone have min krop med i legen. Jeg fik besked på at tage bukserne af, og lægge mig på ryggen. Hun så hårdt på mig, og hvæsede - at jeg stadig ikke måtte komme! Uanset hvad hun gjorde, skulle jeg holde pikken stiv og uforløst. Energisk satte hun sig over mig, og lod sig glide ned over min pik. Varmen og påvirkningen var ved at tage pippet fra mig, men jeg formåede på en eller anden måde at holde igen.

Drillende og provokerende red hun mig. Hun forlangte at jeg stødte imod hende, en bevægelse der normalt har sin pris for min pik. Igen og igen snerrede hun til mig, at jeg ikke måtte komme. Hendes bevægelser blev hurtigere og hårdere, og hun kom. Min pik gjorde ondt nu, udløsningen var nært forestående - men jeg brugte alle kræfter på at forhindre det.

Min kone grinede af mine problemer. Hun fjernede sig fra mig, og lagde sig på alle fire, ved siden af mig. Smilede frækt til mig, og kiggede mig direkte ind i øjnene. Ordren lød nu på at jeg skulle kneppe hende hårdt i røven, stadig uden selv at komme. Jeg fik det næsten dårligt. Er der en ting jeg ikke kan holde til, så er det at se min pik forsvinde op i hendes røv! Men hun forlangte det, så jeg måtte gøre det.

Med fornyet beslutsomhed rejste jeg mig op, og stillede mig bag min kone. Hårdt og brutalt tog jeg fat i hendes hofter, og bankede min pik op i hendes røv. Jeg tænkte, at hvis jeg kunne få hende til at komme hurtigt, ville det være det mindst smertefulde for mig selv. Men min kone holdt igen... Uanset hvor meget jeg kneppede hende, holdt hun sin egen orgasme tilbage. Jeg vidste nu, at hun udelukkende var ude på at pine mig. I kampen for at undertrykke min egen udløsning, og samtidig give hende orgasme - blev mine sanser slørede. Jeg følte mig svimmel og ør. Men det lykkedes at trække min kone helt derud, hvor hun mistede sin kontrol og fik orgasme. Udmattet faldt jeg om på sengen.

Hvis jeg troede min kone var færdig, så tog jeg grueligt fejl! Svedig så min kone provokerende på mig, og jeg fik bange anelser. Ville hun da aldrig få nok?

Anden fejl jeg nu havde lavet, var at tro jeg igen skulle kneppe hende. For det var ikke hendes plan. Langsomt hævede hun sig op til mig, og sagde kælent - at hvis jeg spermede - ville hun blive mere gal, end jeg nogensinde havde set og oplevet! Først når hun gav mig lov, måtte jeg komme. Jeg var ved at blive godt træt af at høre hende sige netop det, men jeg forstod øjeblikkeligt hvorfor hun gentog sig selv - da hun bøjede sig ned og tog min pik i munden. Insisterende og drillende slikkede og suttede hun på min pik. Tog sin ene hånd op til mine nosser, og klemte dem.

Jeg holdt nærmest vejret, for ikke at komme! Men med det blik hun havde sendt mig, turde jeg simpelthen ikke komme.

Endelig holdt hun op med at sutte. Jeg fornemmede at hun søgte mit blik, og jeg løftede hovedet. For at se, at hun tog sin ene finger i munden, og suttede på den - hvorefter hun førte den ned til min røv. Jeg fik koldsved på panden. Jeg vidste hvad hun ville nu, og jeg var bange for ikke at kunne holde til det. Ganske rigtigt, begyndte hun at pirre min røv.

Jeg fik et chok, da hun brutalt satte sig op - og beordrede mig om på maven. Hendes ord var hårde, men fyldt med en stemning jeg ikke kunne lure. Nu skulle min røv bearbejdes, det var på tide jeg blev åbnet helt igen. Jeg forstod ikke helt hvorfor hun sagde det på den måde, men vidste at det ville betyde både smerte, nydelse og benhård kontrol fra min side af.

Jeg fornemmede min kone fandt nogle ting frem. Og jeg mærkede glidecremen ramme mit røvhul. Inden jeg fik set mig om, havde min kone presset en finger op i min røv. Jeg forsøgte at slappe af, så det ikke gjorde ondt - men hvis jeg slappede for meget af, kunne jeg mærke min kontrol over pikken forsvinde. Hvad ville jeg helst? Komme - og legen sluttede med en sur kone, eller mærke smerte i min røv? Svaret var enkelt, jeg udholdte smerten.

Snart havde min kone flere fingre oppe i min røv. Smerten var langsomt gået over i nydelse, og jeg mærkede små energiudladninger rundt om i min krop. Jeg vidste at min anale orgasme var tæt på. Men det samme vidste min kone, og et klart og højt NEJ fra hende fik mig til at holde igen. Med fire finger i min røv, mente min hustru - at jeg var klar til analdildoen.

Da hun pressede den ind i mig, kunne jeg ikke forhindre min krop i at ryste. Et hårdt slag på min røv, fik mig dog til at genfinde kontrollen. Langsomt og pinefuldt begyndte min kone at kneppe mig med dildoen. Jeg var ikke i tvivl om at hun nød den kontrol. Hendes bevægelser blev hurtigere og hurtigere, og igen fik jeg travlt med at koncentrere mig om min kontrol.

Med en voldsom bevægelse flåede hun nu dildoen ud af min røv. Jeg undrede mig over hvad hun nu ville. Jeg kunne høre og mærke, at hun bevægede sig bag mig. Jeg blev overrasket over hendes slørede stemme, da hun beordrede mig op på alle fire. Hvad nu?

Det var en meget intens følelse, da jeg mærkede en stor dildo trænge ind i min røv. Og følelsen blev enorm, da det gik op for mig - at min kone nu var iført en påspændings-dildo, og rent faktisk selv kneppede mig i røven! Et kort sekund undrede jeg mig over hvor den kom fra, men så blev påvirkningen for voldsom, og mit fokus lå udelukkende på hvad det gjorde ved mig.

Brutalt og hårdt borede min kone påspændings-dildoen op i mig, bankede den dybt op igen og igen. Jeg var svimmel af at holde igen. Da jeg nåede punktet, hvor jeg ikke følte jeg kunne mere, gav min kone mig endelig lov til at komme. Og det skal jeg da lige love for at jeg gjorde!

Alt gik på mig. Min krop rystede, min pik sprøjtede og min hjerne slog fra. Alting eksploderede i mig, og jeg faldt sammen. Jeg var væk. Husker intet herfra.

Jeg ved at min kone trak dildoen ud, gav mig dyne på og ryddede lidt op. Lagde sig ind til mig.

Hun fortalte mig dagen efter, at hun også kom tilsidst. Den påspændingsdildo hun har købt, har også en indvendig dildo.

Jeg har fået min straf. Min kone har tilgivet mig. Og.. vi har fået et nyt skønt stykke legetøj ;)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu