Jump to content

Siden Er Fucket Up!

Recommended Posts

Hey Admin.

Når jeg logger ind på siden, er den totalt fucket up!

Der er ikke meget der virker, jeg kan ikke se indlæg, og hele opsætningen ser totalt wierd ud!

Er det noget du skal fikse, eller er det min pc - der er noget galt med?

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må sige, at bortset fra at jeg ikke kan komme på Chatten, så virker hele siden perfekt hos mig, og min virusbeskyttelse finder ingen fejl på siden, så jeg kigger fortrøstningsfuldt herind hver dag.

Jeg kan undgå chatproblemer ved at logge på med Safari og andre browsere, så det kunne tyde på, at siden her måske har et problem med Google Crome, ellers ved jeg ikke hvad der er galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan gå på via min mobil, der ser siden normal ud. Men min pc vil bare ikke... Grrr!

Hvad gør jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan gå på via min mobil, der ser siden normal ud. Men min pc vil bare ikke... Grrr!

Hvad gør jeg?

Jeg ville prøve med en anden browser, der er jo nok at vælge imellem, "Opera", "Google Crome", "Safari" og hvad de nu hedder allesammen, du behøver jo ikke sætte den som din standardbrowser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville vente på admin. For det er en server fejl og ikke en browser fejl. Jeg vil vædde min højre arm på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan så godt komme ind via google crome... mystisk! Jeg har aldrig før haft problemer med min almindelige browser.

Eller.. det vil sige, lige undtagen chatten.. damn!

Redigeret af MortenAlex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan så godt komme ind via google crome... mystisk! Jeg har aldrig før haft problemer med min almindelige browser.

Jamen jeg går også fint på siden med Crome, men hvis jeg vil på chatten, så er jeg nødt til at logge på med Safari, så det kan meget vel være at CG har ret, at det er en serverfejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan oplyse jer om, at Safari heller ikke virker på chatten. Det er vildt irriterende!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

plejer du at bruge firefox??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tager jeg lige i mig igen.. Chatten virkede et kort sekund, så var den gal igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeey :o jeg er online fra min pc, uden at mit virusprogram finder en virus hvis jeg bypasser den. Og den kan faktisk åbne siden, hvilket ikke er lykkedes mig hverken med eller uden bypass. Good job.. Mangler chatten, men nu er jeg tilfreds

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja også den jeg fik, og den eneste jeg nogle sinde har fået på min mobil.

I toppen har jeg her til morgen en masse koder der ødelægger opbygningen, og desuden er de grimme. Jeg har haft dem ca fjorten dage på computeren også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De der koder (ca. 1/4 af siden for oven) kan fjernes, luk siden ned og åbn den igen, så er det problem løst - i hvert fald her - skal nok lige ta' et billede af det næste gang det er galt.

Billedet her er fra min Chrome startside, der kan man ane det der tekst-halløj for oven, men det kan ikke læses:

post-5723-0-99885500-1353141987.jpg

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er væk herfra igen :) og dette er min besked, når jeg åbner chatten:

post-7594-0-08432300-1353147491.png

Redigeret af BlackBirdFlying

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu