Jump to content

Siden Er Fucket Up!

Recommended Posts

Super fedt. Så er det bare hvorfor at både google og virusprogrammer bliver ved med at nævne dem. er ligeglad, min computer skal nok overleve, man kan jo bare bypasse. Bare irriterende man ikke kan gætte hvad tricker det

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Beskyttet browsing

Diagnoseside for sex-debat.dk

Hvad er den aktuelle listestatus for sex-debat.dk?

Webstedet er angivet som mistænkeligt - det kan være skadeligt for din computer at besøge webstedet.

En del af dette websted stod angivet for mistænkelig aktivitet 3 gang(e) i løbet af de seneste 90 dage.

Hvad skete der, da Google besøgte dette websted?

Af de 7 sider, vi har testet på webstedet i de seneste 90 dage, resulterede 5 side® i download og installation af skadelig software uden brugerens samtykke. Sidste gang Google besøgte dette websted, var den 2012-12-20, og sidste gang der blev fundet mistænkeligt indhold på dette websted, var den 2012-12-20.

Skadelig software omfatter 10 trojan(s), 7 scripting exploit(s).

Skadelig software hostes på 2 domæne®, inklusive popunder.us/, diamondtraff.com/.

2 domæne® ser ud til at fungere som mellemstation for distribution af malware til besøgende på dette websted, inklusive diamondtraff.com/, mxsads.com/.

Dette websted blev hostet på 2 netværk inklusive AS29671 (SERVAGE), AS15169 (Google Internet Backbone).

Har dette websted fungeret som mellemstation for yderligere distribution af malware?

I de seneste 90 dage så sex-debat.dk ikke ud til at fungere som mellemstation til inficering af websteder.

Har dette websted hostet malware?

Nej, dette websted har ikke hostet skadelig software de seneste 90 dage.

Hvordan er det sket?

I visse tilfælde kan tredjepart indsætte skadelig kode på lovlige websteder, hvilket kunne få os til at vise en advarselsmeddelelse.

Næste trin:

Opdateret for 7 timer siden

© Google - Google startside

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden var fucked up. Nu er den fikset samt opgraderet til nyeste version.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige fået siden blokkeret igen. Nåede kun at være inde i 2 sek, men 2 sek længere end jeg plejer.  Google skriver at de senest undersøgte siden d. 3/1 og dømte den inficeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det håber jeg godt nok ikke CG. Virussen, trojanen var kommet ind på sex-debat via en anden side som ligger på samme webhotel.....

anyways... den skulle være clean nok iflg google. Det kan være noget cache som driller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kørt fuld virus scan i dag, opdaget to. Ret sikker på det er den fra sd. Har slettet alt i dag i firefox og Ie. nåede ikke at blive færdig for diablo3 overfaldt mig. Skal komme med et relevant svar i morgen om hvordan det er gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kørt fuld virus scan i dag, opdaget to. Ret sikker på det er den fra sd. Har slettet alt i dag i firefox og Ie. nåede ikke at blive færdig for diablo3 overfaldt mig. Skal komme med et relevant svar i morgen om hvordan det er gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror den kører perfekt nu :)

ved det er en petti tésse, men kan du bytte rundt på forum og members i menuen? skal sikkert bare vænne mig til det, men det har allerede drevet mig til vanvid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu