Jump to content

Siden Er Fucket Up!

Recommended Posts

Til dem som stadig har problemer. Prøv at clear cachen på ens telefon eller computer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anede jeg ikke man kunne på en tlf. Nogle der har et hint til hvordan? hilsen HTC Desire. Ellers googler jeg lige hurtigt når jeg har fri fra job. Jeg vender tilbage admin med et svar om det virker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg slettet alt.. koderne i toppen er væk (skriver fra pc), men chatten virker ikke.

Samme gælder for mobil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil lige smide ind at mit virus program advarer om virus på siden , så det kan være derfor der er problemmer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vil lige smide ind at mit virus program advarer om virus på siden , så det kan være derfor der er problemmer

Pudsigt, én gang er siden også blokeret af mit antivirusprogram (Avast), men så lukkede jeg siden ned og åbnede den påny, og så var der ikke noget omkring virus og der har ikke været det siden - det er vist tre dage siden nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja er det jeg skrev i tredje indlæg i debatten. Der er Trojansk hest der downloader sig selv til pcen på en måde jeg ikke helt har gennemskuet endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har også haft en side der har været total fucked up, men så loggede jeg af, genstartede computeren og vupti så var der ingenting....men om det holder må vi jo så se....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min teori at det er en som har skrevet ude i status opdateringer..... der var sådan et suspekt link som er slettet, og brugeren er bannet. og siden har der ikke været problemer....

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt vætre at du har ret, måske det var derfor siden en gang imellem blev blokeret af mit anti-virusprogram og sagde, at der var en trojansk hest på siden.

Jeg krydser fingre for at det var det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den laver stadig det der med en masse tekst og koder i toppen hver 2-3 gang jeg tænder computeren. Det hjælper bare at slette alt hvad browseren har gemt, en smule irriterende, men så længe det virker. Mest irriterende hvis vi skal have nye spændende indslag, at de har problemer med at komme ind. Tvivler på at de er så nysgerrige efter en side de tror der er gået i stykker, er de liige tester den på mobilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der er desvære stadig en trojansk virus på siden den hedder Trojan.js/iframeRef.I og det er åbenbart den der stadig laver problemmer herinde , så husk at brug jeres virusprogram

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, desværre.. Siden var nede igår, og mit virusprogram har blokkeret siden igen.. igen.. igen.. Har bypasset den et par gange, men den finder altså noget stads bagefter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

andre end mig der stadig får virusbesked hver eneste gang, og at chatten ikke virker?

Der opstod en fejl

Der er sket en fejl. Hvis du er usikker på hvordan du bruger debatten, eller ikke ved hvorfor du får denne fejl meddelelse, så kig i hjælpe filerne for mere information.

[#CHAT-01] The chat room has not been properly setup by the administrator (the chat room account number has not been supplied).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er efterhånden en gammelkendt meddelelse og det er m-e-g-e-t ofte siden bliver blokeret p.g.a. en trojansk virus, bare underligt at det ikke er hver gang, men der kan godt gå en hel dag, og så kan jeg måske pludselig komme ind om aftenen eller næste morgen.

Det gælder både Crome, Explorer og Safari her hos mig, når den bliver blokeret, er det hele vejen rundt (det er sikkert godt nok).

NB! Chatten har jeg fuldstændig opgivet.

Redigeret af bent-larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og der er ikke en virus på siden?

Jeg kan ikke svare dig, men når mit antivirus-program blokerer siden, så siger den, at det er fordi der er virus på siden, en såkaldt Trojansk Hest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og der er ikke en virus på siden?

Risikoen er stor. Mit virusprogram blokkere også, men det er ikke en garanti for at det er sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu