Sexferie - Pattaya.

21 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Så er jeg i thailand. Pattaya nærmere bestemt. Jeg syntes i skulle have lov til at få et indblik i hvad sådan en tur kan indeholde på det sexuelle plan. Indtil videre har det været lidt af en fiasko pga mit manglende held. (Ja det forfølger mig verden rundt)

Jeg har skrevet det på engelsk i et andet forum. Men tror godt de fleste kan læse engelsk. OG så er forummet magen til vores, samme software osv.Så det kender i.

Bemærk. Jeg er trådstarteren. Navn: kommoiki

Dag 1: Ladyboys ser alt for godt ud.

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/125185-ladyboys/

Dag 2: Selv erfarne piger kan have dårlige dage.

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/125272-dd-penny-review-and-info/

Opdateres løbende over de næste 10 dage.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager, var ikke klar over man kun kan se de indlæg hvis man er medlem derinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey KB.

Hmm.. dine links virker ikke...

Jeg er ked af at høre, at du også mangler held i Thailand! Men... tror du ikke det har noget at gøre med dit generelle syn på dig selv, kvinder og sex?

Et godt råd: Lad som om! Du skal være skuespiller... tag rollen som den selvsikre fyr, der VIL have sex! Og... tag den du kan. Kom i gang... Når den første er overstået, tror jeg det bliver lettere for dig at få opfyldt dine ønsker og drømme.

Held og lykke, og nyd din ferie!

Knus

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De virker fint. man skal bare være medlem for at se selve indholdet. Jeg har bedt admin slette tråden.

Og ja du har ret. Ikke engang hernede kan jeg møde en frisk pige. Tør simpelthen ikke henvende mig til dem, siger mig absolut intet. Er glad for jeg betaler per dag. Så imorgen smutter jeg ud af byen og ser det rigtige thailand.

Det er bare meget deprimerende at være her. Alle har en smuk pige ved armen, går rundt og hyggekysser og leger kærester. Om de så er de sygeligste nørder der ikke ville have en chance i byen derhjemme kan få fat på de smukkeste søde 18-20 årige tøser som derhjemme ville være blandt de top 5% smukkest i byen derhjemme. Meget frustrende at være så uduelig til det med kvinderne. Men jeg nyder da at kigge som altid. men så kunne jeg jo bare have blevet hjemme. Bare det at sætte sig ned og tale med dem er ukendt område for mig. Holder jeg mig normalt fra da jeg ved det ikke vil føre til noget. Hernede ved jeg at det altid vil føre til noget fordi man har penge, men det indledende hej og smil og småsnak aner jeg intet om. Selvom de ikke rigtigt snakker engelsk og small talken vil være på et meget lavt plan kan jeg stadig ikke.

Nu håber jeg på at jeg kan få den her mega fiasko ud af systemet og komme videre og nyde resten af min tur. Men pt har jeg mest lyst til at tage den næste flyver hjem, men den vil nok være lidt svær at forklare overfor familien og så vil det også koster 5000 kr som en enkeltbillet koster. Har allerede en returbillet men først om mange mange dage.

Redigeret af KBmaster28
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde en helt fantastisk dag idag. Dasede hele dagen på stranden langt fra pattaya. Hørte bølgerne slå ind mod kysten og så solnedgangen. Og bedst af alt der var ingen thai piger. Kun ældre vestlige par, så røg tankerne om de dårlige oplevelser.

Fik også senere på dagen set og snakket med en del. Svenskt par hvor manden godt ku lige unge piger og konen var til ladyboys. Et andet par hvor konen havde hyrer 2-3 piger for dagen og manden bare servicerede. Mænd med ladyboys på 2m og et russisk lesbisk steroide par (jeg er 188 og 120 kg og en stor fyr, jeg var bange for dem) med hver deres 35-40kg thaitøs ved deres side. Stakkels piger.

Så oplevelser er der nok af. Efter en bøf som var jensens/hansens bøfhus værdig med alt tilbehør for 40 kr er jeg på vej i seng parat til endnu en stranddag imorgen. Men det frister dog at tage en sød pige med, Ingen sex, bare hygge på standen og bade sammen. Men sådan en helturs eskapade koster vel 1000-1500 kr og det syntes jeg sgu er lidt pebret og farligt med min succesrate.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad mener du med, at det er farligt med din succesrate?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At jeg har forsøgt mig med at komme tættere ind på jer kvinder mange gange men uden held.

Men skal derud igen imorgen. Glæder jeg mig meget til. Tager lidt dykkerting med og lejer en scooter så jeg kan set hele øen.

Tog mod til mig idag, så gik ind i en bar, 2 min efter snakkede jeg med en smuk pige på 19. Ret lille af sig, men fantastiske proportioner. jeg forklarede at jeg ikke ville ha sex eller blow, bare lidt fræk strip og røre lidt. Det gik faktisk meget fint, hun var lidt paff, men tror ikke det er første gang hun har fået sådan en forespørgsel.

så gik vi op til mig. Jeg satte mig godt til rette og hun gik igang med at strippe, ned på sengen og så fik jeg lov at røre som jeg ville og det var fantastisk at få lov til at røre og være så nær en så smuk pige. Havde jeg ikke lige prøvet før. 40 min efter og 150 kr fattigere smuttede hun efter et knus. meget sød. Men på intet tidspunkt gik jeg stivert på eller følte jeg havde lyst til mere. Imens hun var der var det ikke spor mærkeligt, men efter hun var gået tænkte jeg på hvorfor.. Er ikke kommet nærmere nogen årsag endnu.

Overvejde at spørge hende om en strandtur imorgen så jeg kunne få udlevet min fantasi om en dejlige dag med en pige på stranden. Men hun kunne ikke meget engelsk ud over "boom boom" og "suck suck" og virkede ikke som typen der ville nyde sådan en tur, så det må jeg have til gode.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eureka.

Var på øtur idag, til 3 øer. fra fastlandet og til den første ø kom jeg til at sidde ved siden af 3 russiske kvinder på min alder. Den ene fangede straks min opmærksomhed. Men sejlturen var kort og vi måtte snart blinke farvel til hinanden. Heldigvis fulgte de samme plan som mig og alle bådture idag var vi på samme båd og snakkede sammen.

På vej hjem med solnedgangen i ryggen, sad vi begge med benene ud over rælingen og tog billeder og kiggede hinanden meget dybt i øjenene, hvorefter hun lagde sig ind til mig og vi nød hinanden og øjeblikket i fulde drag. Fantastisk, igen noget jeg aldrig har prøvet før- at være sådan lidt småforelsket. Men var meget nervøs og det var kun de sidste 20 min før vi var på fastlandet igen at vi rigtigt kom tæt på hinanden.

Men da vi så kom i land og gav hinanden et stort knus, imens hendes veninder stod og så meget missundelige/stolte ud, var det slut, måtte sige farvel og sidder nu på hotellet og tænker, HVAD lavede jeg, skulle jo have spurgt om hun ikke ville med ud og spise iaften. Jeg tåbe. På vej hjem tog jeg imod den eneste folder/flyer jeg har taget imod på hele min tur, fra en russisk klub, jeg føler jeg har heldet med mig i aften og tager lidt pænt tøj på og prøver lykken der.

Men jeg har ihvertfald fundet ud af et par ting.

1: Asiatiske piger/kvinder siger mig ikke meget. Føler meget pædofilagtig når jeg går der med en pige på 140 og 40 kg som rent størrelsesmæssigt ville passe til en 5-6-7 klasses pige.

2: Piger/kvinder der sælger sig selv og hele ivejen har et dødt og ligegyldigt blik i øjenene er ikke mig. Er ikke noget dyr, jeg kræver følelser begge veje for overhovedet komme i humør til sex.

Så "sex"ferien er erstattet af et håb for fremtiden, selvom jeg nu ikke tror det bliver i Danmark, hvor jeg føler vi alle lever i en overfyldt osteklokke uden at tænke på hvad der sker udenfor på andet end et økonomisk plan.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hepper på dig fra kolde Danmark! Ikke for at du skal bruge penge på sex, men for det håb du har fundet!!! Og jeg håber virkelig du finder den russiske kvinde igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak morten.

Desværre har jeg ikke mødt hende, men fandt ud af at jeg godt kunne med de asiatiske piger, bare lidt kræsen. Tog chancen idag og fandt mit indre dyr frem. Hvilket jeg havde når det kom til stykket

Tog ud til en massageklub. Kom ind så er der et lokale på 30x30m. Delt i midten med en stor glasvæg. På den ene side var der lædersofaer og på den anden tribuner med 3 rækker og ca. 100 piger med numre så man kunne vælge. udover det var der 3 farvekoder på deres nummerskilte der fortalte om prisen. Det var meget meget mærkeligt at se at de sad bag denne glasvæg og bare ventede.

På det her tidspunkt havde jeg ingen anelse om at sex også var med i prisen, var kun ude efter min første thai massage. Valgte en pige, fik så at vide at det var full service og så fik jeg pigens mappe med hendes hiv test fra samme dag og klamydia osv. Super dejligt at de bliver testet hver dag.

Dvs:

Nøgen massage

Tur i jaccusi

Soapy massage hvor man bliver smurt ind i sæbe fra top til tå imens hun gnider og massere en.

Tilbage i sengen og sex.

90 min for 500 kr.

Når vi så lå der i seng, jeg var godt tændt fordi hun var meget kærlig, tungekys osv osv. Helt som en kæreste oplevelse går jeg ud fra. så kravlede hun op på mig og legede at hun "red" men pludselig gled hun ned over mig uden kondom eller noget uden at jeg havde sagt det var okay. Havde selv kondomer med. Men var stadig meget nervøs på trods af jeg havde set hendes test for dagen.

Men nu var jeg jo oppe i hende bareback så skaden var sket hvis der var noget. Så vi forsatte bare og det var uden tvivl den bedste sex jeg har fået endnu i mit liv. Har kun 2 dage tilbage i thailand og har jo ikke rigtigt brugt penge på sex som planlagt så har massere til overs, så efter lidt mad og et bad er jeg afsted igen, samme pige selvfølgelig og bareback. Tager ikke chancen med andre piger uden kondom, men nu har jeg jo været sammen med hende idag så hvorfor ikke.

Sådan en behandling kan jeg kun anbefale, om man tager sex med eller ej.

Redigeret af KBmaster28
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

p.s. kommer hjem mandag, har tid hos lægen dagen efter til diverse tjek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

husk at visse sygdomme tager lidt tid, inden de viser sig i prøverne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det endelig lykkedes dig! Tillykke med det! Jeg håber at du ikke føler din ferie har været tabte penge. Brug de sidste dage godt, og god tur hjem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

husk at visse sygdomme tager lidt tid, inden de viser sig i prøverne.

Ja jeg ved det. Fik snakket med en læge jeg har på facebook igår. Det gav lidt ro, især omkring aids, De bliver jo tjekket hver dag, det sagde han var rigtigt godt, men også at der ikke var 100% smitte garanti. "kun" omkring 15%. Men har det stadig ikke godt før om en mds tid når de sidste prøver er inde. UV statistik hjalp også. 9 siden 2000 har fået aids under besøg i thailand. Og der er ret mange danskere hvert år der rejser herned og over 12 år er det mange hundrede tusinde. Men roen ligger sig som sagt ikke endnu. Droppede at være sammen med hende igår. hun ville kun uden med mig. "You marry me, i give u good time" Ja ja søde. Så nøjes med en udemærket massage og bad.

Tak morten. Har omkring 18 timer tilbage i pattaya så 2 dage i bangkok så hjem., så nyder det så godt jeg kan. Men tankerne om alt derhjemme melder sig. Det ærger mig at jeg ikke indså hvor godt jeg kommer ud af det med pigerne før og kom igang før, men sån er det bare og bedre sent end aldrig og hele kulturen hernede har været fantastisk at opleve. Så god ferie jeg klart kan anbefale for singler og par. Bare se lidt mere end kun pattaya f.eks. stort land.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smiler, ku' godt ha dyrket en hyggetur derud, men så skulle det have været for 15-20 år siden - ikke fordi at dengang var Thailand Thailand - men fordi dengang var jeg mig, hvis du forstår hvad jeg mener!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder nu og venter på at rejse hjem. Bliver både dejligt at komme hjem til det vante, men også kedeligt at rejse væk fra så dejligt land hvor der ikke er så mange fordomme og personlig service har en helt anden betydning. Men sparer jo hele tiden op så går nok ikke mere end 6-8 md før jeg er hernede igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

------ så går nok ikke mere end 6-8 md før jeg er hernede igen.

Der er ingen tvivl om, at næste gang, så lægger du sikkert ud på en anden måde end du gjorde i begyndelsen af den her ferie. Det bliver nok til en del mere sex end denne gang, fordi du næste gang er klar over, hvordan tingene fungerer.

Jeg tror egentlig, at jeg ville være lige så usikker og famlende som du var, jeg har heller aldrig været nogen hare til one-night-stands.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg du har helt ret i. De har jo en helt anden kultur og tempo. Det skal man lige ind i.

Taxaen kommer om 40 min. Tasken er næsten pakket og jeg har lige brugt mine sidste baht på en bedre måde en på tingeltangel i lufthavnen.

Lige ved siden at mit hotel er det en thai massage klinik... Så der hoppede jeg lige ind med de sidste 900 kr på lommen. De havde tilbud 3 piger, bad, massage og happy ending. Så det tog jeg. Må indrømme at jeg aldrig har været så træt og afslappet som nu, Sover hele turen hjem.

De var super søde og følelsen af at ligge i jacuzzien og på briksen imens at 3 piger rører en over det hele er fantastisk. fik også mit første undervands blowjob og af alle 3 på briksen, så fik 2 af dem lige en god ridetur så kunne jeg sgu ikke mere og så afsluttede vi det hele med et 20 min bad og hoved,fod massage. Slet slet ikke dårligt. Den ene spurgte om jeg ikke ville tage hende med hjem, men der er desværre ikke plads i kufferten.

Det var en fantastisk afslutning på en dejlig tur som jeg ikke vil glemme lige foreløbigt. Og jeg kommer helt sikkert tilbage, den slags service kan man slet ikke få derhjemme, ligegyldigt om man så har pengene, har ihvertfald ikke set den slags tilbud før nogle steder. Men som dig bent er jeg ikke 100% på ved de her engangsknald. Der mangler lige det sidste. Så næste gang gør jeg nok som mange hernede. Finder en sød pige for en hel uge eller mere. Så er det nok lidt sjovere.

Nåhr, men det er min sidste update her fra thailand. Næste gang jeg skriver er jeg tilbage i Danmark. Det glæder jeg mig nu også til.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke svært at være sammen med en kvinde, der ønsker at blive gift med dig, så hun kan komme væk fra miljøet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hun var glad og smilende, så ud til at være glad for sit job. At komme til Danmark er ikke så meget for at komme ud af miljøet. Alt ud over massagen var jo extra som hun kan vælge at tilbyde eller ej. Det drejer sig mest om at tjene penge. Kommer hun til danmark kan hun jo sende mere hjem til familien end hun kan tjene i bangkok. Hendes og de børn man får med hendes, fremtid er også bedre sikret end dernede.

At være sammen er jo også er dynamisk størrelse. At tilbringe en "romantisk" weekend med end der ikke vil en og så blive beriddet i en dobbeltseng i bangkok i 30 min er jo to helt forskellige ting.

Hele konceptet at være sammen med en der kun gør det for penge, kræver jo at man er meget uoplyst og tror hun virkelig kan li en eller acceptere at hun spiller skuespil og så leger man med. Når det så er sagt kan man jo godt mærke om hun kan li sit job eller ej.

Redigeret af KBmaster28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej KB. Meget interessant læsning vedr din tur til Thailand. :D

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu