Fifty Shades - Tendenser

9 indlæg i dette emne

Hej Herinde.

Jeg skriver ikke så tit herinde, men nu har jeg brug for jeres input og hjælp.

I går læste jeg første bind i Fifty Shades, og blev, som så mange andre, fuldstændig fanget. I dag har min mand læst bogen, og desværre har det sat tanker i gang, hos os begge, som måske ikke er helt smarte.

Min mand har tidligere været dybt involveret i det miljø, som Christian Gray tilhører. Min mand har dybtliggende tendenser, både som den underdanige, og som den dominerende. Jeg har aldrig haft det store behov for at udleve den form for tilfredsstillelse, men jeg har forsøgt mig for min mands skyld. Det har medført en ret ubehagelig situation tidligere, hvor min mand endte med at udøve fysisk vold på mig. Jeg flækkede min læbe og fik alvorlige blå mærker flere steder på min krop. Nu skulle man tro, at jeg derefter var bange for min mand. Men det var jeg ikke, og er stadig ikke. Han blev grebet af situationen, og mistede sin selvkontrol. Hvilket ellers normalt ikke sker.

Bogen Fifty Shades satte mine tanker i gang. Skulle jeg forsøge mig igen som underdanig til min mand? Bør jeg for min mands skyld åbne op for s/m igen?

Min mand fandt bogen interessant. Men desværre har det, at han har læst den, medført et savn fra hans side af. Generelt var det ellers lykkedes min mand at undertrykke sit behov for hård (!) s/m, men nu mærker jeg at tvivlen rumsterer i ham. Siden han færdiggjorde bogen, har han ikke rigtig talt til mig, eller været i nærheden af mig. Jeg kender min mand, og kan se, at tankerne flyver gennem hans hoved. Nu har han isoleret sig fra mig, og jeg ser frygt i hans øjne.

Hvad er det rigtige at gøre for os nu? Skal vi igen kvæle tankerne, og for altid glemme alt om s/m, eller skal vi tage diskussionen op og måske endda forsøge os med hård sex igen?

Jeg vil gøre alt for min mand! Også tilsidesætte mine egne ønsker, og lade hans lyster få plads. Hvad gør jeg/vi nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I SM er det vigtigste at have tillid.. og kende og erkende grænser...

Grænserne defineres mest at den dominerede.. omvemdt skal den domirerende jo heller ikke gå over sine egne grænser...

Uden at have læst bogen, så er mit indtryk at den klart bevæger sig i den blide ende at SM og nok mere antydninger end det hårde...

Og det du fortæller mig er at jeres fejltrin skete i den hårdere del af SM...

Altså med himmelvid forskel på de to verdener...

Og det skal I sammen finde ud af om i kan og vil styre.. altså at jeres leg kun kommer til at befinde sig i den blidere del af SM verdenen og ikk emindst om det er nok.. nok for jer begge den ligger i det feldt..

På nogen måder kan det være bedre at undvære end nøjes.. og det lyder lidt til at den blide SM verden, for din mand vil være at skulle nøjes.. er det NOK for ham, eller?? Jeg er sikke rpå din mand vil overveje meget om det er noget han vil kunne styre og ikke mindst har lyst til.. Og så tror jeg netop det med at nøjes kan være svært.. enten helt elle rikke hellere end halvt.. men det må han selv kommentere på... (jeg har jo et gæt på hvem han er :-) )

Svar var det ikke, da kun I vil kunne svare... men håber det kunne sætte lidt tanker igang :-)

Langtur

Redigeret af langturssejler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville give ham en chance for at vise han kan styre det. Han er gået over grænsen én gang så jeg tvivler på han gør det igen.

Lad ham prøve men gør det klart at i starter i den blide ende. Så kan i altid arbejde jer frem mod noget hårdere.. Og hvem ved måske kan du lide det blide s/m ;)

På fra min iPhone via Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha Langtur - det har aldrig været en hemmelighed, at Dodo og jeg er gift... ;)

Pokkers til kvindemenneske.. man kan da heller ikke skjule noget. Ja, bogen satte tanker i gang hos mig - og jeg begyndte at savne dominans igen. Og det skræmte mig, for sidste gang gik det jo galt.

I har fuldstændig ret. Der er himmelvid forskel på blid og hård s/m! Jeg indrømmer blankt, at jeg er til den absolut hårde slags. Om jeg vil kunne nøjes med det blide.. Det tror jeg ikke. Lige nu kan jeg slet ikke se hvad der er blid s/m - da den slags leg for mig involverer pisk, håndjern, blindfold og total hårdhed. Og ja, den slags hårdhed - der kan give blå mærker...

Blid s/m er vel egentlig det vi allerede dyrker, da jeg elsker at tage min kone hårdt op af væggen - holde hende fast med mine hænder i sengen, eller simpelthen afbryde hendes gøremål i huset - og bære hende ind i seng... Jeg kan nægte hende at røre ved mig, og omvendt - kan jeg kræve at hun tilfredsstiller mig. Hmm.. på det punkt, er du sgu ret submissiv, min skat... ;) Du gør hvad jeg siger...

Jeg ved ikke hvad vi gør nu. Jeg er mest tilbøjelig til at undgå det hårde, og holde legen hvor den er pt. Det går jo meget godt... ;) Jeg må bare bide savnet i mig, et ægteskab er jo et konstant kompromis.

Knus M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kunne M lege alene i byen med andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alex.

Nej vel egentligt ikke hemmeligt.. men om det var "offentligt" var jeg ikke sikker på... Det må I helt selv afgøre, hvad DU jo allerede har bestemt så :-)

Blid elle rikek blid er da også meget et spørgsmål om hvordan de involverede oplever det...

Mærker er nok det der for mange er "grænsen" mellem hård og blid BDSM...

Og ja, jeg kan godt se problematikken i hvornår man bliver fanget og trækkes med... Det er vel også helt Ok, så længe den anden gerne vil med i den tungere ende.. der er mange der gerne har mærker en uge elle rto efter fed spanking... det betyder jo ikke der er involveret vold.... Det bliver kun vold når den ene går længere end den adnen kan og vil.. og her er det i min verden vigtigt med stop ordet! Og naturligvis det også ligger så dybt hos den dominerende at det respekteres 100% af ren automatik.. her taler vi i min regnebog netop om tillid.. Som dominerende fører man nok den anden med.. og er netop dominerende.. men den dominerede sender jo rigtig mange signaler man som dominerende person skal aflæse og vurdere....

Jeg ved ikke hvordan I har det med at dyrke SM andresteder end hjemme.. der er jo dels SMIL herhjemme men reelt er der også enorme muligheder for at dyrke SM i light/medium/hård udgave i fx HAmburg og erlin hvor der findes rigtig flotte SM klubber med stil og udstyr samt hele stemningen disse steder...

Lidt arbejde med google kan give inspiration og måske muligheder...

joyclub.de er et sted med mange klubber og en stor medlemsskare og der kan findes nogle men ikek alle oplysninger.. men måske mest af alt et hint om hvorhen man skal kigge...

Det gratis medlemsskab gør man kan kigge og søge, men vist ikke kommuikere med andre som udfarende...

Jeg ved ikke om det er noget.. men måske at kombinere det med fx en weekendtur kan fjerne SM fra hjemmet og flytte det til udvalgte omrpåder og på den måde føre det i overvejede rammer..

Jeg ved det ikke men en tanke... Og ved at fjerne det fra SMIL regi er det også lidt fjernere og skal derfor planlægges lidt mere osv.. selve optagten bliver da også mere "synlig"....

PS jeg har hørt om et fantastisk sted i HAmburg.. en alm bar med adgang fra gaden... Nok lidt nere fetish agtig beklædning for de fleste.... og så en kælder med masser af legemuligheder for SM folk... Og der kan leges både som par og evt invitere andre med.. om det også er muligt at finde "private" rum kan jeg ikke sige..

MVH Langtur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej venner.

I starten af vores forhold, var vi åbne og frie. Så længe det blev aftalt på forhånd, kunne vi være sammen med dem vi ville.. Men.. af personlige grunde måtte vi stoppe den åbenhed, og lukke os inde i en privat sfære.

Så at jeg skulle gå i byen og finde en til hård s/m - eller at vi sammen skulle gå i s/m klub - det er ikke et alternativ vi har. Al sex der sker for os, sker kun os to sammen. Ergo, vi må finde ud af det internt.

Langtur - hverken Dodo eller jeg har haft brug for at skjule vores ægteskab herinde. Vi har da også tidligere besvaret hinandens status og indlæg. Så det er ikke noget jeg pludselig besluttede at offentliggøre. ;)

Bottom Line er vel nu, at vi fortsætter i samme univers af lege, som vi har gjort længe. Vi holder os fra alt det hårde og ekstreme, og nyder hinanden på det niveau vi er nu. Vi har det godt sammen, så der er jo ingen skade sket.

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bottom Line er vel nu, at vi fortsætter i samme univers af lege, som vi har gjort længe. Vi holder os fra alt det hårde og ekstreme, og nyder hinanden på det niveau vi er nu. Vi har det godt sammen, så der er jo ingen skade sket.

M.

Jeg har siddet og funderet over både dit og Dodo's indlæg. Jeg tror det rigtige er det som du konkluderer i de sidste par linier, det er nok svært at trække grænsen op når man først er helt oppe på mærkerne, og så kan det pludselig gå en anelse for vidt.

Jeg har nok også lettere ved, at se det gode i den situation du ridser op til sidst, fordi jeg overhovedet ikke har spor SM-agtige tendenser, allerhøjst lidt avancerede fantasier, men ikke nogen der hverken involverer tvang, smerte, underkastelse på nogen led, sådan er vi allesammen forskellige, heldigvis.

Det pudsige er, at selvom jeg ikke tænder på den slags, så kan jeg eksempelvis sagtens blive grebet af f.eks. Lillith's historier herinde, som jo i den grad er SM-relaterede, men i den virkelige verden er det slet ikke mig, så jeg forstår ærlig talt ikke min fascination over hendes historier, smiler.

Men som sagt, så tror jeg, at I har fundet den rigtige balance, jeg håber sørme for jer, at det rækker på den lange bane, jeg krydser i hvert fald fingre for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh jeg har lige lånt den af veninde.... :)) MÅ igang....! Har hørt så meget godt om den... Læste 1. kapitel og kom ikk videre... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu