Aften Med Pigerne

4 indlæg i dette emne

Nu efter at have læst nogle af de rigtige gode historier her inde. fik jeg lyst til at prøve en selv.
Beklager stavefej og gramatiske fejl smile.png
Håber i tager godt i mod den.

Vi havde besluttet os for at vi skulle have en hygge aften, bare os piger. Jeg havde gået med tanken længe., dog havde vi ikke haft tid. Men denne weekend kunne vi alle.
Jeg inviterede Klara, og Ida. Vi har været venner så længe vi kan huske, jeg kan næsten ikke vente. Ugen gik og det blev fredag, hvor vi havde aftalt at vi mødes om aften.

kl. Blev 20. Og de ankom. Klare og Ida havde en stor taske med, jeg undrede mig over hvorfor den var så stor. Vi kyssede hinanden på kinden da de havde smidt tasken. Vi havde aftalt at vi skulle se film, så vi begyndte at rydde til I stuen, og fik lagt ud med rydde sofa til side og ligge madresser på gulvet så vi kunne ligge godt til rette. Vi hyggede os rigtigt og snakkede om gamle dage, og sjove fantasier og pludselig kom Klare og Ida helt tæt på mig, vi sad på knæ, de kiggede begge dybt ind I mine øje, de smilede med et skummelt smil. Så rejste Klare sig op og gik hen til tasken, som hun havde smidt ude I gangen. Imens sørgede Ida for at holde min opmærksomhed på hende. Pludselig sagde hun luk øjene. Jeg kunne ikke helt gennemskue havd de havde gang I, men tænke, at det kunne der jo ikke ske noget ved, Jeg lukkede øjene. Imens kunne jeg hører Klara ralse med noget I tasken. Med et sæt tog Ida fat I mine hænder og holdt dem fast, men inden jeg kunne nå at gøre modstand havde Klara sat håndjern rundt og mine hænder og var på vej til at give mig bind for øjene. Jeg begyndte at mærke en kilden I underlivet, og blev helt varm og følte jeg rødmede, Ida begynde at kysse mig på kinden og forsatte ned til halsen,. De grinte skummelt, jeg blev skubbet tilbage med et hårdt puf, Klare tog mine hænder over mit hovede, jeg hviskede derefter I mit øre, dette bliver en uforgmelig aften, jeg blev endnu mere varm inden I, og kunne mærke hvordan mit hjerte begyndte at banke. Mine kinder blev brændvarme, der kom et frækt grin fra Ida,. Hun kastede noget til Klare, jeg kunne nu mærke at hun bandt mine hænder fast, så jeg ikke kunne flytte mig. Pludselig kunne jeg hører de sad og kyssede, lyden af deres lidenskablige kys, fik mit hjerte til at banke endnu mere, pludselig begynde de at rører ved mig, De løftede stille og roligt op I nattøje, Ida begynde at kyse min mave imens Klare løfede mit nattøje over mit hovde. Ida forsatte med at kysse, op langs midten af maven, imellem mine bryster, og videre op til halsen, og så bed hun mig bildt I øret, jeg gav et lille støn fra mig, nu kunne jeg virkelig mærke hvor tændt jeg var blevet, Hun begyndte at kysse mig kræftig og dominernede på løberne. Klare begyndte at nusse min mave imens hun blidt førte hånden ned imellem mine lår, hun nussede meget blidt, det var veldt pirende, så tog hun hårdt fat om mit hene ben, og hun satte noget om min ankel, og strækte det ud, så jeg hun havde mit andet ben fri. derefter spendte hun det andet ben fast. Hun kyssede mig langtsomt ud af mit højre ben, imens hun slikkede med tungede, jeg vred mig lidt, hun skubbede min trusser til side, kyssede blidt uden på skablæberne, jeg gav et ordenligt støn fra mig, Ida som var begyndt at slikke mig på brysterne, og nipped I mine brystvorter. Kunne hører at hun hentede noget fra tasken, som hun gav til Klare. Hun tog fat I mine trusser og hev hårdt op I dem, så de kom imellem mine skam læber, med to lette klip var de af. Jeg vred mig lidt. Ida satte sig imellem mine ben og begyndte at kysse mine skamlæber, og langtsomt slikke. Jeg stønnede. Hun sprete skamlæberne og bildt slikkede hun min klit, mit hjerte banked løs, og kunne begynde at mærke at saften gled ud af mig, Klare satte sig over skreds over mit hove dog sagde slik mig, jeg begyndte at slikke hende. Hun stønnede, jeg havde svært ved at konceter mig om at blive ved, da Ida havde taget en dildo og stukket den op I mig imens hun slikkede mit klit. Jeg var elle vild, pludselig stopped Ida med slikkede og lod dildoen sidde I mig. Pludselig kunne jeg hører en vibærende lyd, som ramte mine bryster og kørte rundt om mine brystvorter, Klare rejste sig fra mit hovede. Ida begyndte at stønne, Klare havde taget vibartoren op Ida. Kunne bare ligge der og hører på hvordan hun stønnede, var overvåd og min vejrtrækning var stadig hurtig, og dildoen som stadig sad I mig gjorde mig undnu mere liderlig. Forstillede mig hvordan det så ud. Lyden af Ida's stønnen holdt mig ophidset. Imens jeg ikke kunne gøre noget.

Mine hænder, og ben blev løsnet, og jeg blev vend om og mine hænder bundet på ryggen. E tog mit bind for øjene væk, mine hænder var stadig I håndjern. Kom sagde Ida, og fik mig op at stå. Hun satte nu nogle blødere machetter på I stedet, med en kort snor på, med en pind I inden, de satte mig op af døren, og mine hænder ført over hovedet, og døren blev lukket og kunne ikke flytte mine hænder særdig meget. Da pinden sad på den anden siden af døren. Klare satte sig imellem mine ben og begyndte at trække dildoen u dog ind, jeg begyndte at stønne, Ida satte en gag I munden på mig. Hun tog nu en strapon på, og satte sig bag Klara, og tog hende bagfra. Imens kunne jeg ikke holde den længere og kom stønnede kræftigt, og var ved at falde sammen, af bare liderlighed, mine ben var som gele. De stoppede og kiggede på mig med et frækt smil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt fin start.. men slutter da noget brat.. mon ikke der mangler et par kapitler eller fire.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det gør den, pusten gik. der er ikke lige kommet mere siden :/ men måske kommer der mere-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du en mand der skriver som om du var en pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu