Mmf Stillinger

9 indlæg i dette emne

Vi skal have en trekant.

Forestiller mig noget med enormt god tid, fire hænder og to tunger overalt på hende. Hvilke MMF stillinger kan I anbefale? Mændene er ikke homoforskrækkede, men heller ikke til at kneppe hinanden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae... hvilke stillinger er ikke aktuelle....

I min verden betyder det ikke nogen forskel om der er to eller en mand om en kvinde når der snakkes stillinger....

Medmindre det er fordi du gerne vil have stillinger hvor i begge penererer hende i det samme eller hvert sit hul..

God plads er det fedeste... eller måske en gynge eller et gynekolog leje... Det giver fede muligheder for at fastholde hende under legen og der er adgang fra flere sider.. men igen det er mest til en der tager hende mens den anden kysser kramme kæler.... eller begge der kæler osv..

Så fortæl lidt mere om hvad du efterlyser eller du må nøjes med ret upræsise svar :-)

Langtur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har hverken gynge eller gynækologleje. Jeg efterlyste såmænd bare jeres favoritstillinger for en trekant :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae...

Tror ikke der er nogen specielle yndlings stillinger...

det er nok mest af alt noget der bare sker og man retter sig lidt ind efter hinnanden.. men en fræk ting kan være en mand der ligger så han kan slikke klitoris og den anden mand tager hende bagra mens hun slikker den første mand....

Langtur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...så man også kan give et blowjob imellem stødene i fissen? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

en mand ligger på ryggen, kvinden rider ham, mens en anden mand tager hende bagfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Temptress: Den har jeg tænkt på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også ligge på siden alle tre. Hun i midten og en mand på hver side. Så kan den ene tage hende vaginalt bagfra, mens den anden holder hendes hænder, kysser, kæler for hendes bryster, klitoris, krop...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er svært at få noget kneppe-rytme ind I det med sådan en sandwich... men hvis I er øvede burde I kunne holde en god rytme stående.. dvs hun sidder front-mod-front på den ene fyr mens den anden trænger op I hende analt...

Alternativt skal I nok starte med at den ene er I hende bagfra mens hun sutter den anden.. til I alle får mere erfaring med at ramme den rigtige kneppe rytme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu