Jump to content

Urin Sex

Recommended Posts

Hej

Jeg har fået overtalt damen til at vi skal prøver urin sex af.. Men hun vil gerne vide noget mere om det..

Og så er det at jeg søger noget informationer om det.. Men synte ikke rigtig at jeg kan finde noget nogle steder.. Så er der nogle her inde som har nogle link til hjemmeside hvor man kan læse mere om det?

//Stampe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva vil du vide? Jeg ville nærmere give dig rådet prøv dig frem. Tis på hinanden i badet som en blid start

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sørg for at drikke masser af vand op til akten så det har en mere neutral smag. ;-) Så få tømt blæren og derefter drik kun vand. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme foreslag som curious prøv jer frem stille og roligt.

Start i badet så kan det nemt vaskes af hvis man ikke lige synes det var lækkert og så er det nemt at få væk igen uden at sætte sig i lagen eller andet stof. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså første gang (og eneste gang) vi prøvede det, der satte hun sig på kanten af toilettet bare med helt spredte ben så jeg fik tvunget hovedet helt hen til hendes underliv..

Det var godt nok en del af en domineringsleg, så det var osse for at hun kunne drille mig, men hun var nemlig heller ikke helt sikker på om hun kunne klare det, men det var den nemmeste måde for hende at gøre det.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Har været med på sidenlinien i et par år nu, så i skal alle have tak for alle de gode råd.. Så nu er det min tur til at tage del i debatterne..

Den måde vi gjorde det på første gang, (og eneste) var ved en dominansleg hvor hun simpelthen satte sig på toilettet med spredte ben, og så pressede mit hovede over mod hendes underliv, osse for at hun kunne drille mig lidt, da hun vidst jeg godt ville tættere på.. ;)

Men hun sad næsten helt ude ved kanten.. Det var umiddelbart den nemmeste måde for hende at gøre det på første gang.

-Clippie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu