Jump to content

Søger Personer, Der Har Erfaring Med Buttplugs

Recommended Posts

Hej Sex-debat,

Jeg har startet en webshop, der hedder Buttplug-guiden.dk.

Jeg synes indholdet er meget tyndt, og vil derfor gerne have nogle flere gode råd ind på siden.

Jeg spørger derfor, om I har nogle gode råd, til hvad jeg kan skrive om på siden?

Hvad kan gøres bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk INGEN reklamer....

Men når det så er sagt så er det da temmelig tyndt indhold på en side der kalder sig "GUIDE" på et område....

At kalde det DIN shop er vel også lidt skævt.. der er jo blot et ling til Scorshoppen.. men du får måske provision herfra!!!!

Så du må visyt atarte med at bruge et par år på at lære lidt mere af stoffen og så komme igen med en GUIDE..... Ikke blot en tynd viderestilling...

Og når du så laver GUIDEN, tror jeg du skal rette den to veje, nemlig mod HAM eller HENDE...

I min verden er der forskel på hvordan analsex nyder for hanner og hunner....

Langtur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en lille griner... :D 

Gjorde for et par år siden, rent hos min brormand.... Ude på badeværelset havde han en buttplug i skabet... Havde aldrig set sådan en før i levende live og blev ærlig talt lidt overrasket over min brormand bruger sådan en ting ting... griner... Så da jeg havde gjort rent, skrev jeg en seddel hvorpå der stod; Hygger du?? GRINER!!! satte den ned over buttplugen og satte den fast på hans toiletbord og ventede på en oprigning... ;D 

Allerede da jeg så han ringede begyndte jeg at grine... I den anden ende var han også flad af grin..... Det var ret sjovt og bare en lille smiler her lørdag morgen i junkievejr...  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu