Jump to content

Os Med Børn?!

Recommended Posts

Sad lige og tænke på, hvor mange herinde der er forældre? (-:

jeg har selv en dreng på 8 år.

Hvad med jer andre? Sæt igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er aflastningsfamilie i nogle weekender for en 17 årig med mange tilpasningsproblemer, og moster for 7 gang. Men egne børn ville være en overdrivelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og dejlig søndag. 

Nu når vi har sådan en lille familie tråd om børn, så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om, hvordan

gør i med alene tid og det med at holde gang i forholdet i en travl hverdag med børn, arbejde og familie ?

Her hjemme syntes jeg at vi er gode til at ta en weekend ud af kalenderen og så hygge os, mens den bette nyder en

weekend hos sine bedste forældre. Den største forandring vi har oplevet, er at vi ikke bare kan gå spontan i biffen, så 

vi kommer desværre ikke så tit i bio mere, så vi arbejder lidt på at gå en barnepige lidt tætter på :-) 

Men lad mig høre hvad gør i andre :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er vi på alene-aften basis. Dette skyldes så fordi at den mindste kun er 10 mdr. Han har overnattet et par gange, sammen med storebror, men det har været i forbindelse med at vi skulle noget (fx bryllup hos venner). Så de bliver passet en aften og så er vi ude og spise, måske se en film og derefter hjem. Hjemme der knalder vi så ;) Vi er gode til at ligge og putte om aftenen og få talt om dagen. Det betyder meget for at vi ligger tæt det meste af dagen. Jeg har heldigvis ikke haft det problem der hedder overload af berøringer (som nogle mødre døjer med når børnene er helt små) og har altid overskud til min mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se dig igen herinde Isodora, men med småfolk i huset, er der nok af andet at tage sig til.  :)

Mange tak :) Ja der er rigeligt, men håber at komme herind igen jævnligt. Der er jo hyggeligt herinde med alle de forskellige, sjove og finurlige mennesker der er her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu