Hvilke Ting I Huset Bruger Kan Bruges Som Sexlegetøj

14 indlæg i dette emne

Her i weekenden legede min kæreste og jeg med husholdningsfilm, hvor han viklede mine bryster ind og begyndte at kæle for dem. Var virkelig overrasket over hvor intens min kærestes berørelse følgtes igennem filmen.

Vil derfor hører om der er nogle andre der har erfaring med ting I huset som kan bruges som sexlegetøj?

Her er en liste over de ting vi bruges hjemme ved os:

• Bruser
  • Flødeskum
  • Husholdningsfilm

Kom gerne med mere forslag, hvis I har erfaring med ting I bruger derhjemme.

Både gode og dårlige erfaringer er velkommen, så man kan lære af hinanden, hvad man skal finde frem og hvad man skal holde sig fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk siger også, at man skal prøve det på en vaskemaskine/tørretumbler, hvis det er muligt - da alle rystelserne skulle ha en ret go virkning :) - er ikke noget jeg har prøvet selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

synes effekten er kedelig. Men den er meget rost. Mig en gåde hvorfor.

Altså du mangler vel at nævne de ting du testede som teenager? Da jeg boede hjemme testede jeg da både playstationpattet, håndtaget kunne tages af på børsten, agurk, gulerød, stearinlys, bamse, dyne, pude, sengebordshjørnet osv osv

Her i huset, er nok kun testet sexlegetøj, vaskemaskinen, tørklæder - både til bondage og mørklægning, høretlf til fjernelse af høresansen, te/isterninger/menthol bolser, bruser, samtlige møbler i lejligheden, videokameraet, gulv-til-væg spejlet, køleskabet (Det er fandme frækt og sjovt. Lille lejlighed betyder du åbner køleskabet, og så er der bord overfor. Prøv at sidde på bordet, mens kæresten tager en, og køleskabet står åbent så du sveder i vildskab, men der er kold luft. det driller huden, og elsker når der er gåsehud, og han lige aer huden - men kun snitter, må kun lige kunne mærkes at han rører.. ) det er lækkert. Åh flødeskum, chokolade, bbq sovs (intern joke) jordbær, og sikkert noget mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig brugt sådanne ting, og har heller aldrig haft lyst til det - synes det virkede for mærkeligt. Bruger kun legetøj, mine fingre, bruseren og kæresten :)

Vi har oss brugt is, så ens tunge under oralsex var dejlig kølende. Og derudover selvfølgelig oss flødeskum og chokolade :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må indrømme, at jeg heller ikke har været typen, som har brugt ændre ting end sexlejetøj, fingre, bruseren og kæresten.

Glemte selv at skrive Isterninger chokolade på listen. Vi har forresten også prøvet druer og jordbær, hvor kæresten ligger et jordbær/drue i et navlehul, og så drillende kysser rundt om min navle, op til mine bryster og ned til min mis inden han til sidst spiser det.

Kan dog selv finde på at spise "gulerødder" på en frækt måde (hvor jeg sutter godt på den) foran kæresten forat drille/tænde ham, men jeg aldrig prøve at fast sådanne ting oppe i grotten som lys, gulerødder og for den sags skyld andre typer grønsager. Ved kæresten rigtig gerne vil prøve at bruge en gulerød på mig, mens jeg ligger bundet, men har altid været bekymret for at få evt. infektioner pga. hvis nu grønsagerne ikke var ordenlig rengjorte inden man fik dem op,

Den med gulv til loft spejl bliver også brugt hjemme ved os. Vi har et stående for enden af vores seng, så når jeg ridder min kæreste i omvendt cowgirl, så kan jeg uden problemer sig min kærestes pik kører frem og tilbage i en af mine 2 huller afhængig af om jeg rider ham vaginalt eller analt.

Et andet godt sted set for mit vedkommende er armlænet på vores sofa, det passer simpelhen perfekt med at kæresten kan ligge mig ned over armlænet og give mig et par kærlige klaps bagi, hvis jeg har været for drillende i løbet af dagen. Ligeldes passer højden og størrelsen på armlænet med, at hvis jeg ligger med maven på armlenet, støtter med benene på gulvet og har resten af kroppen i sofaen, så har kæresten mulighed for at tage mig rigtig dybt :)

Det er faktisk en af de positioner/stillinger, hvor jeg oplever at kæresten kommer dybest op i mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i huset har været brugt mange ting gennem årene, ikke mindst da jeg var gift, gulerødder, agurker, bananer, avocadoer (som er meget velegnede p.g.a. den meget glatte overflade), en hel hånd (fist), flasker o.l. forskellige stearinlys og så naturligvis diverse legetøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En god træ spartel er god at give smæk med, flødeskum, honning og alverdens fødevarer til indtagelse på kroppen, isterninger som er nævnt osv.

Det er da vist kun fantasien og lysten der sætter grænsen for hvad der kan, og ikke kan bruges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tøjklemmer, snor, snor kombineret med ting til at hægne på for at skabe et træk, varmt starin, vatpinde, tandtråd, en armbolt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en gang brugt en hårbørste altså den modsatte ende :-) og så div grønsager ( ikke på mig selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også brugt fisting og piskeris af plastic... samt diverse grøntsager op I hende mens hun var blindfolded... så skulle hun gætte hvad det var der var oppe.. straf for hvert forkert svar *S*

En sex-opgave til hende var også at gå ind I føtex med en opgave.. find 5 ting du skal have op når vi kommer hjem - maks 2 grøntsager (For at det ikke bliver for let..)

Men ellers har jeg på eks'en prøvet et fjernstyret æg.. virkede ok indenfor en ca 5 meter..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er jo kun fantasien som begrænser os.

og må sige det ikke er så tit vi er så fantasifulde her hjemme, men elsker sex i natruen, så ud på trampolinen en kølig sommeraften og gerne hvor det regner, skønt! isterninger, jordbær og chokolade og så bare det at gøre det i forskellige rum, på køkkenbordret, foran brændeoven og i bruseren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til SM-lege: klædesbøjle, hårbørste, gaffertape og papirklemmer... før vi fandt ud af at skaffe mere brugbare værktøjer som piske og padler m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at lige så "velbevandret" jeg er ud i verden af sexlegetøj (har så sandelig lagt min andel af penge i min yndlings sexbutik!), lige så lidt erfaring jeg med at prøve mig frem med ting og sager fra hverdagen. Det er faktisk sært.
Din historie om brugen af film har da inspireret mig lidt - Det lyder spændende! ;)

Har du fået prøvet dig mere frem? Er nysgerrig på at høre nærmere! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

el-tandbørsten på klitoris har konen været ret begejstret for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu