Min Fantasie

1 indlæg i dette emne

Min lille Fantasie om dominans

Jeg kommer ind og du sidder som aftale helt nøgen på knæ i din stue og venter med bind for øjenene og er selvfølige glat som du har fået ordre på du kan høre jeg kommer ind og går og pusler lidt pludeselig kan du mærke min pik mod dine læber du åbner munden og jeg stikker den ind i din mund og du sutter det bedst du kan indtil jeg er tilfreds.

Jeg siger du skal rejse dig op og og jeg styre dig ind i soveværelset og over til din seng hvor du bliver lagt ned på ryggen jeg binder dine arme og ben fast til hjørne stolperne og gå lidt væk du kan igen høre mig pusle og ligger og venter længelses fuldt, pludselig kan du mærke min tunge mod din fisse og begynder at slikke dine læber og lader min tunge cirkle omkring dit åbning, kan høre du nyder det på din vejrtrækning og let stønnen og stopper lige inden du er ved at komme, du mærker jeg rejser mig op og igen begynder at pusle og lidt efter mærker du noget mod din fisse åbning der forsigtigt bliver stukket inden for og begynder at vibrere, sådan lader jeg dig ligge lidt lidt tid mens jeg står og betragter dig du begynder at køre rundt med underlivet og kan se at du virkelig nyder det.

Du mærker pludselig bevægelser i sengen og tager fat i ledningen på vibrator æget og trækker den forsigtigt ud af dig stadig mens den vibrere, lader dig ligge lidt og igen betragter dig kan se du ligge længelses fuldt og venter, jeg kravler igen op i sengen og løsner dine ben og trækker dem op på mine skuldre ligger mig ind over dig i missionær, du mærker nu min pik i mod din åbning og prøver at skubbe dig ned efter for at få min pik inden for men dine muligheder er begrænset for hvad du kan da dine arme stadig er bundet fast, jeg lader drillende den være lige ved din åbning og køre den let op og ned i nogle sekunder og ligger den så til rette ud for din åbning jeg fører stille og roligt hovede ind og stopper igen, kan mærke at du nyder dette og bare vil have pik trænger langsomt længer ind og begynder i små bevægelser at kneppe dig, øger stille og roligt tempoet og pludselig skriger du din orgasma ud, jeg trækker mig ud og binder dine arme op og vender dig om du ligger med ansigtet ud mod mig jeg tager fat i dit hår og trækker dig i mod mig og du kan igen mærke min pik i mod dine læber og bliver bedt om at sutte igen, du sutter på livet løs i nogle minutter men så trækker jeg mig ud da jeg kan mærke at hvis du forsætter så vil det ikke vare længe inden at jeg kommer.

Og beder dig vende dig så du ligger på knæ med numsen lige mod mig du kan høre jeg igen pusler og pludselig mærker du noget koldt ved dit numse hul jeg bruger min finger til at smøre dit hul ind i glide cream og stikker forsigtigt fingeren inde inden for og lader den være til du har vendet dig til den begynder så forsigtigt at finger kneppe dig først med spidsen min og så hele min lange finger og kan mærke at du er klar til at jeg tager endnu en finger op og finger knepper dig kan høre på din stønnen at du er klar.

Jeg forbreder dig på at du nu få min pik op stikker forsigtigt pikken hen til dit numse og trænger forsigtigt ind kun med hovede først og igen lader dig vende dig til det så føre jeg den lidt længer ind og begynder forsigtigt at kneppe dig og nå du er klar til det trænger jeg helt op venter lidt hvor efter jeg igen begynder at kneppe dig indtil jeg kan mærke at jeg er ved at kommer trækker mig ud.

Beder dig ligge dig ned med hoved udover kanten af sengen og stikker min pik i munden på dig og du sutter igen løs og da jeg kommer stikker jeg pikken næsten ned i halsen på dig og sender min ladning Direkte ned i halsen på dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu