Tennis Tøsen.

4 indlæg i dette emne

Måske er den her lidt grænse overskridende for nogen, men jeg håber kan lide den. ;) Og vil give jeres input om den. :)

I mine unge dage var jeg en ung pige tenniskomet, jeg havde fået 6mdr træningsophold i USA. Ved dette privat tennis pige college, skulle alle (træner samt de spiller) aflægge en negativ HIV test. For os alle kommende kometer, fik vores tennis finesser afpudset. Men min tennis karrierer blev ikke til noget, men jeg fik en anden. Nemlig som lesbisk/biseksuel mor. Min træner Sheila var en mørk chokolade pige på 25år, med fyldige bryster og en maskulin overkrop. Med smilene øjne, sort kort klippet hår.

Før jeg fortæller min historie helt skulle jeg måske, fortælle jer hvordan jeg ser ud. Jeg hedder Maria og var 18 år på dette tidspunkt, med lyst kort hår, blå øjne, bryststørrelse 90C, smal talje med en fræk pariserrøv og en lys behåring over skambenet og på skamlæberne. Jeg har aldrig været flov over at beholde mine lyse behåringer, for jeg føler mere kvinde på den måde. Og har aldrig flov over at vise mig nøgen frem, når jeg har ligget på stranden herhjemme.

Selvom Sheila var en hård træner kom jeg godt ud af det med hende. Vi kunne snakke om alt, lige fra sex til nøgenhed. Hun fortalte mig hun havde en lille hemmelighed, som hun har haft det lidt svært med overfor fyre. Hvad er din hemmelighed spurgte jeg? Jo! Ser du jeg har en pik imellem benene Maria. Håber ikke du er blevet skræmt væk? Og ikke ville have hende som træner mere. Jeg beroligede hende at, hun altid ville være min træner. Og at du har en pik, skræmte mig heller ikke. For du er stadig en pige.

Hun var meget interesseret i at høre, om vi var helt åben med at ligge nøgen på stranden. Og hvor langt mine grænser gik inden for sex. Jeg fortalte de fleste piger/kvinder var åben for at ligge nøgen på stranden, mens andre syntes det var for meget. Jeg fortalte hende jeg var lesbisk og kun var til kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende historie, man skal da vist være lavet af træ hvis ikke den påvirker én, skriv du bare videre, det er du bestemt ret god til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte godt nok læse den i hast,men uha jeg blev da kvikket noget op i stellet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende historie, man skal da vist være lavet af træ hvis ikke den påvirker én, skriv du bare videre, det er du bestemt ret god til.

Tak BL... Ja, det er ik hver dag man finder sådan historie på nettet ;) Det kan godt være der kommer en el 2 to mere. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu