Mange Orgasmer På Strande

3 indlæg i dette emne

Sommerferien stod for døren. Tanken om at skulle på camping ved havet i 3 uger med udsigt til sol og sommer var yderst tiltrængt.
Hurtigt hjem fra arbejde, få pakket til hele familien. Sommerkjolerne, de nye bikinier og ikke mindst mit kære sjov-sjov legetøj, icebreakeren, wivipen, og den nyindkøbte røde dildo blev lagt øverst i tasken. Bare tanken om at have dem med, gjorde mig liderlig. Det kunne kun blive en god sommer..
Og det gjorde det..
Året forinden havde vi investeret i en ældre model campingvogn, hvor jeg samtidig havde lovet min kære mand højt og helligt, at hver gang vi var i den, så fik han alt det sex han ville, fik ham til et smile ekstra meget da bilen trillede af sted.
Kun fantasien sætter grænser, så der blev dyrket hed sex alle steder. I baderummet, solariet, bag træhytter, på bænke ved vandet de sene aftentimer, i forteltet og på åbne marker.
Men den bedste af dem alle var den dag, hvor vi hånd i hånd gik ned mod vandet med et tæppe under armen. Vi fandt en lille fordybning mellem siv, sand og stien som kun lå få meter væk. Vi tog alt tøjet af og lå nøgne og nød solen. Varmen og den friske luft fik min krop til at fyldtes med lyst og tanken om at ligge der til offentlig skue for alle, var vandvittigt ophidsende.
Han kiggede på mig, kærtegnede mine lår, min mave og tog hårdt fast om mit ene bryst. Jeg gispede let, og mærkede hurtigt hvordan min glatte fisse begyndte at sitre efter at få pik. Hans fingre gled op i mig, jeg var våd og mere end klar til at sprøjte mine safter ud. Mine bryster struttede af begejstring, han nev og kyssede mine brystvorter. Han vidste lige hvor han skulle bevæge sig hen. Hans fingre gled ind og ud, hurtige, vippende bevægelser langt oppe i mig, fik min krop til at vride sig i sandet og med benene fuldt spredte og højt stønnende sprøjtede min fisse alle safter ud over hans hånd. Han lod sine fingre blive. Kiggede på mig. Kyssede mig blidt og spurgte "var det godt", jeg nikkede, samtidig med at jeg kunne mærke at min krop skreg efter mere. Jeg var længe ikke færdig. Han opfattede hurtigt min krops sitren og begyndte igen at drille min våde fisse. Kun få sekunder efter brød jeg ud i endnu en vild orgasme, én af dem hvor det føltes som om man havde en"ud af kroppen oplevelse". Han slap sit tag og lagde sig ned ved siden af mig. Nu skulle han få. Jeg satte mig op, tog et fast greb om hans store dunkende pik. Jeg satte mig mellem hans ben og med røven strittende bagud, begyndte jeg at sutte hans pik. Op og ned, legede med min tunge omk. hovedet, tog fat om kuglerne, klemte let, legede med min pegefinger omk. hans røv og stak den blidt op, alt imens jeg suttede det bedste jeg havde lært. Han stønnede, tog sig til brystet. Jeg kiggede på ham med sultne øjne, og fortsatte. I det fjerne kunne jeg hører at der var stemmer, og mit blik fangede nogle personer oppe på stien. Det var sindssygt ophidsende at vide, at der måske var nogen der kunne se, hvad vi lavede. Jeg fortsatte, var ligeglad med om vi blev opdaget. Både hans og min krop var kun ude på én ting.
Han kom, sprøjtede alt hans sæd i munden på mig. Jeg slugte hele herligheden, kiggede op på ham, tørrede de sidste rester af sæd væk fra mundvigen med min finger og slikkede på den. Han smilte. Vi lå kun en smøgs tid, ved siden af hinanden, før vi igen begyndte at kæle for hinanden. Denne gang fik jeg pik, alt det pik jeg ville have. Han stødte hårdt op i mig. Jeg stønnede højt, "knep mig, knep mig hårdt". Hans store pik gled ind og ud og efter kort tid kom vi begge.
Kun en kort pause og så var jeg klar igen. Denne gang satte jeg mig op på ham, lod pikken glide langsomt op i min røv. Hele min krop dirrede, jeg kunne se at han nød det stramme hul. Jeg bøjede mig ned over ham, kyssede hans bløde store læber og lod hans pik komme helt i bund. Jeg bevægede mine hofter frem og tilbage, kunne mærke hvordan jeg blev fyldt op. Mine fingre legede med min klit, hans med et godt greb om mine bryster. Vi stønnede begge og nød følelse af at være så tætte. Han tog fat om mine hofter og hjalp til med at rokke mig frem og tilbage. Min våde fisse gled mod hans underliv. Jeg stønnede og lod kroppen føre mig hen i den vildeste orgasme. Han fyldte mig med hans varme sæd, jeg faldt ned over ham, forpustet, men med en fantastisk følelse af ro i hele kroppen.
Vi lå lidt og kiggede på hinanden og blev hurtigt enige om, at det ikke var sidste gang vi skulle ned til den lille fordybning ved vandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WOOOOOOOW siger jeg da bare.....det var da vildt godt skrevet, og må sige det da også gav et utrolig lækkert billede på nethinden hvor frækt det kunne være hvis det var en selv ;)

Må da indrømme at man sad og blev tændt og lige nu ærger sig over at manden ikke er hjemme, for så havde han da fået kærligheden at føle mere end én gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se det er lang tid siden det er skrevet, men hvis du stadig er herpå siden, skal du vide at det er rigtig godt skrevet :) kunne ikke undgå at blive tændt, har lyst til at give min kone en ordentlig omgang, men tror ikke hun har lyst lige nu :/

Redigeret af Sødefyr25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu