Min Frække Hustru!

8 indlæg i dette emne

Jeg siger det med det samme.. Jeg HADER når min kone har sin månedelige blødning!!! Så er der normalt totalt lukket for sex, hun kan slet ikke holde ud at nogen rør hende... !

Så da min kone fandt sine bind frem på badeværelset, mente jeg naturligt - at jeg kun skulle sove om natten. Og det var med den overbevisning, jeg gik i seng.

Hold da op, jeg tog fejl!!!!

Jeg havde vel ligget i et par minutter, da min kone pludselig kom krybende over i min side af sengen. Jeg undrede mig, men jeg sagde ikke noget. Jeg mærkede tydeligt at hendes hænder kørte hen over min brystkasse, men det var først da hun begyndte at kysse mig samme sted - at jeg spurgte hende - hvad hun lavede...

"Jeg nyder dig" var hendes korte svar. Smilet på hendes læber var frækt og drillende. Jeg stoppede hende blidt, og hentydede til hendes blødning. Og fik så en dejlig besked; "Bare fordi jeg ikke kan få selv, betyder det jo ikke at du skal undvære"...!!! Og så blev jeg beordret til at ligge stille på ryggen, så hun kunne lege...

Og det skal jeg da lige love for at hun gjorde!

Stille og roligt bevægede hun sig hen over min brystkasse, med både hænder, læber og tunge. Jeg mærkede hurtigt varmen brede sig i min krop, og jeg var spændt på hvad hun ville gøre ellers. Hendes hænder fandt min pik, som med tydelighed viste den kunne lide behandlingen.

Jeg var nok ikke helt stille, da hendes læber lukkede sig om den. Hun har altid været hamrende god til at give blowjobs, og heller ikke denne gang blev jeg skuffet. Mens hendes hænder masserede mine nosser, sugede og suttede hun skønt på min pik. Flere gange var jeg nødt til at bremse hende, for ellers ville legen slutte alt for hurtigt.

Det var en skøn fornemmelse, at mærke hendes læber og tunge på min pik! Og det var lige så dejligt, da hun tog sin ene hånd om på min røv, og langsomt førte sin ene finger ind i mit røvhul. Hun mødte ingen modstand, jeg var så liderlig nu - at hun kunne have gjort alt ved mig.

Okay, jeg blev lidt skuffet, da hun stoppede det hele, og rejste sig op. Men hendes frække blik fortalte mig, at der var mere i vente - og at jeg vist godt kunne glæde mig. En hurtig bevægelse ind under sengen, og så havde hun en dildo i hånden. Provokerende begyndte hun at sutte på den, mens hun så mig lige ind i øjnene. Hun satte sig mellem mine ben, mens hun stadig havde dildoen i munden. Hun tog fat i min pik samtidig, og kørte langsomt sin hånd op og ned. At se hende sutte og slikke på den dildo, mens hendes hånd kørte på min pik - var mere end jeg kunne holde ud. Jeg havde den største lyst til at flå hende ned på sengen, og banke min pik op i hende - men inden tanken var færdig - tog hun dildoen ud af munden og førte den stille og roligt ned mod mig.

Der gik nok et par sekunder, før jeg opfangede hvor den dildo skulle hen... Men tvivlen forsvandt, da hun satte den for mit røvhul og blidt pressede den ind. For satan det var pragtfuldt! Med lange glidende bevægelser begyndte hun at kneppe mig analt med dildoen, mens hun stadig kørte sin hånd op og ned af min pik. Inden længe blev hendes bevægelser mere og mere intense, og jeg mærkede tydeligt en prikkende og snurrende varme brede sig i min krop.

Med voldsomme bevægelser bankede hun nu dildoen op i min røv, mens hun med hånden malkede min pik til den mest intense og overdøvende udløsning - jeg længe har fået. Jeg kom analt, mens sæden sprøjtede ud af min pik. De to udløsninger forstærkede hinanden, og jeg var totalt udmattet - da jeg var færdig.

Blidt fjernede hun dildoen fra min røv, og tørrede mig med et håndklæde. Kyssede mig godnat på munden, og mere opfangede jeg ikke.. jeg var faldet i søvn...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder da som en anske dejlig oplevelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh lyder virkelig lækkert.. Det ville jeg virkelig gerne opleve

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wow hvor lyder det frækt.....vil jeg da helt klart prøve på manden næste gang det er tid......og tror helt sikkert at han vil sætte lige så meget pris på det som du ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en dejlig fortælling, jeg føler fuldt ud din overraskelse i, at din kone har taget initiativ for at gi dig alletiders oplevelse. Og at hun ramte plet, kan jo vi læse. :)

Selv drømmer jeg om at min egen Q vil tage initiativer som jeg slet ikke havde forestillet mig hun kunne finde på lidt oftere end hun gør, men man skal nok også tænke lidt på, at det er ens eget behov, og man kan vel heller ikke forvente sin partner kan slipper alt hvad hun/han har i hænderne for at dække ens behov.

Men dejligt er det når det sker, og jeg håber at oplevelsen for jer sættes ind på opsparingen til dårligere tider.

Du fortæller at du har en oplevelse ud over dine forventninger, og jeg er sikker på at du anerkender hende, det ved du jo kan virke i en positiv retning. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm, det glæder mig at du kunne lide behandlingen, min skat!

Not-ny, Han anerkender mig! Han fortæller mig tit og ofte, hvor meget han elsker mig, hvor dejlig jeg ser ud og den slags. Og hvad sex angår, er jeg slet ikke i tvivl om han tænder på mig! Jeg har aldrig mødt en mand, der giver så meget til et andet menneske. Og som er så opmærksom og hengiven.

Han ved hvad han laver i sengen! Ingen tvivl om det! Ofte tror jeg han lidt glemmer sin egen nydelse, da han er så fokuseret på min. Derfor er det skønt at kunne gøre den slags ting, som han har skrevet om her.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dodo!

Dejligt, at høre jer begge give hver sin version, og at i hver sætter pris på hinandens bidrag med kærligheden til hinanden, at i får det til at gå op og finder det gode frem hos hinanden. Det styrker jo uanset hvad der byder sig. Jeg har selv flere sider, som er meget lig med det din mand skriver om, rundt her på siden og han er en fantastisk skriver, i modsætning til jeg selv, så jeg læser altid med når han har været her. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm, det glæder mig at du kunne lide behandlingen, min skat!

Not-ny, Han anerkender mig! Han fortæller mig tit og ofte, hvor meget han elsker mig, hvor dejlig jeg ser ud og den slags. Og hvad sex angår, er jeg slet ikke i tvivl om han tænder på mig! Jeg har aldrig mødt en mand, der giver så meget til et andet menneske. Og som er så opmærksom og hengiven.

Han ved hvad han laver i sengen! Ingen tvivl om det! Ofte tror jeg han lidt glemmer sin egen nydelse, da han er så fokuseret på min. Derfor er det skønt at kunne gøre den slags ting, som han har skrevet om her.

Hvor fedt at I virkelig elsker hinanden... Så har man osse lysten til at gi når man bliver værdsat... Frækt... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu