Slavetøs

14 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer piger herinde der nogensinde har gået med fantasien om at prøve at være slavetøs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ligger der egentlig i ordet tøs?

Jeg er på nuværende tidspunkt slave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil nok ikke sige direkte slave, men jeg foretrækker at være underdanig i sengen, men også kun der.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig rigtig prøvet det før, men har lavet en aftale med kæresten om, at han får en dag hvor han bestemmer alt og styrer mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En slavetøs opfatter jeg som en provokerende kvinde der ønsker at underkaste sig - men som skal tvinges lidt mere end en slavinde.

Hun er ikke direkte en pleaser - men hun elsker det kick det giver, når dominansen får hende helt derned.

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Nelly så rigtig beskriver det at underkaste sig og tilfredsstille en fyr efter ordre og hvis ikke det bliver gjort ordenligt kan risikere en endefuld og jeg vil gerne indrømme at jeg går med fantasien om at prøve det...

Redigeret af Charmetrold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ligger der egentlig i ordet tøs?

Jeg er på nuværende tidspunkt slave.

'

Slave pige - slave tøs har jeg faktisk ikke tænkt over må jeg tilstå har længe gået med fantasien men havde faktisk også droppet den igen indtil jeg fornylig læste en sex novelle om en slavetøs...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig rigtig prøvet det før, men har lavet en aftale med kæresten om, at han får en dag hvor han bestemmer alt og styrer mig

Lyder rigtig frækt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil noknikke sige direkte slave, men jeg foretrækker at være underdanig i sengen, men også kun der.. :D

Ja men det er vel også lidt der hen af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Nelly så rigtig beskriver det at underkaste sig og tilfredsstille en fyr efter ordre og hvis ikke det bliver gjort ordenligt kan risikere en endefuld og jeg vil gerne indrømme at jeg går med fantasien om at prøve det...

'

Slave pige - slave tøs har jeg faktisk ikke tænkt over må jeg tilstå har længe gået med fantasien men havde faktisk også droppet den igen indtil jeg fornylig læste en sex novelle om en slavetøs...

Lyder rigtig frækt ;)

Ja men det er vel også lidt der hen af ;)

"tryk multiciter" ude i højre side af hvert indlæg på dem du vil kommentere, og i bunden trykker du "brug fuld editor" - så kan du svare alle indlæg, i et :) Nemmere at overskue både for dig og læserne. God weekend.

PS. lød ellers som en lækker fantasi, mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"tryk multiciter" ude i højre side af hvert indlæg på dem du vil kommentere, og i bunden trykker du "brug fuld editor" - så kan du svare alle indlæg, i et :) Nemmere at overskue både for dig og læserne. God weekend.

PS. lød ellers som en lækker fantasi, mm.

Okay skal jeg nok prøve at huske :)

Ja ikke gå og leger med tanken om den skal føres ud i livet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv den densmukkegudinde.dk

Det er den absolut ynglings side. Den beskriver rigtig fint, hvad det vil sige at være Dom / Sub. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎10‎-‎08‎-‎2012 at 12:00 , Nelly skrev:

En slavetøs opfatter jeg som en provokerende kvinde der ønsker at underkaste sig - men som skal tvinges lidt mere end en slavinde.

Hun er ikke direkte en pleaser - men hun elsker det kick det giver, når dominansen får hende helt derned.

Hej Nelly, jeg er fuldstændig enig med din definition. Er er selv slavinde og mange folk forveksler det med at være slavetøs, hvilket er meget langt fra hinanden.

Knus lille O

www.bdsm-babylon.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos os er det mig der tager sig af slaven den hvalp skal ikke prøve at bruge mig som slavetøs eller slavepige, da det er mig der bruger slaven når det passer mig!:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu