Jump to content

Søge Efter Bestemte Filer

Recommended Posts

Jeg har nu flere gange ledt efter en bestemt fil, men måttet bladre igennem lange rækker af gamle filer udena t finde noget. Er det ikke muligt at søge på en titel eller et emne og finde det man søger . Evt. indenfor et bestemt emne.

Hvis det ikke kan lade sig gøre pt, er der så ikke muligt at gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er bare ikke nogle filer på sex-debat, det var det der undrede mig :s de eneste filer jeg kan komme i tanke om, ligger i billedtråden, og det er næppe dem der refereres til.

Til ts, hvis det er indlæg du søger, er der er en søgefunktion oppe i højre hjørne, når du har søgt, hvis du ikke finder hvad du søger, bliver den automatisk til en udviddet søgning, hvor du kan indtaste flere begrænsninger for at komme så tæt på ønsket resultat som muligt. Hvis du søger en bruger med under 3 tegn, fx TSP - er du tvunget til at søge efter et indlæg personen har skrevet, for maskinen er irriterende nok lavet så man ikke kan søge på 3 tegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet den, men selvom jeg søger på en helt bestemt tråd, finder den den ikke. måske har jeg skrevet et enkelt bogstav forkert, jeg ved det ikke. ???Første gang dukkede der ikke nogen udvidet maskine op, anden gang gjorde der.

På et tidspunkt var der en fungtion der hed noget i retning af find tråde jeg har startet. Det var en god ting at have. Det er muligt den stadig er her, men jeg kan ikke se den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan kigge under din profil og finde de indlæg du senest har skrevet, og hvor du er ts'er henne.

Fx jeg søger efter de sidste 3 tråde jeg har startet.

Oppe i højre hjørne højre klikker du på CuriousGirl

nr. 2 nedaf i venstre "find mit indhold"

venstre side under "see this member's"

> vælg Se alle emner %s har startet.

Hjalp det med det du søgte? Du skal ikke undskylde, din ord-ombytning forvirrede mig bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu