Jump to content

Har Brug For Hjælp

Recommended Posts

Kan man som "menig" bruger starte en afstemning og hvis ja, hvordan får man det til at virke ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da i grunden et godt spørgsmål, det har jeg ikke tænkt på, men der er da en del "spørgeskemaer" her på debatten, så mon ikke det er muligt.

Men det kan man sikkert kun se, hvis man går ind og starter et nyt emne, og så bruger en fuld editor, hvis du har noget du gerne vil have belyst, så er det da bare med at prøve det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du starter et nyt emne kan du trykke på Administrer Emne Afstemning ovre til højre. Prøv det.

Se vedhæftede fil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo admin, men hvordan får jeg sat emne og spørgsmål ind i editoren, jeg har styr på administrer afstemning, men der kommer ingen muligheder for at afslutte det skema og dermed slå det op, måske det er min browser (Firefox) men det kan jo også være jeg bærer mig forkert ad, jeg vil mene, at når jeg har afsluttet spørgsmål og afstemningsmuligheder, skal der være en knap til at færdiggøre skemaet, men det kommer ikke frem her :-)

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du klikker på Administrer Emne Afstemning, får du så ikke følgende vindue frem hvor du kan skrive spørgsmål og svar ind?

Ligeså snart du klikker på luk afstemningsformular er det gemt i emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du klikker på Administrer Emne Afstemning, får du så ikke følgende vindue frem hvor du kan skrive spørgsmål og svar ind?

Ligeså snart du klikker på luk afstemningsformular er det gemt i emnet.

Jo, men så har jeg misforstået det, det kommer altså ikke ind i editoren, man skal blot trykke på send og så er det lavet, er det sådan jeg skal forstå det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu