Jump to content

Fødselsdagen

Recommended Posts

Klokken var 6.15... Vækkeuret havde netop vækket mig med den sædvanlige irriterende lyd... Jeg var stadig meget træt, men alligevel glad indeni for det var min fødselsdag og jeg vidste, at min kæreste ville komme og besøge mig... Hun boede i København og da jeg boede i Jylland, kunne vi desværre ikke ses så tit, så jeg glædede mig...

Jeg fik fundet det tøj, jeg skulle have på på arbejde den dag... Det var fredag og jeg ville gerne have fint tøj på, så jeg fandt mine nyeste busker og min pæneste skjorte frem... I dagens anledning fandt jeg mine sorte satin boxershorts frem, som jeg kun havde på ved specielle anledninger... Jeg lagde det hele på sengen, så alt var klart, når jeg havde været i bad...

Kun iført boxershorts gik jeg ud på badeværelset... Jeg børstede mine tænder og barberede mig... Da jeg var færdig med at barbere mig, tog jeg mine boxershorts af og lagde dem i vasketøjskurven... Jeg måtte have drømt noget godt, for min pik var halvstiv og jeg følte mig lidt liderlig... Jeg tændte for vandet, men det tog ca. 10 sekunder før temperaturen var helt perfekt... Det var dejlig lunkent - hverken for koldt eller for varmt...

Da jeg gik ind under bruseren, startede jeg med at tage shampoo i håret... Jeg vaskede mit hår med min venstre hånd, mens jeg med min højre hånd legede lidt med mig selv... Den var ved at blive godt hård...

Da alt shampooen i håret var væk, tog jeg min bodyshampoo og smørede hele min krop ind i den... Jeg var ekstra grundig med skridtet... Jeg vidste, at kæresten ville blive glad for det... Mens jeg gned sæben ind, masserede jeg min pik med den ene hånd, mens jeg masserede mine nosser med den anden... Jeg var rigtig tændt...

Tiden gik desværre alt for hurtigt, så jeg nåede ikke at gøre arbejdet færdigt, før jeg måtte afsted på arbejde... Så jeg skyndte mig i tøjet og ud af døren... Jeg kørte rigtig hurtigt, så jeg nåede heldigvis at være der til tiden...

Men hvor gik tiden dog langsomt... Jeg kiggede på uret hele tiden og kunne kun tænke på, hvor meget jeg glædede mig til at se min kæreste og hvor meget jeg havde lyst til at give hende et rigtig langt og intenst kys... For at få tiden til at gå hurtigere, knoklede jeg løs... Jeg var helt overrasket over, hvor meget jeg havde nået, da jeg kiggede på uret og så, at der kun var gået en halv time...

Da klokken var blevet 13.30 og jeg altså stadig havde mere end 2 timer tilbage, sagde jeg til min chef, at jeg havde fået det rigtigt dårligt og var nødt til at gå hjem... "Så kan jeg nå at gøre rent, inden hun kommer" kan jeg huske jeg tænkte... Så jeg satte mig ud i bilen og kørte hjem...

Da jeg var kommet hjem og kom hen til døren og stak nøglen i, kunne jeg se, at døren var ulåst, så jeg gik undrende ind og råbte: "Hallo! Er her nogen?"... Der var ingen der svarede, så jeg gik ind i stuen... Der var ingen... Så tjekkede jeg i soveværelset og badeværelset... Der var heller ikke nogen... Til sidst gik jeg ud i det bagerste rum... Og der stod hun... Hun stod kun iført et forklæde, så man kunne se hendes smukke røv... Hun kiggede på mig og sagde "Tillykke skat, kan du li' min gave?"... Jeg stod stadig helt chokeret, så kunne kun få fremstammet "Ja, den ser rigtig god ud"... "Kommer du så ikke herover og hjælper mig? Jeg er ved at lave pandekager..." sagde hun.

Uden at svare gik jeg over til hende og stillede mig bag hende, så jeg nu stod med mit skridt mod hendes røv... Der stod vi i et par minutter og vi fik lavet noget meget mærkelige og ikke så runde pandekager... Vi grinede og jeg kyssede hende blidt i nakken...

Pludselig slukkede hun for varmen på komfuret og stillede stegepanden over på en kold plade... Derefter sagde hun "Jeg har en lille pakke mere til dig" og hun tog hendes hånd og knappede min bukser op, mens hun stadig stod med ryggen til mig... Igennem de tynde satin boxershorts kunne jeg tydelig mærke hendes bløde røv... Hendes baller føltes dejlig om min efterhånden rimelig hårde pik...

Hun vendte sig om og satte sig ned på hug, så hun nu havde hendes ansigt i min skridthøjde... Hun masserede den blødt, mens hun kiggede mig intenst i øjnene... Hun hev mine boxershorts ned om knæene og den stod nu lige ud i luften... Hun tog den i munden, mens hun med hendes hænder masserede både min pik og mine nosser... Det var rigtig dejligt og jeg havde svært ved ikke at blive helt blød i knæene... Til sidst var jeg nødt til at sætte mig på en stol, så jeg ikke væltede...

"Det er rigtig dejligt skat... Må jeg smage dig nu?" spurgte jeg... Det måtte jeg godt, så vi byttede plads, så hun nu sad i stolen... Jeg kyssede hende på halsen og bevægede mig langsomt nedad... Først på skulderne, lidt på armene og så mod hendes bryster... Hendes brystvorter var blevet stive, så dem slikkede jeg blidt, mens jeg masserede hendes lår... Hun stønnede, så jeg tror hun nød det...

Jeg bevægede mig ned til hendes navle og hun var ved at være godt liderlig, for hun pressede mit hoved ned mod hendes fisse... Jeg var i drillehumør, så kyssede hende først på inderlårene, mens jeg med mine fingre nussede hende...

Da jeg følte, at hun var blevet drillet nok, begyndte jeg at slikke hendes fisse... Jeg stak først én finger i hende, mens jeg slikkede og senere blev det til to fingre... Jeg skiftede tempo, så jeg kunne mærke, hvad hun mest var i humør til den dag... Hun ville have det lidt hårdt, så jeg brugte to fingre og satte tempoet op... Hun stønnede...

Efter lidt tid, rejste jeg mig op, tog godt fat om hende og lagde hende på spisebordet... Dugen blev lidt krøllet og et par tallerkner gik itu, men det tænkte vi overhovedet ikke på i øjeblikket... Hun lå på ryggen på spisebordet, så jeg stillede mig foran hende og stak min pik ind i hendes våde, men stramme fisse... Hun kunne vist li' det, for hun stønnede højt... Jeg tog hendes ben op, så de støttede på mine skuldre... På denne måde var det kun mig, der kunne styre tempoet og man kunne tydeligt høre mine nosser støde mod hendes fisse.. Det lød dejligt - og det føltes dejligt...

"Giv mig den bagfra" sagde hun pludseligt efter ca. 5 minutter med missionærstillingen... Hun hoppede ned fra bordet og stillede sig indover bordet og vrikkede godt med røven, så jeg blev helt skør... Jeg stak min pik ind i hendes varme hule og fortsatte med at kneppe hende hårdt, som hun ønskede...

"Jeg kommer snart" sagde hun, mens hun kiggede på mig... Jeg satte tempoet op og kort tid efter kom hun... Hun skreg lidt højt, men der var langt til vores nærmeste naboer, så det gjorde ikke noget...

Efter nogle minutter var jeg ved at blive lidt træt i benene, så jeg spurgte om hun ikke ville ride mig... Det ville hun, så jeg lagde mig på det lidt hårde, men dejligt opvarmede gulv... Her lå jeg så med udsigten til verdens dejligste pige... Jeg kunne se, at hun nød det, så det gjorde mig bare ekstra tændt... Til sidst kunne jeg simpelthen ikke stå for det længere og jeg kom derfor til at råbe højt "Jeg kommer, jeg kommer!"... Jeg håber, at naboerne var indendørs, for det var vist så højt, at det kunne høres langt væk...

Vi lå lidt sammen på gulvet og kyssede før vi gik ud i badet og vaskede os... Vi tog et dejligt langt og varmt bad, så da vi kom ud i køkkenet igen, var pandekagerne blevet helt kolde.. Vi smed dem derfor ud og startede forfra...

Det var en rigtig dejlig fødselsdag, som jeg aldrig vil glemme... Kæresten blev der hele weekenden, så vi fik prøvet at dyrke sex i alle værelserne og det var en anderledes, men interessant oplevelse, som jeg kan fortælle om en anden gang Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu