Knep Kæresten Som Christina Aquilera I "not Myself Tonight"

16 indlæg i dette emne

Hej Folkens.

Hvis i har set Christina Aquilera video film som hedder "Not myself tonight" så har jeg fundet det kostume hun har på som ser mega frækt ud.

Så hvis nogen af jer har ledt efter hendes latex kostume fra videoen så prøv lige at tjekke dette her.

Det er præcis det samme som hun har på i videoen og jeg har lagt billed i bunden af kostumet.

Linked til siden hvor det kan købes er:

http://www.house-of-...ves.html?page=1

Håber det er noget folk kan bruge. Kæresten og jeg har i lang tid ledt efter det kostume til hende.

Mvh Tatanka

post-6069-0-44436800-1339480146.txt

Redigeret af Tatanka
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årligt, så tror jeg at det er de færreste kvinder, som har lyst til at blive sammenlignet med en anden kvinde, og specielt hvis det handler om at tænde på en anden end den hun er. ;)

Men frækt kostume.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

not-ny: touché

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Folkens.

Hvis i har set Christina Aquilera video film som hedder "Not myself tonight" så har jeg fundet det kostume hun har på som ser mega frækt ud.

Så hvis nogen af jer har ledt efter hendes latex kostume fra videoen så prøv lige at tjekke dette her.

Det er præcis det samme som hun har på i videoen og jeg har lagt billed i bunden af kostumet.

Linked til siden hvor det kan købes er:

http://www.house-of-...ves.html?page=1

Håber det er noget folk kan bruge. Kæresten og jeg har i lang tid ledt efter det kostume til hende.

Mvh Tatanka

WOWWW!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke for at sammenligne men hvis man er hel vild med latex som jeg selv er så er den dragt så sindsyg fræk. Skrev titlen så folk vidste hvad det handlede om da dragten blev brugt at

Christina Aquilera I "not Myself Tonight" :D :D :D

Mvh Tatanka

Årligt, så tror jeg at det er de færreste kvinder, som har lyst til at blive sammenlignet med en anden kvinde, og specielt hvis det handler om at tænde på en anden end den hun er. ;)

Men frækt kostume.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke for at sammenligne men hvis man er hel vild med latex som jeg selv er så er den dragt så sindsyg fræk. Skrev titlen så folk vidste hvad det handlede om da dragten blev brugt at

Christina Aquilera I "not Myself Tonight" :D :D :D

Mvh Tatanka

Den nåede du lige at redde i land. HA ha...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det seriøst kun være mig som har en latex fetish og som ville vildt gerne kneppe kæresten i det kostume?

Redigeret af Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tatanka, jeg fornemmer, at du efterspørger nogen som tænder på latex, evt samme kostume som du har linket til. Og at Jeg svarer selvom jeg hverken tænder på kostumet eller pigen der bærer det.

Jeg er sikker på, at der er mange andre, som tænder på kostumet, det er bare ikke sikkert de læser med her på siden. Jeg ved ikke om det er rigtigt tænkt, men jeg synes at forstå det som din lyst til at dele din fetish, og har du evt fortalt kæresten om det?

Det kan godt være jeg selv finder på nogle underlige ting som jeg har lyst til sommetider, men hvis det er noget jeg gerne vil prøve, så får kæresten også besked. Nogen gange læser hun det her, og andre gange siger jeg det ligeud face to face. Det er dog ikke altid mine påfund falder i lige god jord, men så er det sagt og så ved hun det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det seriøst kun være mig som har en latex fetish og som ville vildt gerne kneppe kæresten i det kostume?

Et hvilken som helst latex kostume vil jeg sige,og det du viser der,er da bare super flot,og lur mig om ikke i har godt gang i latex hos jer? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er et nydeligt kostume. Jeg kan godt forstå at det tænder dig. Ja ok det er hot. Men jeg kan også følge dem som siger, at hvis man skulle kneppe kæresten i det, så skulle det ikke være som stand in for Christina. ;)

Det er lidt ligesom de kvinder der vil have kæresten til at klæde sig ud som Elvis, for at de kan lege, at det er ham de har sex med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos os er M meget glad for latex, og han køber en del lækre stykker til Q. Jeg selv har en lidt mere kulørt fortid bag mig, så lak, læder, PVC og latex har jeg et noget mere afslappet forhold til. Så min rolle er primært at sørge for Q får vand nok når vi tager en eftermiddag, hvor Q er i latex mens vi allesammen dyrker sex sammen :P

Vil sige at den situation, hvor jeg finder latex flottest, er når man er ude og danse. Elsker den blanke effekt, reflektionerne fra diverse spots og lignende mens det sidder helt stramt til og ikke lader fantasien få meget frirum. Utrolig smukt og i mine øjne meget forførende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men frækt kostume.

jeg er helt på bølgelængde med dig, tror ikke mange piger vil bryde sig om det, - akkurat som jeg heller ikke tror at fyre ville bryde sig om at klæde sig ud som Elvis, som Lillith nævner, og blive sammenlignet med ham.

- Dét problem ville jeg nu ikke ryge ind i, det ville vist nærmest være "Mister Fatman" eller "John Candy" hvis det var mig, LoooL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke i har helt forstået hvad jeg mente med titlen. Den skal forstås sådan at her er et link til dem som tænder på latex hvor de kan købe det kostume som Christina har på i not my selv tonight. Så hvis man vildt godt kunne tænke sig at kneppe kæresten i det kostume som hun bruger. Uden at have tanken om at kneppen kæresten som om hun var Christina. Så det var så folk vidste hvad det drejede sig om denne tråd.

Kunne ikke komme på en bedre tittle da jeg fandt den hjemmeside som sælger den.

Mvh Tatanka

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved hvad du mener :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt med på hvad du mener. Jeg tænder bare ikke på lak. Jeg er mere økologisk anlagt og foretrækker at min læderklædte kone binder og voldtager mig ind imellem....

:P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk ikke lag det sæt der. Det er latex men det er lige meget i dette tilfælde. Kæresten og jeg kan ikke vente til vi får råd til at købe det sæt. Vi synes det er mega frækt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu