Så Tæt På....

16 indlæg i dette emne

Vi havde begge længe gået med fantasien om at lege med en ekstra fyr i sengen, og nu stod han her endelig. Han var fremmed, men sød og venlig, slank, ren og velduftende. Vi stod nu i soveværelset, og havde lige forinden siddet i stuen og fremlagt grænserne for hinanden, som skulle gøre det hele mindre akavet når først vi var kommet i gang.

Vi rørte blidt ved ham imens vi stod i en trekant foran dobbeltsengen, og det var en lidt underlig fornemmelse, men bestemt ikke ubehagelig. Jeg kunne mærke på min kæreste, at det også var noget nyt for hende, men vi var tæt ved hinanden og det gav en følelse af varme og tryghed imellem hende og jeg.

Vores hænder begyndte at gå på opdagelse, finde vej ned mod hans jeans og strejfe hans bule, skiftevis gøre plads til hinanden og mærke hans begejstring. Han knappede sine bukserne op og lod dem falde og vi var begge med på budskabet, men trak alligevel spændingen lidt ved at vente med det sidste, som skjulte vores nederste dele.

Bulen i hans thighs viste helt sikkert hans begejstring, og efter et par blide strøg fra os begge kunne han ikke trække spændingen længere og afslørede nu hvad han havde at byde på og lod sine thighs falde og viste sin nøgenhed foran os.

Han var stor. Større end forventet og det var her det fantastiske begyndte. Selvom vi ingenting sagde, var det alligevel som om vi kommunikerer, og med følelsen af, at være så tæt på hinanden, at ord er overflødige nu.

Hun læste mine tanker og sætte sig ned foran den fremmede pik, og uden en eneste lyd svarede hun kærligt tilbage til mig. Hun viste sin lyst og tog fat om hans pik og sendte mig et frækt blik inden hun lod sin varme mund omslutte det store pikhoved. Ganske få sekunder efter hørte vi begge tydeligt virkningen af hendes behandling fra fyren ved nogle dybe suk, som stemte helt overens i takten med, hun tog hans pik ind. Hans suk overraskede mig nu ikke, men nok mere noget forudsigeligt af den velkendte følelse af hende, jeg synes virkede så bekræftigende og naturlig, så jeg satte mig ned til hende for igen at være så tæt hende som muligt. Vores blik mødes og et sekund er vi igen kun hende og jeg, og endte i et dybt kys inden legen igen blev genoptaget og indbydende rettede hun hans pik mod mig og delte hele den begejstring hun havde bragt ham i på dette tidspunkt. Jeg tog om hendes hånd og vi havde begge fat i pikken, lod min tunge lege med pikhovedet inden jeg lod det komme helt ind og mærkede hvor stor og hård hun havde gjort den. Skiftevis delte vi den og mødtes i flere kys. Det var så tæt og føltes så rigtigt, at være sammen på denne måde og ønskede i dette øjeblik, at det ingen ende ville få.

Legen måtte gå videre i det aftalte, og fyren ønskede også at slikke pik sammen med en kvinde, så stilheden blev brudt, da hun inviterede ham ned for at vise hvordan det skulle gøres på mig og jeg mærkede endnu engang den velkendte behandling af hendes omsluttende varme mund. Jeg inviterede os op i sengen, for at gå et skridt videre i legen og hvor vi fortsatte slikkeriet på kryds og på tværs alle tre.

Jeg kunne mærke på min kæreste, hun var klar til endnu et skridt videre og jeg var selv helt klar på at gå med hende. Vi kunne også se på vores legetøj, vi ikke behøvede at spørge om han var klar, så vi fandt sammen et kondom og gav ham det på. Og jeg vil være ærlig, og indrømmer også gerne jeg selv på dette tidspunkt havde et ønske om at vi kunne have gjort det uden, men i aftalen var vi helt enige om, at passe på hinanden og ikke tage nogen usikre chancer.

Vi var nu begge klar, tættere sammen end på noget tidspunkt og villigt spredte hun sine ben for at gøre plads til fyren, hun var varm, hun var våd og klar. Dette gjorde hende smukkere end nogensinde. Jeg tog fat om legetøjet, og førte ham ned mod hendes driv våde skød, en stor beslutning at tage for en mand, men tvivlede ikke på, at det var dette der hørte til i vores leg lige nu og tøvede derfor ikke et eneste sekund, og lod forsigtigt og drillende det fremmed pikhoved glide ind mellem hendes våde skamlæber, men kun lidt og derefter afvente hende. Hun svarede ved at hendes vejrtrækning blev dybere, jeg forstod hende fuldt ud, og jeg var med hende, og slap mit greb om den store pik, så hun kunne få mere. Fyren forstod også, og gengældte med langsomt, at støde dybere og fylde hende mere og mere ud, imens hendes vejrtrækning ændredes til sagte støn. Jeg måtte tæt på hende igen, kysse hende og vise hende jeg var med hende imens hun blev kneppet af en fremmed pik, vores blik mødtes endnu engang, inden hun lukkede øjnene og tog imod den fremmede.

Jeg vendte tilbage til hendes våde underliv for at genoptage kontrollen for at det hele ikke skulle være overstået alt for tidligt, og trak den hårde pik lidt ud. Jeg smagte hendes liderlighed på den fremmede pik, og mærkede hendes virkning på den, dog lidt med smagen af gummi, og som tidligere beskrevet jeg gerne ville have været foruden, men skiftevis at lade hende mærke min tunge og den fremmede pik.

Denne leg og denne måde at have nærhed på gjorde mig så tændt, og lysten til at tage hende blev så stor, og jeg byttede plads med den fremmede pik. Jeg mærkede hende igen, dejlig varm og åben, ikke alene åben fra at være fyldt ud af den store fremmede pik, men åben i sind og lige til at elske.

Den fremmede var i virkeligheden kun et frivilligt stykke legetøj for os, men det var vores helt egen hemmelighed. At dette helt intime havde en helt anden betydning for hende og jeg, end for ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frækfyr!

Sådan er vi nogle, som har det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lækkert ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da helt op.....må uden at holde noget som helst tilbage sige, at det var da ufattelig godt skrevet og det for da lige i trusserne på mig ;) Er lige sån jeg forestiller mig min første gang sammen med min mand og en fremmed pik.....uhhhh er da vist ikke sidste gang jeg har læst den.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sweet devil!

Tak for god respons på lang tids skriveri.

Jeg har kun et eksamensbevis fra Folkeskolen med et gennemsnit på 5 efter den gamle 13 skala, så derfor nok lidt grammatik og formuleringsfejl, men er glad for at det kan læses med samme formål, som det er skrevet. :)

Med jeres indstilling og opmærksomhed, er Jeg sikker på at i nok skal få en god oplevelse på det som i søger efter, og lad jer nu ikke slå ud første gang hvis det ikke bliver som forventet. (Der er altid flere muligheder) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Karakter er bare tal på et papir. Du skriver godt, og det er let at læse. Måske skulle eksaminsteksterne hanle om sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert skrevet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmmmm! Må have været en skøn oplevelse! Og du skriver kanon godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, lige måde til dig Morten.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu