Hvor Kan Jeg Købe Catwomen Suit?

7 indlæg i dette emne

Hej Folkens.

Jeg har meget brug for jeres hjælp. Min kæreste og jeg er blevet helt vildt forelsket i dette her Catwomen Suit fra en gammel Batman film som hedder: Batman returns.

Jeg har posted billeder nedenunder.

Please håber virkelig nogen ved hvor jeg købe præcis dette Catsuit.

Mvh Tatanka

post-6069-0-98639700-1337796785.jpg

Redigeret af Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det er desværre ikke i Lak eller latex :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det ligner men ikke som det ægte. Det skal være lavet af lak eller latex. Alt andet går ikke. Men håber at man kan købe det så jeg ikke behøver at skulle prøve at sy det selv det kæresten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah.. Jeg kan kun finde vellignende masker i Latex på Ebay. Der er også dragter i Latex men uden de hvide sting. Dem kan man vel så selv sy på.

Her er masken: http://www.ebay.com/itm/Catwoman-Mask-Official-Licenced-Batman-DC-Quality-latex-NEW-/370605843865?pt=UK_Women_s_fancy_Dress&hash=item5649d46599

Og dragten http://www.ebay.co.uk/itm/Black-Latex-Catwoman-Costume-Catsuit-Fancy-Dress-Sizes-XXX-Small-XXX-Large-/120790145531?pt=UK_Women_s_fancy_Dress&var=&hash=item61ccc9a299

(Fra England, så kommer der ikke moms og gebyr på)

/MK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil tro at det rigtige er af lak, ud fra hvad jeg ser/husker. Latex er ikke så blankt, når det ikke er nypudset/olieret

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er i lak men hvis man kan få det i latex ville det sikkert også være godt. :D Så håber nogen ved hvor man kan skaffe det hende. :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu