Kildne Klunker

10 indlæg i dette emne

Jeg har rendt med et problem et par år nu, når jeg modtager oralsex da jeg er ekstremt kilden på mine klunker, og også omkring hoften men det største problem ligger i klunkerne.

Jeg kan ikke ligge stille og nyde det når de bliver kærtegnet så ville høre om der er andre der har oplevet problemet og eventuelt fundet en løsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sikkert andre der har det problem, jeg indrømmer at jeg kom til at smile lidt da jeg læste det, men kan godt se, at det kan være et problem i situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender jeg godt.Mine nosser har altid være det jeg vil kalde legesyge,nyder når de får en god og grundig massagde.Særlig under et blow,så går det lige ned i dem:Så hvis de får en fast krammetur,med lidt træk imens,tja så kører det.Men det skal gøres rigtig.ellers så gør det nas.

Det var en moden fyr, som i mine unge dage lærte mig hvordan man kan lege med nosserne ,uden at det gør nas og så få en lækker nydelse ud af det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At få kildet klunker er bare skønt og vildt ophidsende,især hvis hun kilder med sine neglen på bunden af selve nossekuglen,jeg kan få udløsning bare ved at få kildet dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At få kildet klunkerne er bare top dollar. Giver mig sltid et massivt jern på...

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig  Remya elsker det især hvis kvinden gør det mens hun bliver taget bagfra, det er bare genialt piger prøv det på jeres mand/partner så tænder han helt af :P :P :P :P mums fortsæt endelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk masser af olie, gerne så det hele sejler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og få nosserne bunder op  i et hårbånd til damer prøv det,med dobbelt omslag på så nosserne strammer lidt i pungen :) :) :) :) :)  skønt og så langre negle mums

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hanklatten har helt ret, der er intet som at gå med nosserne bundet stramt op, og især skønt når hun trækker mig rundt i en gang reb der er bundet stramt til nosserne, det skal nok få klokkeværket til at stoppe med at være livlig. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når mine vorter kommer unde behandling (niv,bide osv)så går det lige ned i nosserne.Bedste løsning,krammetur,træk og kærlige dask.Jo,nosserne kan godt være temmelig "kilden".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu