Jump to content

Fetlife

Recommended Posts

Hej der ude.

Hvormange af jer er på fetlife.com

har indtilvidere mødt 2

er der flere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad er fetlife? Ja, jeg kan selvfølgelig tjekke linket, men jeg klikker ikke på links, hvis jeg er bekymret for, om de fører mig til en side med hackere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er mange danskere på fetlife.. Men specielt hvis man er til de "smalle" fetich ting er der jo nemt at finde andre rundt omkring...

Eller hvis man har bekendtskaber på tværs af landegrænserne er det et Ok sted....

men må omvendt indrømme erfaringerne ikke er så store...

LAngtur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på fetlife og har været der i nogle måneder, siden er super, der er plads til alle nationaliteter og sexualiteter ( sålænge de holder sig på den rette side af loven)

alders fordelingen er fra 18-99, de fleste er mellem 25-55.

Går under navnet: mrdane på fetlife, i er alle velkommen til at tjekke min profil ud og tilføje mig, med mindre jeg finder jer først ;-)

Redigeret af howler123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også derinde ....

jeg ku godt bruge en side der var mindre BDSM-præget og mere "almen kinky" ? ....

Vægt på anal, legetøj, tantra, kinky leg - uden at det blir direkte BDSM-agtigt ....

NOgle der kender nogen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke det er et spørgsmål om at finde den rette gruppe at være med i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Maja og jeg også blevet også blevet oprettet på siden..

Skulle der være andre der gerne vil være venner med os, kan i jo bare ansøge:

Mig: jensenDK

Maja: DkMajsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm så har jeg opretter mig derinde og prøver at finde ud af hvordan det fungerer. Jeg hedder "TemptressPolyliv"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også derinde ....

jeg ku godt bruge en side der var mindre BDSM-præget og mere "almen kinky" ? ....

Vægt på anal, legetøj, tantra, kinky leg - uden at det blir direkte BDSM-agtigt ....

NOgle der kender nogen?

Mon ikke det er et spørgsmål om at finde den rette gruppe at være med i?

Tror Lillith har ret. Det kommer vel også an på hvem man vælger som venner. At de har nogenlunde samme interessesfære. Hvad hedder du derinde Tonni?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg oprettede mig i går og er allerede ved at være træt af det :/ Det tager tid at samle folk, som man har lyst til at have som venner og jeg forstår ikke, hvorfor ens uploadede billeder ikke kommer på væggen. Så bliver de jo ikke opdaget, medmindre man skriver, at man har uploaded nogen nye.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg oprettede mig i går og er allerede ved at være træt af det :/ Det tager tid at samle folk, som man har lyst til at have som venner og jeg forstår ikke, hvorfor ens uploadede billeder ikke kommer på væggen. Så bliver de jo ikke opdaget, medmindre man skriver, at man har uploaded nogen nye.

De kommer skam op i "Main Feed" hos dem du er venner med.. :) Men man kan ikke se ens egne indlæg der.. Det kan være det er derfor du ikke tror de bliver vist.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oh? Det er da irriterende, at man ikke ved, hvad andre ser :/ tror ikke, at jeg bliver længe derinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nok for store forventninger :D har jo en stor vennescare på fb, og havde håbet på sammen løbende interation, men begrænses af, at man skal være venner med folk, for at der er aktivitet. Jeg har tidligere været på andre sider, hvor alle ser alt og der er meget mere interaktion, hvilket så fodrer ens lyst til at blive hængende og lære folk at kende.

Nå men hver side sin styrke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også på fetlife  og har derinde mødt mange "lidelsesfæller" men det det har dog aldrig ført til noget videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu