Hjælp Jeg Kan Ikke Komme

19 indlæg i dette emne

Hej alle der inde. Jeg er en ung mand på 32 som har fundet den skønneste kæreste for lidt mere end 3 måneder siden.

Jeg har et stort problem, jeg kan ikke komme, når vi har sex og det går mig så meget på at jeg snart har midstet troen på at det kan lade sig gøre. Min kæreste bliver meget frustreret og nærmest sur på mig fordi jeg self bliver ked af det og skælder mig selv ud og det er måske heller ikke så smart når nu jeg har det problem. Det er ikke fordi jeg ikke tænder på hende for hun er dejlig og smuk og jeg elsker hende men jeg tænker konstant på at jeg skal være god og give hende hvad hun vil have, måske nok istedet for bare at nyde.

Hvordan slipper jeg af med mit problem, håber virkelig der er et tips eller tricks til hvad jeg skal gøre

hilsner den unormale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er ikke unormal!

Hvor hurtigt kommer du generelt med højre hånd?

Har du haft problemet før?

Hvor ofte onanerer du?

Hvornår har du sidst haft fast sex med en der betød noget for dig?

Er der stress på din arbejdsplads?

Har hun problemer med at komme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt forskelligt men jeg kommer hvergang jeg selv ordner det. måske tager det ca 3 til 5 min.

Ja jeg har haft problemet før

jeg må indrømme at jeg nok onanerer rimelig tit nok 5 til 6 gamge om ugen eller det gjorde jeg inden jeg mødte min kæreste

Det er ved at være 2 år siden jeg sidst havde en fast partner

tja lidt stresset er jeg nok. der har lige været fyrings rundt der ude men jeg slap heldigvis. min mor er dog lige død og det fylder nok stadig meget i mit hovede.

hun kommer hver gang vi har sex

Jeg kommer også en gang i mellem men ikke hver gang og det går hende på for hun tror sikkert at det har noget med hende at gøre som det jo overhovedet ikke har

Redigeret af Fojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, der er helt sikkert ikke noget fysisk i det.

Det er vigtigt hvis jeres forhold skal klare sig, at i allerede nu laver en middag og bag efter forklarer hende tydeligt at det ikke er hendes skyld, og hvad hun føler, og begynder at tackle alle de hele følelser, for ellers går der ikke længe inden mængden af triste tanker i køkkenet overskygger jeres gode tider sammen og ville være ærgeligt hvis sexlivet gik i stå.

Jeg tror dybest set, at du er nød til at begynde at koncentrere dig mere om dig selv. I er nød til at snakke om, at du har brug for, at i dyrker sex en del gang, hvor fokus kun ligger på dig (så kan i altid klare hende bagefter) For du er nød til at begynde at nyde igen hvad der sker i pikken, mærke efter hvordan det kilder forskelligt efter tryk, varme, blød, våd og så er du nød til at mærke efter. Og hvis det kniber med at komme, og du bare kan mærke at der er laaaang vej endnu, så stands op, sid og kram og hygge om hinanden, mærk hinanden igen og lange lækre kys. Nyd hinanden, og fjern fokus fra at komme. Bare nyd det der sker, hold op med at tænke på både din og hendes orgasme. I skal have det godt sammen, så skal orgasmerne nok komme af sig selv igen - hver gang.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var meget ærlig fra starten og fortalte hende at jeg altså godt kunne have det problem at jeg ikke kunne komme men jeg var sikker på at jeg nok skulle lære det. det er så ikke sket endnu efter 3 måneder og nu er hun begyndt at synes at det er rigtig træls og jeg tror inderst inde at hun tror det har noget med hende at gøre og det har det jo som sagt ikke. Men ja jeg må nok bare tage mig sammen og lade være med at tænke så meget på hendes behov og istedet koncenterer mig om mit eget, hvilket jeg faktisk aldrig har været god til ellers i mit liv, så der ligger nok et stk arbejde forude og det håber jeg self hun er villig til at hjælpe mig med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fojo,

<p>Det lyder rigtig træls, for hvis der er noget%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fojo,

Det lyder rigtig træls, for hvis der er noget vi fyre gerne vil, så er det jo at tilfredsstille vores kvinder samt vise, at vi tænder på dem. Tror, at du fokuserer så meget på resultatet (at komme), at det bliver til præsentationsangst og blokering. Prøv at dyrke noget motion og tænk over kosten, rygningen og alkoholen. Ring til hende i løbet af dagen, hvis du kan, så du bygger en liderlighed op. Prøv med frække ord undervejs, og træk samværet ud, så det ikke kun bliver til samleje, efterfulgt af en udløsning. Har hun lyst til det, så lad hende give dig et blow- eller handjob, det plejer at kunne varme de fleste fyre op til at komme. Diskuterer gerne videre med dig om dette, men prøv nu at se, om det her virker ...

Bedste hilsener

aarhusnord, mand, 41.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fojo,

Det lyder rigtig træls, for hvis der er noget vi fyre gerne vil, så er det jo at tilfredsstille vores kvinder samt vise, at vi tænder på dem. Tror, at du fokuserer så meget på resultatet (at komme), at det bliver til præsentationsangst og blokering. Prøv at dyrke noget motion og tænk over kosten, rygningen og alkoholen. Ring til hende i løbet af dagen, hvis du kan, så du bygger en liderlighed op. Prøv med frække ord undervejs, og træk samværet ud, så det ikke kun bliver til samleje, efterfulgt af en udløsning. Har hun lyst til det, så lad hende give dig et blow- eller handjob, det plejer at kunne varme de fleste fyre op til at komme. Diskuterer gerne videre med dig om dette, men prøv nu at se, om det her virker ...

Bedste hilsener

aarhusnord, mand, 41.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svarne. Jeg var ved min læge igår og vi fik snakket godt om det. Da jeg var lille fik jeg fjernet min forhud og derfor er jeg nok knap så føldom på pikken og jeg har som sagt haft problemet før med andre kærester, hvilket nok har gjort at jeg på en eller anden måde har fået præstertions angst. Jeg har ikke set min kæreste hele ugen fordi vi arbejder forskudt og ikke bor sammen endnu. Jeg har holdt klør fem for sig selv og håber at trykket er så stort at jeg eksploderer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svarne. Jeg var ved min læge igår og vi fik snakket godt om det. Da jeg var lille fik jeg fjernet min forhud og derfor er jeg nok knap så føldom på pikken og jeg har som sagt haft problemet før med andre kærester, hvilket nok har gjort at jeg på en eller anden måde har fået præstertions angst. Jeg har ikke set min kæreste hele ugen fordi vi arbejder forskudt og ikke bor sammen endnu. Jeg har holdt klør fem for sig selv og håber at trykket er så stort at jeg eksploderer.

Jeg krydser fingre for dig, og trøst dig med, at alle mænd kan komme i samme situation som dig, nemlig at man ikke kan komme, jeg har da prøvet det, men det har selvfølgelig kun stået på enkelte gange, så jeg kan godt se, at det ikke helt kan sammenlignes - men tanken om præstationsangst sammen med nedsat følsomhed lyder meget rigtig i mine ører, men endnu engang held og lykke fremover, det skal såmænd nok komme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været igennem lignende med en pige, hvor jeg bare ikke kunne komme over stregen til afslutningen. I stedet kunne jeg blive ved og ved. Eneste måde var at spille den af det sidste stykke og det frustrede hende rigtig meget til sidst, på trods af at vi nød vores sex og hinanden til det yderste. Har haft samme problem med ikke at kunne knalde ved første date hvor pigen ville også har man også endt med at se dum ud overfor en tøsesur pige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

..... Har haft samme problem med ikke at kunne knalde ved første date hvor pigen ville også har man også endt med at se dum ud overfor en tøsesur pige...

He he, den situation har jeg heldigvis aldrig været i, men måske kan man nå det endnu, man skal jo aldrig sige aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

]

Har haft samme problem med ikke at kunne knalde ved første date hvor pigen ville også har man også endt med at se dum ud overfor en tøsesur pige...

Jeg har også oplevet en fyr, der konsekvent ikke kan komme de første par gange, fordi han skal føle sig tryg først. Det så jeg som en kritik af min sexedhed, da jeg var med ham og var lige ved at ikke ville være sammen med ham igen. I dag er jeg glad for at vi fortsatte, da han er en vidunderlig elsker og dejlig mand <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

]

Jeg har også oplevet en fyr, der konsekvent ikke kan komme de første par gange, fordi han skal føle sig tryg først. Det så jeg som en kritik af min sexedhed, da jeg var med ham og var lige ved at ikke ville være sammen med ham igen. I dag er jeg glad for at vi fortsatte, da han er en vidunderlig elsker og dejlig mand <3

Igen igen, dér ser man at tålmodighed er en dyd, som man bestemt ikke skal kimse af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen igen, dér ser man at tålmodighed er en dyd, som man bestemt ikke skal kimse af.

ja, men når man nu har et hav at fisk at vælge imellem, så skal man også overveje, hvad man bruger tid på. Det kunne jo have vist sig, at han bare var almindelig eller mindre god. Det kunne jeg jo ikke vide, og så havde jeg spildt den tid og det ville have været sværere at forklare en afvisning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, men når man nu har et hav at fisk at vælge imellem, så skal man også overveje, hvad man bruger tid på. Det kunne jo have vist sig, at han bare var almindelig eller mindre god. Det kunne jeg jo ikke vide, og så havde jeg spildt den tid og det ville have været sværere at forklare en afvisning.

Smiler - "Et hav af fisk at vælge imellem..." - som du dog kan få det sagt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smiler - "Et hav af fisk at vælge imellem..." - som du dog kan få det sagt

:D tja sådan er det at være en MILF, der befinder sig i et ungdomsmiljø, hvor der heldigvis også er voksne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Griner, man kan også sige at jeg befinder mig i et "ungdomsmiljø", der kommer rigtig mange unge mennesker her, og indrømmet, jeg kan da godt få en fræk tanke i ny og næ, men mere sker der nu heller ikke, nu er jeg så heller ikke en årgang som unge kvinder står i kø efter, ha ha ha..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være du har lavt testosteron eller noget. Dyrker du motion og spiser sundt osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu