Hvilke Støvler Er Du Til?

16 indlæg i dette emne

Hej Folkens.

Jeg synes det kunne være spændende at lave et galleri for at se hvad for en slags støvler folk synes er frække/tænder på. Jeg starter selv med lidt forskellige støvler som jeg synes er mega frække.

Mvh Tatanka

post-6069-0-04796100-1334123553.jpg

post-6069-0-11718700-1334123563.jpg

post-6069-0-16737700-1334123574.jpg

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nr. 2 er frække, virkelig frække ;) Ville elske at have sådan et par, matche et lækkert ourfit og gå ned af strøget med kæresten og ud at shoppe og se hvor meget han kunne pirres. Men jeg tænker dybest set kun på hvad der kunne få mig til at se lækker og fræk ud, ikke decideret hvad jeg tænder på eller synes er frækt. Ser ikke det ophidsende i fodtøj - har bare optaget at mænd gør :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par lange støvler af blødt kalveskind med halvhøje hæle. Jeg mener det er 8 cm. Jeg er enig med CG i, at det er mest for mændenens skyld. Men det er da helt sikkert dejligt, hvis det også føles godt mod huden. Lak og latex ser smart ud. Men læder er klart foretrukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger du ikke et billed ud af dem Lillith?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par lange støvler af blødt kalveskind med halvhøje hæle. Jeg mener det er 8 cm. Jeg er enig med CG i, at det er mest for mændenens skyld. Men det er da helt sikkert dejligt, hvis det også føles godt mod huden. Lak og latex ser smart ud. Men læder er klart foretrukket.

Læder er jo et naturprodukt og kan "ånde" også ved tæt kontakt med huden, så det må være derfor det føles mere rart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare en hurtig kommentar til det med kvindelige fodtøjs-fetishister: De findes. Vi har en kvinde i vores kreds af legekammerater, der virkelig elsker sine støvler. Hendes mand gør også, så de passer godt sammen, men hun er vild med at stå foran sin væg med støvler (har vel 40-50 par efterhånden, fylder i hvert fald to vægge i hendes påklædningsrum), tage ned, tage på, gå lidt rundt og se sig selv i spejlet om det passer til tøjet, skifte og så videre.

Det er et helt spil for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ikke mulighed for at tage nogle af billeder af de støvler som hun har ståenden? Ville virkelig sætte pris på det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke lade være med at smile, jeg kan ikke forstå hvad der skulle være særligt ved et par støvler, og i forbindelse med sex, ville det være et klart turn-off for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må da sige at det midterste sorte par støvler med snørren bagpå vil kunne klæde rigtig mange frække ben..

Og helt sikkert trække tankerne i en sexet retning...

De understreger og forstørrer effekten af lange sexede ben...

Jeg er helt klart til høje piger i høje hæle....

Langtur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det miderste par som du snakker om har min kæreste. Så jeg elsker når hun har dem på imens vi har sex. :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er bestemt flotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser heller ikke dårlig ud men jeg er mest til lange lak eller pvc støvler med spidse hæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det miderste par som du snakker om har min kæreste. Så jeg elsker når hun har dem på imens vi har sex. :D :D :D

Så lange støvler findes ikke her i huset,men tanken om sex med sådanne støvler er da vildt frækt,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan garantere dig Bullit for at de er det værd at købe hvis man elsker støvler. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu