Nosse Tortur

27 indlæg i dette emne

Hej.

Er der nogle af jer, som har nogle idéer til nosse tortur? Det kunne også være fedt, hvis idéen kunne bruges mens jeg er på job.

I/du må også meget gerne fortælle om egene erfaringer.

Skal lige siges at jeg er singel, så det med at en anden skal hjælpe, er der ikke pt mulighed for.

Tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er tortur nok, når man en gang imellem kommer til at sætte sig forkert på dem, f.eks. ved at bukserne kommer til at vride, så nødderne "smutter" engang, så har jeg mest lyst til at lade tungen hænge ned på maven nogle sekunder mens koldsveden fortager sig, æv!

Redigeret af bent-larsen
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er et afsnit af Rejseholdet, hvor en domina viser, hvordan man binder en mands nosser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er et afsnit af Rejseholdet, hvor en domina viser, hvordan man binder en mands nosser

det afsnit med ham i buret der ikk.? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det afsnit med ham i buret der ikk.? :D

Jo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får det helt dårligt ved tanken, men jeg har heldigvis ikke set det, men det er da herligt at nogen tænder på det, kæft hvor ville det være røvkedeligt hvis vi allesammen var ens og tændte på det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun viser det nu ikke på nosser, men på et par fingre, så du kan roligt se det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Er der nogle af jer, som har nogle idéer til nosse tortur? Det kunne også være fedt, hvis idéen kunne bruges mens jeg er på job.

I/du må også meget gerne fortælle om egene erfaringer.

Skal lige siges at jeg er singel, så det med at en anden skal hjælpe, er der ikke pt mulighed for.

Tak for hjælpen

Sæt en sjækel om pungen - mellem testiklerne og kroppen. Sjæklen skal være så lille i diameter, at testiklerne ikke kan smutte igennem. Før derefter en snor gennem sjæklen og buk dine ben en smule og bind hver ende af snoren fast til dine fødder. Når du så strækker dine ben helt ud (fx når du går), sker der et træk i nosserne. Jo mere du bukker benene, når snoren bindes til fødderne, jo større træk og dermed større smerte.

Eller stik en tegnestift gennem et stykke tape og igen et stykke tape uden på tegnestiften. Sæt herefter tapen fast på ydersiden af pungen. Når du så kommer til at samle benene, presses tegnesstiften ind i pungen, og av-av. En tegnestift på hver side er nok det bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

He he he, synes godt nok at fantasierne får et gevaldigt ryk - ikke mindst linket lidt oppe, ellers mange tak...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var sammen med en mand for nylig, som kom bare fordi jeg fortalte ham om en tråd jeg har læst om at forlænge nosser.. og så hev jeg blidt i hans.. bare en lille smule..Jeg blev ærlig talt lidt forskrækket da han brølede op og kom.. men han sagde at det var det jeg havde sagt, der gjorde det.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var sammen med en mand for nylig, som kom bare fordi jeg fortalte ham om en tråd jeg har læst om at forlænge nosser.. og så hev jeg blidt i hans.. bare en lille smule..Jeg blev ærlig talt lidt forskrækket da han brølede op og kom.. men han sagde at det var det jeg havde sagt, der gjorde det. :)

:lol:

Du prøvede ikke at rykke en ekstra gang i dem for at se hvad der så skete bagefter ?? :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1) Pak dem ind i gaffetape

2) Som 1, men sæt tegnestifter på indersiden af gaffetapen først

3) Køb et X-large kondom, Fyld det med brændenæller og sæt det på nosserne

4) Bind hver sten for sig med f.eks. et snørebånd.

5) Bind dem bagud med f.eks. et snørebånd og træk snøren bagud mellem ballerne og op til en livrem eller andet du har om livet.

6) Barber nosser og mellemkød og brug sekundlim til at lime dem ind mellem lårene. Brug lidt at gangen, da det bliver RET varmt de sekunder, der tager at hærde.

7) Pak dem ind i tape - sammen med f.eks. chilisovs.

8) Lav en rør rund om nosserne af sandpapir. Det må ikke sidde for stramt, da de så ikke kan bevæge sig.

Sådan! Bare lige et par hurtige forslag. Lad høre, hvad de prøver og hvordan det gik!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

Du prøvede ikke at rykke en ekstra gang i dem for at se hvad der så skete bagefter ?? :blink:

Nej, det gjorde jeg ikke. Han kom temmelig kraftigt, så jeg er ret sikker på, at der ikke var mere at komme efter der. ;) Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1) Pak dem ind i gaffetape

2) Som 1, men sæt tegnestifter på indersiden af gaffetapen først

3) Køb et X-large kondom, Fyld det med brændenæller og sæt det på nosserne

4) Bind hver sten for sig med f.eks. et snørebånd.

5) Bind dem bagud med f.eks. et snørebånd og træk snøren bagud mellem ballerne og op til en livrem eller andet du har om livet.

6) Barber nosser og mellemkød og brug sekundlim til at lime dem ind mellem lårene. Brug lidt at gangen, da det bliver RET varmt de sekunder, der tager at hærde.

7) Pak dem ind i tape - sammen med f.eks. chilisovs.

8) Lav en rør rund om nosserne af sandpapir. Det må ikke sidde for stramt, da de så ikke kan bevæge sig.

Sådan! Bare lige et par hurtige forslag. Lad høre, hvad de prøver og hvordan det gik!

9) bind 2 stramme snørrer omkring nosserne, og befal ham at sætte sig på hug, herefter binder du den ene snor stramt ned til en ring i gulvet, og den anden binder du stramt op til en krog i loftet, så sidder han der hjælpeløst på hug og kan hverken rejse sig eller sætte sig, og selsvølgelig kan han heller ikke ligge sig ned, så han sidder bare og venter. Det bliver hurtigt trættende for ham, men forsøger han på at rejse sig eller sætte sig ned, så skal snoren nok holde ham i ro. Jeg lod forleden min fyr sidde sådan i 3 timer, og da han stadig ikke havde overgivet sig piskede jeg hans nosser så han ikke kunne holde sig i ro, og så kom der rigtig gang i dyret. Det virkede super og så lod jeg ham svaje rundt i sine to snorre endnu en times tid inden han kom fri. En herlig eftermiddag var så også gået og han har lært at to gang pik snor ikke er rart.

Håber andre vil sende gode forslag her til siden, da min fyr tænder på pik opdragelse, gerne langvarrigt og hårdt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sæt en sjækel om pungen - mellem testiklerne og kroppen. Sjæklen skal være så lille i diameter, at testiklerne ikke kan smutte igennem. Før derefter en snor gennem sjæklen og buk dine ben en smule og bind hver ende af snoren fast til dine fødder. Når du så strækker dine ben helt ud (fx når du går), sker der et træk i nosserne. Jo mere du bukker benene, når snoren bindes til fødderne, jo større træk og dermed større smerte.

Eller stik en tegnestift gennem et stykke tape og igen et stykke tape uden på tegnestiften. Sæt herefter tapen fast på ydersiden af pungen. Når du så kommer til at samle benene, presses tegnesstiften ind i pungen, og av-av. En tegnestift på hver side er nok det bedste.

Hej

Nu har jeg prøvet circums udfortning. Jeg bandt en snor om mine nosser og til min venstre storetå. Lige ledes en snor fra pikken til højre. Inden snorende blev bundet puttede jeg en vatpin helt ind i urinrøret, så vatpinden ikke kunnes ses. Mens jeg bandt snorende bukkede jeg mig let ned i knæende, så da snorende var bundet forsvarligt fast og jeg reste mig op kon der en godt træk i nosserne og pikken. Nå jeg så gik blev trækket yderliger forstærket. Jeg udforteret mig selv, var at på sådan på shoppetur i IKEA og dette var en stor prøvelse. Flere gange måtte jeg stoppe op for at aflaste mine kønsdele lidt. På en tidspunkt kunne jeg næsten ikke klare mere og satte min ned i en seng og lade som om at jeg var på udkik efter en ny seng. Så skete der jo det jeg ikke ville have, en medarbejder kom i min retning og fik øje på mig. Hun kom hen til mig for at apørge, om der var noget hun kunne hjælpe med. Jeg tænkte at, hun skulle bare vide hvad hun kunne hjælpe mig med og hvorfor jeg endligt sad på denne seng. Hun var flink og spurgte om jeg ikke ville prøve flere af de andre senge før jeg besvullede mig for en. Så måtte jeg lade som om det var en god idé. Det gik så udover mine nosser og pik, fordi hvergang jeg reste/satte mig gjorde det ondt. Den kvindelige medarbejder spurgte på et tidspunkt om jeg havde ondt i rygge, for hun kunne se på mit ansigtudtryk at jeg havde ondt når jeg reste/satte mig. Jeg kunne jo ikke lige frem sige sandheden til hende om hvorfor jeg havde ondt, så jeg svarede bare ja. Jeg fik gemmenført shoppeturen i IKEA, dog glemte jeg at købe nogle ting fordi mine tanker var et andet sted.Kom gerne med flere udfortninger, så vil jeeg prøve at udfører dem og komme med en lille beskrivelse af det

Redigeret af tydsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må min giver mig et blow,så tager hun sig også "kærligt" af mine nosser.

Tager en nosse i hver hånd og krammer dem,trækker dem lange.Med tiden er kramerne blevet mere faste og trækket "længere".En sådan omgang nossekram og træk kan godt laves uden at det gør nas.

Nosserne plejer jo ellers at være noge sarte nogle,men kan ved den rigtige behandling godt blive til nogle skønne nydelsekugler.

Hvis der så afsluttes med en spiller,så tager hun om begger nosser og trækker godt til,i takt med "spillehånden".Jo mere træk,jo bedre.

Ja,sådan en omgang får tømt posen for indhold. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så dejligt når der bliver taget fat , min kone gør det tit .Så bliver mine noser trukket og klemt til den store guldmedalje .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

9) bind 2 stramme snørrer omkring nosserne, og befal ham at sætte sig på hug, herefter binder du den ene snor stramt ned til en ring i gulvet, og den anden binder du stramt op til en krog i loftet, så sidder han der hjælpeløst på hug og kan hverken rejse sig eller sætte sig, og selsvølgelig kan han heller ikke ligge sig ned, så han sidder bare og venter. Det bliver hurtigt trættende for ham, men forsøger han på at rejse sig eller sætte sig ned, så skal snoren nok holde ham i ro. Jeg lod forleden min fyr sidde sådan i 3 timer, og da han stadig ikke havde overgivet sig piskede jeg hans nosser så han ikke kunne holde sig i ro, og så kom der rigtig gang i dyret. Det virkede super og så lod jeg ham svaje rundt i sine to snorre endnu en times tid inden han kom fri. En herlig eftermiddag var så også gået og han har lært at to gang pik snor ikke er rart.

Håber andre vil sende gode forslag her til siden, da min fyr tænder på pik opdragelse, gerne langvarrigt og hårdt!

Bind nosserne og pikken totalt sammen med en læder snor og bind et 250 g lod i enden af snoren, som du kommer ned i buksebenet så du kan gå en hel dag på job med dyret hængedne ned i buksebenet, når du kommer hjem strammes snoren yderligere til og pikken pakkes ind i folie så du ikke kan komme af med vandet, og således går du resten af aftenen og natten uden at kunne lade vandet.

Det ikke at kunne komme af med vandet bliver hurtigt smertefuldt, men hold bare ud, og frises du til at lege med dyret eller løsne folien, så må du have et halsbånd på og have hænderne låst fast hertil, så er du færfig med det pjat! :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I går da jeg kom hjem stod min kæreste i indkørslen og ventede på mig. Hun gav mig et reb og sagde jeg skulle gå over i carporten og sno rebet sammen så der blev et øje på midten, som jeg fik besked på at binde fast til en krog i væggen i den ene side af carporetn og så trække rebet stramt over i den modsatte side og binde det fast ca. 1½ meter over gulvet.

Så fik jeg besked på at tage bukser og underbukserne af og sætte mig op på rebet så mine kønsorganer kom ned gennem rebøjet. Mine spredte ben blev bundet fast til kroge i gulvet, og min pik var frit tilgængelig under mig, og rebene blev strammet lidt efter lidt så jeg til sidst stod på tæer.

På grund af træthed i fødder og tæer forlod jeg ind imellem tåspidsstillingen, med da rebene sad stramt om kønsorganerne fra begge sider klemte de hårdere og hårdere så snart jeg stillede mig ned på fødderne. Jeg kunne derfor enten stå på tæer, hvor jeg hurtigt blev træt eller synke sammen så kønsorganerne blev klemt.

Jeg fik et halsbånd med et reb i som blev bundet til en krog i loftet, så jeg ikke mistede balancen.

Der gik ikke lang tid inden jeg begyndte en pinefuld bevægelse op og ned, der lignede en dans og jeg havde endog mine hænder fri, men når jeg støttede dem mod rebet strammede det endnu mere og gjorde kun torturen meget værre, for så strammede rebet endnu mere omkrig mine kønsorganer.

Jeg selv dansede rundt på mit reb, og mine kønsorganer blev godt ødelagte af det stramme reb der gik rundt om nosserne, og det var bestemt ikke underholdende at ride på rebet.

Min kæreste smed en sæk hen over hopvedet og ned over kroppen på mig, og så lod hun mig ride på rebet natten over. Det blev en lang ond dans, og jeg siger dig mine nosser blev got nok ømme, for jo mere jeg faldt sammen, jo mere strammede rebet om nosserne, og der var ingen medlidenhed at spore. ;)

Hvorfor jeg skulle straffes med at ride på reb ved jeg ikke, og jeg skal nok lade være med at spørge. :)

Næste morgen blev jeg gjort fri af rebet, men det er stadig budnet stramt op i carporten så jeg mindes om turen når jeg kommer hjem! :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Christian tak for din beskrivelse af at ride på rebet, min fyr fik for leden nat lov til at ride på rebet som du beskrev, jeg måtte kneble ham for at han ikke vækkede naboerne, efterhånden som nosserne blev mere og mere ømme, og han lærte en smuk reb dans som i løbet af natten fik hans pik til at ligne en blodtud! :)

Så tak for din gode ide, det er ikke sidste gang han skal ride rebet, men nu skal nosserne lige komme sig efter turen, og så får han en ny omgang reb dans! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var jeg dig blev jeg hængt op i anklerne under loftet med en gag i munden og et bind - eller sæk - over hovdet.

Det er ikke en straf at ride reb, det er en fornøjelse og glæde for begge så stop dit klynk.

Det er heller ikke en ond dans, men når du syntes det skal du straffes med en gang herlig straf på den hårde måde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christian

FED ide din dejlige kæreste fandt på, jeg har forleden dag ladet min kæreste få samme tur, og du har ret det er en dejlig dans at se på ogda min kæreste er noget af et tudedyr måtte jeg lukke sylten på ham med en stram gagg, så ingen kunne høre hans skrigeri i garagen og den sorte sæk over hovedet virkede også fint så han ikke havde nogen tidsfornemmelse.

Til sommer vil jeg give ham samme tur i haven mellem 2 store birketræer vi har, så kan han stå der i solen og blive varm i sin rebdans, og da det er sommer og han har ikke har tøj på overkroppen, kan en gang me pisken sikker sætte rigtig gang i dansdyret på rebet.

Jeg glæder mig allerede til den sommerdans, men for at han ikke glemmer turen skal han nok prøve rebet nogle flere gange i garagen, så han ikke glemmer sin rebdans, og hans kønsorganer skal nok være varmet godt op med det stramme tovværk!

HA ha, tusind tak for den gode ide! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes også det er dejligt at få klemt nosserne af konen mens hun kilder dem med neglene åååååh sikke orgasmer jeg får

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du redet på reb siden - min fyr har prøvet din ridetur på reb, men han havde hænderne bundet sammen til halsbåndet så hvis han faldt hang han så rebet skar godt op i skridtet på dyret.

Han fik lov at gå turen i 3 timer uden stop - og standsede han begyndte tiden for fra, så det var sjovt.

Han skreg lidt, men det klarede en god stangbidsel han fik i kæften, og han fik da også en papir sæk over hovedet så han ikke kunne se om det var dag eller nat.

Næste gang sætter jeg stearin lys på gulvet under rebet, og hæver der så han ikke får kolde tæer!

Jeg glæder mig til at høre om du har fået flere gaver med at ride på reb!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu