Hvordan Bindes En Fyr Mest Sikkert Så Han Ikke Smutter?

18 indlæg i dette emne

Jeg er en fyr der gennem mange år har været ham der blev taget til fange og bundet, og jeg har ofte blevet bastet og bundet som fange og slave, hvor jeg måtte kæmpe i lang tid for at komme fri eller vente på vennerne vendte tilbage og befriede mig.

Jeg bor nu sammen med min kæreste som også får meget ud af at fiksere og binde mig, men efterhånden så har jeg gennem årene oparbejdet en sådan smidighed, at det ofte lykkedes for mig meget hurtigt at komme fri når jeg er blevet svine bundet.

Jeg har været fastspændt med bondage, reb, kæder, håndjern, læder remme og senest havde hun syet en kraftig jutesæk som jeg blev lagt i, og den måtte jeg opgive at slippe ud af, så her vandt hun mig indelukket og fastspændt en hel nat, til hendes store fornøjelse.

Da jeg er vant til at blive taget som gidsel / fange / slave så er det helt OK midlerne er hårde og kan jeg ikke holde mund og begynder at skrige, så skal det selvfølgelig ikke ødelægge "legen", og så må munden jo bare lukkes effektivt på mig, så ingen lider under at jeg klynker eller skriger i afmagt over at være bundet godt og effektivt.

Håber nogle her på siden kan hjælpe os med gode råd, gerne med billeder eller tegninger af hvordan en fyr bindes mest sikkert så der ikke sker det forfærdelige at han pludselig er fri af sin binding.

Glæder mig til at få gode forslag fra mange af jer, og er sikker på der også nok er andre der har haft problemer med at deres fyr var udbryder konge, så der måtte skrappere midler til for at holde bæstet bundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Politistrips der strammes helt til mens du har hænderne på ryggen med håndryggene mod hinanden.

Vær opmærksom på at det gør ondt når det er over længere tid, at dine arme er lammede når de slippes fri og du kan miste blodtilstrømningen til hænderne så du får nerveskader.

Det er dermed vigtigt at hun løbende tjekker om dine hænder bliver kolde, hvilket kan være svært at vurdere for en nybegynder.

Jeg har prøvet dette under en ikke-sex leg og endte med føleforstyrrelser i en måneds tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bind håndledende, og vikkel gaffatape rundt om fingrene. Ingen fingre, meget sværre at bryde ud ;)

Men ellers prøv at se om ikke der er nogle af de her super knob herinde (de er virkelig flot forklaret og illustreret) og andet inspiration du ikke kan bruge? http://www.sadomechanix.dk/hvordan-goer-jeg.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

20 cm.kæde låst fast om dine ankler, og en plastik strips om hver håndled som bindes fast til kæden mellem anklerne og til sidst bøjes dine ben og sammenbundne hænde op og bindes med en tynd snor fast til din pik, så den er ved at blive revet af hvis du ikke ligger stille.

Det skal nok holde dig i ro, og skriger du så har sexpert helt ret så lukkes munden til med en gang gafffatape så ingen skal høre på det piveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sikkert mange måder, men hvis du tager hans nosser med i legen, skal han nok ligge stille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor på et gammelt husmandssted sammen med min kæreste, og når han skal bindes sikkert så bruger jeg den gamle bindestal til køer, hvor han bindes med en grime på hovedet stående på alle 4, så han han kke lægge sig ned, eller flygte.

Er han ulydig blænder jeg hans hoved med en papirsæk til foder, så han ikke ved se om det er dag eller nat, og så er han overladt totalt til sig selv i den ubekvemme koboks, og venter bare tålmodigt på jeg kommer og befrier ham.

Hvor lang tid står sådan som ko ved han selvfølgelig jeg ikke, men efter nogen tid kan jeg finde på at tage fat i hans pik, og sætte en en sugekop fra malkemaskinen blev på. Jeg lover det gør ondt at blive tvangsmalket da malkemasminen suger spermen fra hans pik, men det gør også at han ikke forsøger at slippe fri, for han ve straffen bliver hård.

Andre gange bliver han tvunget til at lægge som en bambi, og hans 4 ben ( hænder og ben ) bliver snørret sammen med et stramt reb, og så så må han lægge der og hugge sig på gulvet i stalden. Også i den stilling kan det være fint at malke ham hårdt og længe, til hans pung var ved at sprænges.

I det hele taget er det min erfaring at når han tilføres smerter, så er han også godt klar over at det ikke kan betale sig at forsøge at slippe fri, så derfor er den del af legen såmænd meget god at tage med. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid står sådan som ko ved han selvfølgelig jeg ikke, men efter nogen tid kan jeg finde på at tage fat i hans pik, og sætte en en sugekop fra malkemaskinen blev på. Jeg lover det gør ondt at blive tvangsmalket da malkemasminen suger spermen fra hans pik, men det gør også at han ikke forsøger at slippe fri, for han ve straffen bliver hård.

Andre gange bliver han tvunget til at lægge som en bambi, og hans 4 ben ( hænder og ben ) bliver snørret sammen med et stramt reb, og så så må han lægge der og hugge sig på gulvet i stalden. Også i den stilling kan det være fint at malke ham hårdt og længe, til hans pung var ved at sprænges.

Hold nu kæft det lyder frækt............ jeg ved ikke om jeg er til det eller kunne holde til det, men tanken er i hvert fald fræk ;)

Det tætteste jeg kommer på sådan noget er engang min bolleveninde bandt mig til sengen. Så begyndte hun at ride, og det blev hun så ved med, også længe efter jeg var kommet. Hun har også lavet det samme nummer hvor jeg har været bundet til sengen og hun så blev ved med at spille min pik i samme hæsblæsende tempo efter jeg var kommet for at se om hun kunne få mig til at komme igen.

Av av, men frækt var det B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow - jeg er vild med tanken om en malkemaskine..!

Nå - det var jo ikke emnet ;-)

De gange jeg har været bundet mest effektivt, har været ved at jeg har fået håndjern på hver hånd - som så har været fastlåst til enten hvert hjørne af hovedegærdet på sengen - eller på et kors. Benene har været bundet med tyndt tov på samme måde. For at jeg netop ikke skulle forsøge at komme fri - har jeg fået en løkke om halsen - ikke stramt, men heller ikke slapt. Løkkens lange ende har været bundet til et sted under sengen, eller i en ring over korset.

Tro mig - man ligger pænt stille - når man mærker løkken om halsen stramme godt ind...!

M.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En kraftig kæde med en solid hængelås i er en temmelig flugtsikker løsning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow - jeg er vild med tanken om en malkemaskine..!

Nå - det var jo ikke emnet ;-)

De gange jeg har været bundet mest effektivt, har været ved at jeg har fået håndjern på hver hånd - som så har været fastlåst til enten hvert hjørne af hovedegærdet på sengen - eller på et kors. Benene har været bundet med tyndt tov på samme måde. For at jeg netop ikke skulle forsøge at komme fri - har jeg fået en løkke om halsen - ikke stramt, men heller ikke slapt. Løkkens lange ende har været bundet til et sted under sengen, eller i en ring over korset.

Tro mig - man ligger pænt stille - når man mærker løkken om halsen stramme godt ind...!

M.

Tak for dit indlæg Morten, jeg havde vist dit svar til min kæreste og sagt jeg gerne ville vide om du havde ret om hvor slemt det var at have en løkke om halsen.

Da jeg kom hjem fra arbejde fredag aften lagde hun en løkke, lavet af tyndt reb, omkring min hals og strammede til indtil jeg lydigt kravlede på alle 4 efter hende ud i stalden hvor vi har et gammel hundebur stående.

Hun befalede mig at tage alt tøjet af, hvorefter hun sagde jeg skulle kravle ind og ligge mig på brystet på btrændenælderne som gulvet var dækket med i buret.

Mit hoved blev låst fast i gitteret i den ene ende af gulvet i buret og herefter blev mine ankler låst fast i bunden af buret, og jeg blev så fefalet at lave sex bevægelser ned i brændenælderne til min pik var helt mishandlet.

Det var virkelig hårdt at pikken skulle ned i brændenælderne og efter nogen tid fik jeg besked på at fjerne nogle af brændenælderne og komme dem op i enden på mig.

Da røven var fyldt blev mine håndled låpst fast i loftet af buret, og jeg fik at vide jeg det næset døgn skulle ligge stille i buret og hygge mig med brændenældene.

ALDRIG og jer mener VIRKELIG aldrig har jeg oplevet noget så hårdt og da jeg begyndte at skrige af pinslerne fik jeg en gagg i kæften og en sort sæk blev smidt over hoveedet på mig så jeg ikke kunne se noget, og hurtigt mistede jeg tidsfornemmelsen.

Det blev en lang nat i buret og mit bryst, pik og røvhul var totalt ødelagt af pinslerne som varede hele natten.

Hvor mange timer jeg lå i hundeburdet ved jeg ikke, men da jeg kom fri blev jeg befalet at skrive om min oplevelse her på siden så andre kan gå glæde af torturen af mig,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu kæft det lyder frækt............ jeg ved ikke om jeg er til det eller kunne holde til det, men tanken er i hvert fald fræk ;)

Det tætteste jeg kommer på sådan noget er engang min bolleveninde bandt mig til sengen. Så begyndte hun at ride, og det blev hun så ved med, også længe efter jeg var kommet. Hun har også lavet det samme nummer hvor jeg har været bundet til sengen og hun så blev ved med at spille min pik i samme hæsblæsende tempo efter jeg var kommet for at se om hun kunne få mig til at komme igen.

Av av, men frækt var det B)

Min slavedreng havde været i byen uden min tilladelse i går, så da han kom hjem i aftes kom jeg til at tænke på dit indlæg om en løkke om halsen var efektivt, men han skulle ikke have lov at ligge og hygge sig, så istedetbandt jeg hans hænder sammen og trak dem op over hovedet til en bjælke i stalden indtil han stod på tæer, og så bandt jeg rebet stramt fast.

Derefter lagte jeg en løkke om halsen på ham som jeg også bandt fast til bjælken, og så fik han ellers lov til at stå ophængt i stalden, uden mulighed for at sætte sig ned og hvilke sig.

Han skal nok blive stående stille, for gør han ikke det strammer løkken om halsen på ham, og han skal stå pinefuldt ophængt til i aften hvor han står til en gang pisk inden han slippes fri.

Til morgen skreg han lidt om nåde, men det tuderi er overstået da han fik en sur strømpe presset ind i munden, så dyrene ikke hele dagen skal høre på hans skrigeri.

Der er ingen tvivl om det er smertefuldt at stå ophængt på den måde, og løkken om halsen på ham sikrer han bliver stående stille og lydigt!

Ha - ha håber i også syntes hans straf er OK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber I har konstant overvågning på, når de har løkker om halsen. Det ER jo muligt at dø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville aldrig lade min slavedreng være uden opsyn, vi vil jo ikke miste hinanden og vi nyder begge når jeg påfører ham smerte.

Hvad han ikke viste var at rebet, med løkken om halsen, var skåret næsten igennem så hvis han faldt om ville rebet knække, og så ville et tungt vægtlod der står på bjælken bundet til det andet reb der er bundet til hans hænder, falde tungt ned, så han vil blive hevet op så han hænger og dingler i håndledende svævende under bjælken, istedet for at stå på tæerne.

Han kom til at stå 24 timer bundet med hænderne over hovedet, stående på tæer, og med rebet om halsen samt gagget med hans sure strømpe i munden.

Da de 24 timer var gået fik han 24 piskeslag på håndfladerne så han ikke en anden gang finder på at gå i byen, eller rage på andre, uden min tilladelse, og for at fuldende straffen låste jeg et kyskhedsbælte på ham, som han gik med i 24 dage uden at han fik det af.

Når jeg ville have en gang sex befalede jeg min slavefyr, at han skulle ringe efter sin bedste ven, som jeg så hyggede mig med alt imens min slavefyr lå på brystet ved siden af sengen og hørte hvordan vi hyggede os, alt imens han bare kunne lytte og ikke spille den af på sig selv eller lege med sit eget dyr.

Efter de 24 dage fik han kyskhedsbæltet låst af, og han har ikke siden da været i byen eller ahr lavet dumme ting, så straffen har virket.

At det hele var "24" skyldes det var et døgn han var i beyen uden tilladelse, så derfor måtte straffen også være 24 både me ophængning i håndled og hals, piskeslag og dage i kyskhedsbæltet.

Han har ikke sagt noget til den dejlige oplevelse, så jeg tror han også var glad for straffen, men hvis andre har fyre der har lavet lignende vil jeg da gerne høre hvad i gjorde - smed i ham ud - negiliserede i ham - eller fik han en passende straf?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om tråden er gammel vil jeg gerne lige fortælle hvordan min ven forleden blev bundet dejlig op. Jeg mødte ham i byen hvor han var sammen med en af hans gamle kærester, som han havde lovet mig han ikke så mere.

Jeg er bange for at gå i byen alene om natten og har derfor altid en peberspray og et sæt håndjern i tasken, så jeg kan passificere et svin der  prøver på noget.

Jeg gik hen og stillede mig i skjul på et mørkt hjørne og da de 2 kom gående sprøjtede jeg dem begge i hovedet med perbersprayen, og smækkede håndjernet på hver deres håndled, og så fik de hver sit bind for øjnene inden jeg tog fat i kæden i håndjernet og tog dem med hjem hvor de blev låst inde i garagen.

Efter en times tid gik jeg ud og tog tøjet af min ven, og befalede ham at ligge sig på gulvet på ryggen med tøsen ved siden af på det kolde gulv.

Jeg bandt en snor stramt om hans pik og bandt den fast til en bjælke i loftet.

Jeg tog så håndjernet af ham og låste håndjernet om det andet håndled på hans gamle kæreste og befalede hende at rejse sig op, og så bandt jeg håndjernet fast til en krog i loftet så hun stod på tæer lige ved siden af sin usle ven.

Jeg tog så et par stykker reb og band hænderne fast til ringe i gulvet, og tog yderligere 2 reb som jeg bandt om hans ankler og sagde så han skulle rejse kroppen op på alle 4, alt imens jeg trak i snoren der var fastgjort til hans pik og nosser så han lå udspændt på gulvet.

Til sidst lagde jeg et reb om halsen på ham som jeg bandt op til krogen i bjælken også, så han ikke hverken kunne rejse sig eller ligge sig ned, og når han blev træt i armene og faldt sammen så skulle rebet om nosserne nok få ham til at tage sig sammen og blive liggende på alle 4 på ryggen med strakte arme og bøjede ben.

Jeg sagde så til hans tøs at hun hver halve time skulle sparke 10 hårde spark til hans krop, og sparkede hun ikke hårdt nok så jeg kunne nyde hans skrig ville straffen være hun fik 50 piskelslag med ridepisken på hendes usle krop.

De havde begge bind for øjnene så de kunne ikke følge med i tiden, og de fik begge lov at være sikret i garagen natten over, og om morgenen tog jeg over og sagde de begge skulle straffes af mig personligt inden de kom fri.

Jeg kom en gag i hver sin mund på dem, og låste et kyskhedsbælte på de 2 usle kroppe, og så fik de hver 50 slag med pisken på deres usle kroppe inden jeg fortalte dem at de ikke de næste 6 måneder får sex da de vil være låst inde i hver sit kyskhedsbælte.

Jeg gav til sidst hver af dem et 10 cm. bred stålhalsbånd på der blev nittet sammen, så det ikke kan fjernes og på hvert halsbånd stod jeg er en ussel slave der har brudt et forhold men stadig kom sammen med min gamle stjerne, og derfor nyder jeg straffen som slave uden nåde.

Jeg lover dig min ven skreg da han hang ophængt i pikken / nosserne når han faldt sammen af træthed, og jeg nød at se hvordan hans gamle kæreste sparkede hårdt til svinet hver halve time uden den mindste form for mildhed.

Håber de begge har lært hvem der bestemmer her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm..............? Fake?

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sandsynligvis men det er en fin novelle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎07‎-‎09‎-‎2012 at 07:59 , Gæst skrev:

Min slavedreng havde været i byen uden min tilladelse i går, så da han kom hjem i aftes kom jeg til at tænke på dit indlæg om en løkke om halsen var efektivt, men han skulle ikke have lov at ligge og hygge sig, så istedetbandt jeg hans hænder sammen og trak dem op over hovedet til en bjælke i stalden indtil han stod på tæer, og så bandt jeg rebet stramt fast.

Derefter lagte jeg en løkke om halsen på ham som jeg også bandt fast til bjælken, og så fik han ellers lov til at stå ophængt i stalden, uden mulighed for at sætte sig ned og hvilke sig.

Han skal nok blive stående stille, for gør han ikke det strammer løkken om halsen på ham, og han skal stå pinefuldt ophængt til i aften hvor han står til en gang pisk inden han slippes fri.

Til morgen skreg han lidt om nåde, men det tuderi er overstået da han fik en sur strømpe presset ind i munden, så dyrene ikke hele dagen skal høre på hans skrigeri.

Der er ingen tvivl om det er smertefuldt at stå ophængt på den måde, og løkken om halsen på ham sikrer han bliver stående stille og lydigt!

Ha - ha håber i også syntes hans straf er OK!

Jeg har i weekenden prøvet den værste straf jeg har oplevet som slave.

Da jeg kom hjem fik jeg besked på at smide alt tøjet, og så blev mine hænder låst fast i håndjern på ryggen og benene blev bundet sammen med et stramt reb, inden min frue smed en sort sæk over mit hoved og sagde du skal her i weekenden stå og nyde din manglende frihed.

Jeg mærkede så mine håndled blev bundet sammen med ståltråd med pigge der skar sig ind i mine håndled, og da hænderne var helt bundet sammen med pigtråden blev mine ankler bundet sammen også med pigtråd der skar ind i mine ømme ankler, men det blev endnu værre for jeg blev så lagt ned og mine fødder blev bundet sammen med pigtråd, og jeg blev tvunget op at stå på de bare fødder hvor pigtråden skar sig ind i mine fødder.

Til min store skræk mærkede jeg så sækken blev løsnet om min hals, og jeg mærkede pigtråd blev bundet stramt flere gange om halsen, og til sidst blev enden af pigtråden bundet til en krog i loftet.

Jeg hylede og skreg af smerte over pigtråden som skar sig ind i min krop, men så fik jeg at vide jeg resten af weekenden skulle blive stående bundet i pigtråden og at jeg skulle vide jeg ikke kunne ligge mig ned, og at det ville blive en lang weekend hvor de hårde pigge skar sig ind i min usle krop.

I løbet af weekenden fik jeg flere gange pisk med en pisk der var lavet af pigtråd hvor de sylespidse pigge skar ind i min krop når slagende faldt på min nøgne blodige krop.

Det blev en modbydelig lang weekend hvor jeg ikke fik det mindste søvn eller mad, og mandag morgen blev jeg så befriet for de stramme pigtråd som jeg var bundet med og så blev jeg sendt på arbejde godt træt og øm i hele kroppen.

Se det var en rigtig djævelsk weekend som jeg aldrig glemmer og smerterne sad i kroppen i flee døgn efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu