Jump to content

Så Kører Chatten Igen

Recommended Posts

Bare fedt at du laver det!!!!!

Som jeg skrev til dig, lige før chatten genstartede - så har jeg et foreslag om en liste over chattens deltagere - som ligger ved det lille fine tal over hvor mange der er på chatten.. En liste, der ikke fylder specielt meget, og som kan poppe frem lige ved siden af tallet - når brugeren fører sin mus hen over. Så behøver vi ikke scrolle ned i bunden af forsiden, for at se hvem der er derinde...

Ellers bare fed side!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke hvordan det fungerer ;) måske engang,men dejligt du er over forum igen admin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

[#CJOIN-7] The IP.Chat room limit has been reached. You will not be able to join the chat room until some users leave.

Fik den her besked. Og der var der 4 på. Er grænsen 5 brugere så er det jo noget skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, den besked får alle bare ind i mellem. Det er programmeringsfejl i chatten og har intet med antallet af gøre. Vil tro grænsen er 99

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke limit på antal brugere. Jeg kigger lige på fejlbeskeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er der da? Både når nogle kommer ind og når de skriver?

Redigeret af CuriousGirl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg sætte mig i chatten hele dagen i dag, og se om jeg kan høre noget når folk skriver. er dybest set i tvivl, fordi jeg oftest slukker lyden på pcen og ser NCIS imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

miniha: undskyld du har ret, det er bare fordi jeg sidder og holder øje.

Admin: Det kunne faktisk være super fedt hvis den fik en lille diskret lyd man kan holde ud, hvis den lige sagde bip hver gang nogle skrev i chatten, så man godt kan sidde i anden tab og følge med i debatten uden at det gør noget

..

(citatet er kun for at jeg bare lige skal have admins opmærksomhed)

Redigeret af CuriousGirl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det havde jeg faktisk ikke bemærket før du nævnte det miniha, sikkert derfor jeg nogen gange misser at nogen skriver, jeg har det lidt ligesom CG, kan godt sidde og lave noget andet samtidigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke limit på antal brugere. Jeg kigger lige på fejlbeskeden

Dagens meddelse "

Der opstod en fejl

Der er sket en fejl. Hvis du er usikker på hvordan du bruger debatten, eller ikke ved hvorfor du får denne fejl meddelelse, så kig i hjælpe filerne for mere information.

[#CSTART-0] Der er problemer med at forbindelse til chatten. Kontakt venligst en administrator."

Hjæææælp ;)

ps... hjælper ikke med f5 som det plejer, har fået den en del gange nu

Redigeret af CuriousGirl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Peapol !!!

brug chatten !

det er mega hygge at skrive der inde og det er synd dem af jer da ikk har prøvet det endnu ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har brugt chatten rigtigt meget, men det virker som om at vi især er 3 der er der en hel. en chat er lidt ligesom en sofa gruppe det er ret kedelig at sidde der alene, men med godt selskab kan man nok få tiden til at gå : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har brugt chatten rigtigt meget, men det virker som om at vi især er 3 der er der en hel. en chat er lidt ligesom en sofa gruppe det er ret kedelig at sidde der alene, men med godt selskab kan man nok få tiden til at gå : )

Hvilke 3+ jeg kan da tælle lidt flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige mig, hot-t og miniha sider der mest :)

Der er slf også menge andre på nogle ofter and andre, menman bygender jo at kende de mest aktive en del :D

Men ja vi er en sofa gruppe der venter på at der er flere der sætter sig ned og snakker med os :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige mig, hot-t og miniha sider der mest :)

Der er slf også menge andre på nogle ofter and andre, menman bygender jo at kende de mest aktive en del :D

Men ja vi er en sofa gruppe der venter på at der er flere der sætter sig ned og snakker med os :D

Sjovt, har slet ikke set dig i debatten :S stødt på hot-t en enkelt gang.. Tror vi er online samtidig.. Hvis du var på mellem 8-14 hver dag, ville du se at bent-larsen, morten-alex, fræktfyr_nordjylland, kb-master28 og jeg er online ret ofte ;) og lillith er begyndt at melde sig en del i chatten ;D

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt, har slet ikke set dig i debatten :S stødt på hot-t en enkelt gang.. Tror vi er online samtidig.. Hvis du var på mellem 8-14 hver dag, ville du se at bent-larsen, morten-alex, fræktfyr_nordjylland, kb-master28 og jeg er online ret ofte ;) og lillith er begyndt at melde sig en del i chatten ;D

Jeg har været på om aftenen værdag den sidste uge, og ve har set hinanden der..

Jeg er dog ikk på her i aften pga. jeg holder min 18 fødselsdag..

Men mig og hot-t (kæresten) har sidtet på vildt meget de sidste uger og har skrevet med KB, FFN, Natten, miniha, rasmus og rasmus, tonnil, og mange andre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi har også skrevet sammen i cahtten om at jeg ikke måtte fortælle jacob om at du var på denne side og sådan,..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja true, det kan jeg godt huske ;) Tillykke med fødselsdagen.

Hvad tid om aftenen er i ca på `? SElvom det godt nok er sjældent jeg har tid efter 14-15 stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu