Jump to content

Dominans På Mail/sms

Recommended Posts

Hvor udbredt tror i det er med dominans på mail eller pr sms?

kender ikke til det,men synes tanken er fræk,at få en ordre,som f.eks,nu tager du det her på og finder et sted du kan tage nogle billeder af dig selv og sender,så jeg kan se du hører efter.

Det er jo vel egentlig mest i hjemmet,legen foregår,men måske sker der mere end som så,hvad sker der og hvordan sker det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret,

Lige nøjagtigt det du nævner med undertøjet og mødet kunne være herligt at få indført,

det vil jeg arbejde lidt på,synes det kunne være vildt pirrende og kunne jo sagtens gå begge veje.

At sidde i byen og vide hun intet havde på under,og havde lirret hende op hele dagen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bruger min kæreste også jævnligt. Det er lækkert :) så kredser ens tanker om emnet lige fra man får sms'en til man kan få sex med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bruger min kæreste også jævnligt. Det er lækkert :) så kredser ens tanker om emnet lige fra man får sms'en til man kan få sex med ham.

Synes netop det er det skønne ved det,så kan man gå og gøre sig klar hele dagen,og bliver alligevel styret sat på plads,hvis man lige er lidt for frisk på mailen/sms,

kunne da være super at gå sådan en dag igennem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det brugte min ex-kone og jeg også som krydderi. At sende en fræk sms, hvor vi fortalte hinanden hvad der skulle gøres.

Min ex-kone var noget blufærdig, så ofte benyttede jeg mig af når hun skulle noget specielt. Som f.eks. når hun skulle på værksted med bilen... Så kom der måske en ordre på at hun skulle tage sin bh af, velvidende at hun den dag havde en tynd bluse på... Min ex-kone var veludstyret med flotte store bryster, og hendes blufærdighed gjorde blot at brystvorterne strittede ekstra meget uden bh.

Den viden om at hun "viste sig" for mekanikkeren, ophidsede både hende og jeg.

Eller jeg kunne skrive til hende, at hun skulle tage sin sommerfugl på og sætte styrken på 1. Senere kunne jeg skrive, at hun skulle skrue op for styrken... Når jeg så kom hjem, blev jeg mødt af en smask liderlig hustru!

Men min ex-kone kunne skam også være med på den leg. Hun kunne skrive til mig, at jeg skulle tage bukserne af, og hjælpe mig selv til en rejsning. Så skulle jeg sidde med hånden om min pik, men uden at gøre mere. Det var totalt forbudt for mig at komme, eller give mig selv mere nydelse! Jeg skulle bare vente til hun skrev igen. Nogle gange ville hun have et billede som bevis... Hvis jeg var heldig, ringede hun til mig - og guidede mig igennem resten af nydelsen. Eller hun kunne finde på at skrive efter et stykke tid, og sige at så kunne jeg godt pakke pikken ind i bukserne igen. Hun var mega led på den måde, men hold kæft hvor jeg elskede det!

Redigeret af MortenAlex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da helt sikkert se om jeg kan få gang i den stil,og vil hellere end gerne selv udsættes for noget,det kan man jo gøre på mange måder,

tror ikke vi kommer til at gøre,så andre lægger mærke til det,men hvem ved måske..jeg synes da det kunne være superfedt at være lige der hvor man godt kunne gå hen og blive opdaget ^_^

Takker for de fine svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lade være med at spørge om, hvad det er der er så ophidsende ved det, man kan ikke se hinanden, og aner ikke om den anden gør det man siger, rent bortset fra at jeg personligt ikke ville finde det ophidsende at bede min partner om at gøre et eller andet, smiler, i den retning er jeg nok en anelse fantasiforladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lade være med at spørge om, hvad det er der er så ophidsende ved det, man kan ikke se hinanden, og aner ikke om den anden gør det man siger, rent bortset fra at jeg personligt ikke ville finde det ophidsende at bede min partner om at gøre et eller andet, smiler, i den retning er jeg nok en anelse fantasiforladt.

Det er ren og skær ophidselsen af fantasien der forestiller sig hvad kæresten laver lige nu. Hvis fantasien er i orden er det fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får sms'er med ordre om at tage noget bestemt tøj på og møde op kl dit på sted dat.

Eller ordre om at tage et bestemt billede og sende til ham.

Så jo, han finder ud af om jeg lystrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok fordi de fleste - og jo mere fantasifyldte jo bedre - simpelthen fysisk reagerer på levende ord og beskrivelser af sex. Det er såmænd noget selv videnskaben har gjort noget for at komme til bunds i. Jeg kan anbefale denne meget interessante artikel: http://masterful-lover.com/blog/orgasm/science-verifies-thinkoff/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Netop fordi det sætter fantasien igang. Både når man får ordre om noget og når man selv giver en ordre. Det viser ens partner har tænkt på en, har fantaseret om noget de gerne vil have man indirekte deler med dem, og så er det vildt lækkert at kende til den hemmelighed man dermed har sammen næste gang man ses.

Jeg synes det er vildt godt forspil til dejlig sex senere på dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, ja så blev jeg da lidt klogere på hvordan mekanismen virker for Jer , men jeg er ret sikker på at det ikke ville kunne tænde mig, - jeg skal så være med at gisne om, om alderen skulle spille nogen rolle i den forbindelse - eller måske mangel på fantasi.

Uanset hvad, så er det dejligt herinde, at man kan stille et spørgsmål og få et svar på det man gerne vil vide noget om, man får da i hvert fald udvidet sin horisont en smule hver gang, og det er i hvert fald ingen skade til, så jeg siger tak for svarene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanken er meget pirrende. Jeg tog gerne i mod "fjernordre", men ville nok ikke tage billeder af begivenheden. derimod ville jeg meget gerne skrive om det, så den der giver orderen får del i det. Her på denne side kan man beholde sin anonymitet, og det er nok det bedste ved siden. Jeg ville aldrig være en fri fortæller om mit sexliv, hvis jeg vidste, at jeg ville miste min anonymitet.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nyt for mig, men en purung veninde er ret glad for rollelege over chatten. Og i disse seancer udsætter vi hinanden for opgaver, det er ikke altid, vi kan bevise, at de er gennemført. En seance varer typisk to tre timer, og kan indeholde leg med urin, anale opgaver, onani og kikke film og kommentere på oplevelserne. 

På set og vis minder det mig om bord-rollespil og om korrespondanceskak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor udbredt tror i det er med dominans på mail eller pr sms?

kender ikke til det,men synes tanken er fræk,at få en ordre,som f.eks,nu tager du det her på og finder et sted du kan tage nogle billeder af dig selv og sender,så jeg kan se du hører efter.

Det er jo vel egentlig mest i hjemmet,legen foregår,men måske sker der mere end som så,hvad sker der og hvordan sker det?

Jeg har igennem flere år pr mail styret en "tøz". Vi bor ikke sammen ses kun få gange om året, men har dagligt mail kontakt. Gå trusseløs på arbejdet, klæde sig frækt og og tage billeder, Bh løs i stram top hjemme. Det er i den grad noget der kan anbefales. Det bygger op til god sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu