Jump to content

En Lille Historie..

Recommended Posts

Upsi ikk meningen hee..

-men her er en lille fiktiv historie fra mig, den er måske lidt kedelig, men det må i jo om. Det er også som ommder mangler en start men viste ikk hvad jeg skulle finde på :)

Han går hend imod mig, han er bare så smuk at se på.

Den nøgne muskuløse krop, det korte brugne hår og de dybe blå øjne der stirede lige ind i mine.

Han stansede foran mig og kiggede ned på mig, jeg kunne mærke mine kinder blusse, blev helt flov over hans skønhed.

Han tog fat i mine hofter og trak mig tætter på at vores nøgne kroppe var helt tæt op af hinanden.

Han bøjede sig ned og begynde at kysse mig blid men intenst og jeg blev varm i hele kroppen.

Han løftede mig op så jeg havde bene rundt om hans hofter og han gik hend til sengen hvor han lage mig og han lage sig ved siden af og bejede sig ind over mig, uden at voreskys blev brudt.

Hans ene hånd fandt vej til mit skød hvor han begynde at køre fingerne langsomt hend over mine skamlæber.

Min vertrækning begynde at glide mere og mere over i en stønnen.

Han løftede hovdet og sendte mig et frækt smil og førte to finger op i mig, jeg udstøte et højt støn af forskrækkelse og nydelse.

Han grab stramt om håret i min nakke og begynde at kysse, bide og kærtegne min hals, imens fingerne mellem mine ben blev mere intense.

Jeg stønnede højer og højer og min krop begynde at vride sig af nydelse.

Han kravlede ned mellem mine ben og med et frækt glint i øjet.

Han begravede hovdet i mit skød og begynde at slikke mint allerede våde underliv, imens hans hans hænder finder vej til mine bryster.

Han maserer mine bryster og griber fat i mine bryst vorter, og jeg stønner højt af nydelse.

Han kysser sig vej op af min mave, over mit bryst, op af halsen til han igen finder mine læber.

Han kysser mig intenst imens hans pik finder vej til mit dryppende våde underliv.

Og så ved jeg ikk hvad jeg derefter skulle finde på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu