Jump to content

Sletning Og Redigering Af Indlæg

Recommended Posts

Jeg synes, at det burde være muligt, at redigere eller slette sine egne indlæg :/ Det ville jeg egentlig forvente af en moderne debatside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan mobbe andre grumt hvis man ændrer sine indlæg. Men man burde kunne slette. Og der så bare står #56 indlæg slettet af brugeren selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syndes også det burde være sådan at man kunne slette og at det så står som du siger curiousgirl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne ikke være mere enig.. Og da jeg selv har arbejdet lidt med både hjemmesider og forumer, kan jeg sige at det ikke burde være svært at implementere.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor mon det ikke bliver sådan? Har admin mistet interessen for siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror interessen er væk,synes der har været meget mere opmærsomhed fra admin før,mht sletning,man kunne vel sige at efter x antal måneder kunne man slette sig selv,eller bede admin om det.

Selvfølgelig skal man være obs på mobning eller chikane,men det kan jo ske uanset hvad desværre,for de der vil gøre det,jeg tænker,at så ville det allerede være et problem,og i de tilfælde,hvor dialogen imellem debatører er blevet for skarp,kommer admin eller andre fra forum på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Egne indlæg kan redigeres i op til 60 minutter efter de er oprettet.

Jeg har slået mulighed for sletning af egne indlæg til.. så må vi se om det giver problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu