Jump to content

Med Dyr

Recommended Posts

Sex med dyr hvor udbredt er det i grunden i DK nogen der har nogen ide om det.Og er her evt nogle der vil stå frem og fortælle om deres erfaringer.eller bare nogle der vil give deres mening omkring det.Jeg tror nu bestemt ikke jeg er til det.Men er da slet ikke lukket overfor dem der er.jeg er nok mere til sm.og det stik modsatte noget stille og roligt Tantra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg ville sende en besked til tatanka. Der skal nok være de svar du søger :)

Hvorfor laver du ikke mellemrum efter punktum? Det er lidt svært at læse for øjnene. Har lagt mærke til at du gør det ofte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg ville sende en besked til tatanka. Der skal nok være de svar du søger :)

Hvorfor laver du ikke mellemrum efter punktum? Det er lidt svært at læse for øjnene. Har lagt mærke til at du gør det ofte?

TJa det har du da fuldstændig ret i. Hvorfor tja en dårlig vane. og har uden at tænke over hvad jeg gør synes det så pænest ud. Men for pokker da nu du siger det tænker jeg over hvad jeg har gjordt. Og ser det er da helt galt! Det ser meget pænere ud med mellemrum. og det er samtidig nemmere at fange opholdet for øjet. Ok glæder mig til svaret fra Tatanka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro mig Kaktus, det er meget mere udbredt end folk i almindelighed forestiller sig, og for god ordens skyld, det er ikke noget jeg tror, det er noget jeg véd!

Der findes iøvrigt flere tråde omkring emnet herinde, det er et tema der virkelig er blevet vendt flere gange, derfor går jeg ikke nærmere ind i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det med de fleste tabuiserede seksualiteter. De er ofte mere udbredte end folk tror, men man taler ikke højt om det, fordi der netop er tale om tabuer.

Eksempler:

Dyresex: jeg synes tit man på diverse chatter ser folk der spørger efter den slags. Jeg tror at ude på landet er det mere almindeligt, end mange tror, at f.eks landmænd, som ellers keder sig lidt når de går rundt derude for dem selv, dyrker dyresex.

Pædofili og incest: de seneste mange sager fra især Nordjylland (Brønderslev har snart fået et blakket ry på grund af alle dets sager) tror jeg desværre kun er toppen af isbjerget. Den slags foregår også meget mere end man ville ønske. Primært foregår den slags indenfor familier, selvom fordommen er, at det er fremmede mænd i stor frakke, der begår overgreb på børn. Ofte er det faktisk familiefædre, endda mødre eller storebrødre, onkler, plejemødre eller babysittere.

Infantilisme: jeg troede engang at dette var en sjælden lyst, men går man ind på diaper vil man opdage, at ganske mange har disse lyster, tro det eller ej. Det er meget mindre unormalt for voksne at tænde på at gå med ble eller at lege baby, end man umiddelbart ville tro.

Forhold til buksemodne teenagere: disse forhold er lovlige. Og selvom de er lidt tabuiserede og de færreste over 30 vil indrømme, at de stadig tænder mest på teenagere, så er det ret tydeligt på diverse sites at både teendrenge og teenpiger er i høj kurs blandt stort set alle aldersgrupper. På boyfriend spammes stort set alle drenge på 15-16 år af modne mænd hver eneste evige dag året ud. Men næsten ingen vil indrømme, at de er over 30 og stadig hellere vil have en på 16 end en på 35. Selvom rigtigt mange har det sådan.

SM: når jeg færdes på diverse sites og chats slår det mig, hvor mange der tænder på sm, enten i blid eller hård udgave. Rigtigt mange tænder faktisk på at blive bundet og tvunget. Jeg forstår det ikke helt personligt, for jeg har svært ved at kæde tvang og smerte sammen med seksuel lyst. Men det er ikke desto mindre tydeligt, at rigtigt mange mennesker er til den slags. Nogle direktører får afløb for deres bløde sårbare sider ved at være underdanige i sm-forhold. Mens andre undertrykte typer får tilfredsstillelse ved at være den store og stærke dominerende - hvor vedkommende måske til dagligt er en underkuet lille mand på gaden.

Pis eller scat: der er måske ikke så mange der er til lorte-sex (men jeg er stødt på dem i tidens løb..), men rigtigt mange er til tisselege. Jeg synes iøvrigt selv de er frække ;) - egentlig giver det jo mening. For hvis man kan fascineres af sperm, hvorfor skulle man så ikke kunne synes, at det er frækt med tis? Det er jo bare en anden slags væske - plus det frække ved tis er at der er meget mere af det end der er af sperm!

Sex udenfor ægteskabet: er meget mere almindeligt end man tror. Nærmest skræmmende almindeligt. Når jeg færdes i diverse sexklubber og møder frække bifyre der, finder man hurtigt ud af, hvis man kommer i snak med dem, at stort set halvdelen af dem er gifte og har børn - og går i sexklub bag konens ryg. Det tror jeg der er enormt mange gifte mænd i Danmark, der gør. Eller går til ludere ;)

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil med glæde fortælle om mine oplevelser og dele af min viden hvad angår dyresex :). Jeg tænder ikke selv på dyr. Men tænder på at se mine veninder og kærester have sex med hunde. Har dyrket det ofte siden eg var 22. Er 27 idag :). Du skriver bare. Er ikke bange dor at stå frem. Og har faktiak planer om at starte en dyresex loge et sted i kbh ;).

Masser af kærlighed til folket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskykd stavefejl. Skriver hurtigt fra min iphone :). Og er ret træt, hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder meget interessant med en dyresex loge :) Vil meget gerne høre nærmere om det hvis det blir til noget :)

Min kone og jeg har prøvet dyresex i form af frøer og snegle i hendes kusse :) Det syntes jeg var superfrækt :) Jeg gad godt at se min kone blive bollet af en hund. Den mulighed har vi desværre ikke kunne arrangere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder meget interessant med en dyresex loge :) Vil meget gerne høre nærmere om det hvis det blir til noget :)

Min kone og jeg har prøvet dyresex i form af frøer og snegle i hendes kusse :) Det syntes jeg var superfrækt :) Jeg gad godt at se min kone blive bollet af en hund. Den mulighed har vi desværre ikke kunne arrangere.

det kan i da sagtens arrengere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Cinquecontrouno, du læser et indlæg fra en bleelsker lige nu :P

Den fetish har flere fordele, den er dejlig varm og blød :P

Den skader ikke andre :)

Den kan dyrkes døgnet rundt, også offentlig da ingen normalt kan se man går med ble :)

Den gør at mænd i min alder ikke behøver at stå op kl. bæ om natten for at komme af med vandet :P

Og så fryser man ikke om numsen, heller ikke i frostvejr :P

Æhh med mindre man har tisset i den, SÅ bliver der koldt om numsen i frostvejr :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu