tips til sexlivet

13 indlæg i dette emne

det lyder faktisk som en go idé. nu er det bar temlig længe siden jeg har haft en fast partner, men når det kommer så vidt er det da værd at huske så på. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror oss det er en god ide, men nu har jeg desværre heller ikk en partner jeg kan blive træt af at have sex med mere :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det lyder da meget godt det hende Joanpigen skriver, men er det ikke logik for burhøns???? Altså hvis man altid gør det samme, er det klart at man må gøre det anderledes, hvis det føles for rutinepræget. Og kommunikation om lyster og følelser er da klart også vigtigt. Men igen, det synes jeg er logik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommunikationen kan være svær.

At hive samtalen in på at det sex man har er lidt kedeligt, kan være yderst delikat. Hvad hvis hun synes det man laver er kanon?

Og man selv synes det er røvkedeligt?

Vil hun ikke føle sig en smule pisset på hvis man har gået i 2-3 år og lavet det samme og pludselig siger, det er kedeligt lad os prøve noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At hive samtalen in på at det sex man har er lidt kedeligt, kan være yderst delikat. Hvad hvis hun synes det man laver er kanon?

Vil hun ikke føle sig en smule pisset på hvis man har gået i 2-3 år og lavet det samme og pludselig siger, det er kedeligt lad os prøve noget andet?

Det kommer jo and på hvordan man siger det man kan jo godt syndet at noget er godt men derfor vil man vel på et tidspungt gerne have lidt nyt ind i sex live ellers bliver det for kedligt hvis det er det sammme hele tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Kittekatteoige skriver, kan man jo gøre det på en måde, så det ikke lyder som om det hele er røvsygt, og man hellere vil klare det selv ;)

Og til det sidste, jo jeg ville blive meget såret og skuffet, hvis min kæreste kom om 3 år, og fortalte at han altid havde fundet vores sexliv elendigt. Men som jeg tidligere skrev, anser jeg det for logisk at man kommunikerer om det. Vi taler om vores sexliv flere gange om ugen/måneden. Det er ligeså naturligt som at snakke om, hvad vi skal lave af lækkerier til middag, eller andre hverdagsting. Det er en helt naturlig del af forholdet, at vi ikke bare gør det, men også taler om det. Så er der aldrig tvivl om, hvorvidt vi nyder det eller savner at prøve noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores sexliv var nede i en død periode overraskede jeg min kone

en aften med at have lidt frækt liggende under dynen. Da hun kom i seng lå der 4 stykker line (silkebånd) olie, glidecreme og en dildo...

Vi havde før talt om let dominans ,men aldrig prøvet det. Først blev hun lidt forskrækket ,men hun lod sig binde efter jeg havde lovet at hun måtte binde mig istedet hvis hun ikke kunne lide det.

Vi hyggede os meget med det , Olien blev fordelt ..og resten kan i jo næsten gætte jer til *SF*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det afhænger meget af hvor "åben" man er om sexlivet. Min kæreste og jeg snakker tit om sex, og vi har da begge (i forskellige perioder) haft lyst/brug for noget forandring, og der har ikke mellem os været problemer i at nævne overfor modparten at sexen altså kunne være bedre.

Men ligesom andre har sagt, kommer det jo an på hvordan kommunikationen er.

*Pigen-uartig*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du skal bare overraske hende - den bløde ende - med noget romantisk.. og så når hun føler sig sikker på dig så kan du jo bringe på banen, at du havde overvejet f.eks. håndjern, eller andre stillinger... og så når det er prøvet, så kan man jo gå et skridt videre og foreslå kostumer (overraskede selv min kæreste med bunny-kostume... Det var en lækker oplevelse.. ) :toungue: eller lad fantasien råde... I må da snakke lidt om sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan også gøre som min mand gjorde:

Vi havde talt lidt om bondage, men ikke gjort noget ved det. Endag var vi hos mine forældre for at hjælpe dem med at flytte og pludselig brød manden ud i sang: "Tie me to the bed and let me be among the stars" :lol:

Jeg fattede hentydningen.......og det gjorde resten af familien vist også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Primært gælder sex jo om at ha det dejligt/sjovt så hvis i vil ha et rigtigt godt tip så begynd at lege rollespil det er mega frækt at man kan "lege" man er en anden.. og vi bruger det her spil som hedder iscenesat6 som i kan købe på www.iscenesat6.dk

Der er over 100 mulige rollespil så der skulle være noget for en hver smag ;-) Man behøver ikke gå ud og købe kostumer til mange 100 kr for i bogen er der mange forslag til hvordan man ka lave sine egne ud af ganske få ting fra klædeskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu