Tænker Han På Det?

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen!

Jeg er en pige på 18 år, og jeg går på gymnasium. Der er sket dette, at jeg blev hurtigt forelsket i en dreng fra min nye klasse. Det virkede til at han også kunne lide mig. 3 måneder efter skolestart skulle vi til en koncert, hvor det endte med at vi sov sammen og dyrket sex hjemme hos mig. Efter denne aften begyndte han at opfører sig underligt, han forsøgte tydeligvis at gøre mig jaloux på de andre piger i klassen og hans eks-kæreste, som han var begyndt at snakke med igen. Så kom efterårsferien og jeg skulle ud at rejse. Da vi startede igen efter ferien, snakkede vi ikke rigtig sammen.

Nu er det ved at være et par måneder siden det skete og vi er ikke sammen.. vi går stadig i klasse sammen, men taler egentlig kun sammen til fester eller omkring lektier.

Nu er jeg ved at komme over ham, men spekulerer stadig over om han tænker på den aften efter koncerten? eller om drengene slet ikke tænker over det, på samme måde som piger gør?

hilsen Frida :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har ikke glemt dig, men tillægger det næppe samme store betydning som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bange for at CuriousGirl har ret.

Det er ikke sikkert at det han følte var kærlighed. Han har sikkert været flateret af din forelskelse, og syntes du var smuk og lækker nok til at erobre. Men måske også skræmt af tanken om et fast forhold.

Det er godt at høre at du er ved at være kommet over det, for det bedste du kan gøre at at komme videre. Find en anden.

Husk på det gode ved det i havde sammen, men lad være med at ærgre dig over hans overfladiskhed. Det er han ikke værd. Hvem ved? Måske opdager han sin fejltagelse når han ser dig med en anden, og bliver pludselig interesseret?

Ikke at det er derfor, du skulle gøre det, men tanken er da interessant.

Held og lykke.

L

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror at CuriousGirl og Lillith har ret i det de skriver, desværre, du må bare se at komme op på hesten igen - helst den hvide hvor den rigtige prins sidder på også, kram.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan kun tilslutte mig de forrige... Men er det ikke ofte sådan at vi tillægger ting forskellige værdier og sjældent er ens..

Nyd oplevelsen det kan ingen tage fra dig... husk på det fine, det frække, det lækre... det positive...

Måske en dag I finder sammen... måske får snakket lidt mere om det...''Han er kun en umoden dreng og det virker ret kejtet....

Så mon ikke rigtig meget af hans opførsel skyldes nervøsitet og usikkerhed.. umodenhed...

KH Njord:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare trist at læse.... Istedet for at snakke til dig, laver han klassikeren... Du skal blive jaloux på alle de damer han viser interesse for, ligesom for at du ka forstå at han altså ikke er interesseret i dig!! Men hvis du nu skulle få lyst, så ka du altid liiige få et knald...! Så uinteressant er du heller ikke..... 

Nervøsitet, usikkerhed og umodenhed.... Tja... Undskyldninger er der sgu nok af! mon ikke bare man skal lære at åbne sin mund istedet for at opføre sig som en idiot..!? :) just saying.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu