Dating For Unge

16 indlæg i dette emne

hey, kender i nogle steder for unge der søger andre unge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da stort set alle stederne er domineret af unge mennesker, der er oven i købet et par steder, hvor man helt bevidst har sat et rimeligt højt aldersniveau, fordi der ikke er plads til modne mennesker på diverse datingsider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man er ung er det jo meget nemmere at møde nye mennesker og date. I mødes i en cascade af forskellige arrangementer, fester, skolen osv osv. Så skal du score så er der helt klart størst chancer hvis du er social udadvent og imødekommende.

Husk på dating sider er der mere tid, kvinden kan bruge timer på at over analysere din profil, hvilket kvinder ofte gør og komme frem med nogle konklusioner ud fra ligegyldige ting som stavefejl f.eks. "han lyder godt nok dum fordi han ikke kan stave til lakrids" eller hvad for noget det nu kan være.

Ude i det virkelige liv er det live, når de møder dig har de ikke tid til at over analysere dig, de ser dig som du er og så har du en fordel. Så kom ud i den fagre unge verden imens du er ung, manglende sex nu kan give dig massive problemer senere i livet. Det er vigtigt for din sundhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fanden har stavefejl med en mands kvalifikationer at gøre? Come on, jeg ved du har det svært med kvinder, men det der var måske at overdramatisere.

Til ts, snak med dine venners venners venner på facebook. Fantastisk mulighed for at finde singler og nye vennekredse.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret. Men sidder man med 100 valgmuligheder på hånden eller 500 så begynder man at se på meget små detaljer. Og sidst jeg tjekkede var forholdet imellem mænd og kvinder på den slags sider ikke så meget ved siden af de 1:100-500. All im saying.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fanden har stavefejl med en mands kvalifikationer at gøre? Come on, jeg ved du har det svært med kvinder, men det der var måske at overdramatisere.

Til ts, snak med dine venners venners venner på facebook. Fantastisk mulighed for at finde singler og nye vennekredse.

Pis - jeg ville svare, men kom til at trykke på "rapporter", - nå ved ikke hvad der sker ved det, vi må se.

For en gangs skyld er jeg ikke helt enig med dig, men den går nok begge veje, den med stavningen.

Jeg indrømmer gerne, at hvis jeg skulle indlede et forhold til en pige på nettet, og hendes profiltekst var fuld af deciderede stavefejl, så ville jeg fravælge hende sikkert ikke bevidst, men jeg ville gøre det automatisk.

Jeg har bemærket, at hvis jeg deltager på en eller anden debat, og en af indlægsskriverne har gentagne stavefejl, så gider jeg simpelthen ikke at svare, og det er faktisk ikke helt fair, vedkommende kan jo sagtens have en rigtig pointe, jeg ser den bare ikke p.g.a. stavefejlene.

Modsat, hvis det er tydeligt at se, at det er en person der er ordblind der har skrevet indlægget, så er det okay, jeg kan faktisk godt beundre et menneske, der på trods af et handicap, stadig giver sin mening til kende.

Men almindelige sjuske/stavefejl det er jeg altså bare ikke god til generelt, ikke en slåfejl, skidt med den, men hvis vedkommende ikke kan stave ordentligt hele tiden, så er vedkommende sorteret fra hos mig, og det kan jo netop være en kontaktannonce eller lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i orden Bent. tror admin og tsp kender mig godt nok til det ingen forskel gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bent, nu jeg er ordblind, og har alle muligheder for hjælp til min stavning når jeg sidder ved en computer. så jeg hvor stort handicap det er og jeg har en idé om at man ikke halt har den samme idé om hvor meget det bedtyder hvis man ikke har haft det tæt på, fordi at det er jo bare noget man kan og gør.

om det har noget betydning for hvad nogen piger, er det i mit tilfælde, syntes om mig, tror jeg man ikke kan sige noget generelt om for nogen så syntes de nok at det er jordens undergang, mens andre er lige glade, i mere eller mindre grad.

men jeg tror at google er mere informativ mht. mit spørgsmål.

håber at min pointe ikke er forsvundet i fejl, af en hver slags. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bent, nu jeg er ordblind, og har alle muligheder for hjælp til min stavning når jeg sidder ved en computer. så jeg hvor stort handicap det er og jeg har en idé om at man ikke halt har den samme idé om hvor meget det bedtyder hvis man ikke har haft det tæt på, fordi at det er jo bare noget man kan og gør.

om det har noget betydning for hvad nogen piger, er det i mit tilfælde, syntes om mig, tror jeg man ikke kan sige noget generelt om for nogen så syntes de nok at det er jordens undergang, mens andre er lige glade, i mere eller mindre grad.

men jeg tror at google er mere informativ mht. mit spørgsmål.

håber at min pointe ikke er forsvundet i fejl, af en hver slags. ;)

Nej jeg tror ikke at det faktum at man er ordblind har den store betydning, det kan man som regel se, eller også gør folk selv opmærksom på det, og så synes jeg ikke at det tæller.

Næh dér hvor jeg falder fra, er når man tydeligt kan se, at vedkommende intet har gjort for at lære sig de mest elementære ting om dansk retskrivning, og bare tonser derudad med den ene sjuskefejl eller den anden, det gider jeg ikke.

Jeg er nok også det man kalder et pernittengryn m.h.t. dansk, jeg elsker vores sprog og mener i al ubeskedenhed, at jeg er rimelig god til det - jeg tjener også lidt penge på at skrive ind imellem - men selv jeg har flere danskordbøger liggende lige ved hånden, hvis der er et eller andet ord jeg kommer i tvivl om, ingen af os er jo perfekte - heldigvis da.

Det er herligt at man i næsten alle programmer har en indbygget stavekontrol, og den skal man selvfølgelig benytte, især hvis man har problemer i forvejen.

I mit tekstbehandlingsprogram har jeg slået den funktion fra, det har den naturlige forklaring, at hvis jeg f.eks. sidder og skriver en sang, så bruger jeg apostroffer og lignende små fif til at gøre teksten morsom/livlig, men det kan stavekontrollen naturligvis ikke skelne imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej ikke at kunne stave til lakrids er ligegyldigt, sjuskefejl er noget andet. Jeg forventer da engagement i de beskeder der bliver skrevet til mig. Har han for travlt til at skrive en besked stille og roligt til mig - har han bestemt ikke tid til mig og den mængde planer jeg har for, hvor meget energi min kæreste bruger på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er selvfølgelig forskel mellem sjuskefejl og dedikeret ordbiledhed. Min største frygt er at modtageren til hvad jeg skriver, tror at jeg er bare sjusker og derfor ikke tager mig seriøst. Forstået som at mit handicap bliver "misforstået" til at være sjuske fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er selvfølgelig forskel mellem sjuskefejl og dedikeret ordbiledhed. Min største frygt er at modtageren til hvad jeg skriver, tror at jeg er bare sjusker og derfor ikke tager mig seriøst. Forstået som at mit handicap bliver "misforstået" til at være sjuske fejl.

Jamen ved du hvad, så sig det med det samme, hvis man har et handicap, stort eller lille, så skal man dælme ikke være nervøs for at fortælle det.

Jeg er selv hjerte-lungepatient, jeg er på en bestemt legemsdel rent fysisk, der er mange ting jeg ikke formår mere, men jeg siger det da ligeud, sådan er det jo bare.

Det er da ikke altid sjovt, jeg har altid været i vigør, har lavet alt selv, bygget om, malet og tapetseret, lagt have an og hvad ved jeg og hjulpet Gud-og-hver-mand, når der var behov for en hjælpende hånd, det kan jeg bare ikke mere, tværtimod, så må jeg ind imellem bede andre om at hjælpe mig.

Det var sgu' svært i starten, men det er det ikke mere, vi har alle nogle begrænsninger, sådan er det altså bare, men hellere være åbne omkring dem, der er såmænd ingen der ser ned på os af den grund - og bestemt da ikke ordblindhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu ikke det er svært at se forskel på ordblindhed og sjuskefejl. Altid godt at nævne det, men de fleste bør kunne gennemskue det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Snakker vi om sex eller er det bare normal dating? For så findes der jo rigtig mange dating-sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg skulle være ærligt skal man bare ud og snakke med folk så skal man ikke på en dating side :) Men prøv facebook :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Girfriend/ Boyfriend, der er der unge helt ned til 15. 

Swingerdating, Adam & Eva har ungeaftner i swingerklubben.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu