Jump to content

Når i binder hinanden

Recommended Posts

Når i binder hinanden, hvor gør i det så?

Er det i sengen, på bordet, op ad døren eller hvordan.

Eller har i simpelthen et fast sted, hvor den slags foregår :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har brugt rørene til vand/varme i bryggerset, radiatoren, træerne i skoven, benene på min box madras til de frække bindelege :tommel:

Nogen gange er det fantasien der skal bruges for at finde steder- for der er satme mange steder i et hus/lejlighed hvor man kan binde hinanden- Se selv efter :cust21:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til hvad og hvordan jeg binder min kvinde afhænger af formålet med at hun skal bindes.

Skal hun bindes og kneppes, er smedejernssengen fremragende. Men det kan også være udmærket at bagbinde hende og smide hende ind over et bord - med røven i den rigtige højde.

Skal hun pirre sig selv over lang tid vha. sin egen vejrtrækning, er japansk bondage eminent godt. Kort fortalt får hun rigtig mange meter reb bundet i et flot mønster over hele overkroppen. Det snedige er den del af rebet der trukket starmt ned over klitten. Når hun trækker vejret - og det gør hun jo nok - skiftevis strammes og slækkes rebets tryk på klitten. I denne situation er hun rigtig meget bundet, fx bagbundet og med benene bundet stramt sammen. Desværre for hende har hun ikke en jordisk chance for at sætte mere fart på processen.

På den måde kan hun ligge, sidde eller stå bundet i laaaang tid uden at kunne få udløsning, men bestemt ikke uden at blive ophidset. Det er bare så dejligt at se på hvordan hun dels bliver ophidset, dels ikke kan gøre kort proces og give sig selv den meget eftertragtede udløsning. Det er dejligt at vide at hun ved, at hendes endelige forløsning helt og holdent ligger hos den grimme karl der har bundet hende. MUMS! :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er mange dejlige steder man kan blive bagbundet, og endnu flere lækre måder. Jeg har mindst været bagbundet på 20 forskellige måder, men der er selvfølgelig nogle favoritmåder, der tænder mig mest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hjemme leger vi en hel del med reb. Min kæreste er vild med at vikle mig ind mange meter reb a´la japansk bondage.

Men ellers bliver alt hvad der findes i huset brugt til at sikre sig at jeg ikke stikker af når han nu begynder at gøre dejlige ting ved mig. Bordet, sofaen, ribben, sengen, radiatorn osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo rigtig mange steder i et ganske almindeligt hjem, der kan bruges til at blive bundet til. Men en seng med hovedgærde og fodende lavet i metal stænger er rigtig god dertil. Eller hvis jeg skal være strakt helt ud og kun lige kunne nå gulvet med tæerne, så har vi en kraftig krog i loftet, der er anbragt der til formålet. Blot det at føle sig helt hjælpeløs være helt udstrakt, at han kan gøre med dig, som han lyster, det tænder mig meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sofabordet er et super sted at binde konen - lige den rette højde til en masse fornøjeligt, både oppe og nede.

Men ellers benyttes alt hvad der kan bruges til den slags; døråbninger, kroge i loftet, skænken i køkkenet, vindueskarmen til de exhibitioniske dage, og meget mere.

Prøv i øvrigt engang at bruge et par telt-pløkker på en strand - når alle børn er gået hjem naturligvis. Det kan give nogle meget spændende øjeblikke hvis man hører nogen nærme sig *BF*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor på landet, hvor vi har indrettet en del af stalden til legerum, hvor jeg bindes enten stående på alle 4 som en ko / hingst med hovedet bundet fast så jeg hverken kan stå helt op eller lægge mig, eller jeg er bundet med et reb under skuldebladene og omkring brystet og så hænger i en af de gamle bjælker som en bedre slagte kylling.

Andre gange svinebindes mine håndled og ankler sammen så jeg lægger hjælpeløst på brystet som en stor pattegris.

Det at være bundet og fandet i stalden er både råt, lidt barskt og man føler hurtigt hvordan dyrene må have haft det da det stod i stalden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er blevet bundet og har bundet både i sengen, til stole og borde og serligt tilvirkede møbler eller plader. Jeg fidner afvekslingen ophidsende og interessant, men det vigtigste er at der er opmærksomhed på hvordan jeg/min partner har det mens der bindes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skoven rummer bestemt fantastiske muligheder... Samt ombord på sejlbåden... handy med masser af tov indenfor rækkevidde...

MVH Langtur .-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor på landet, hvor vi har indrettet en del af stalden til legerum, hvor jeg bindes enten stående på alle 4 som en ko / hingst med hovedet bundet fast så jeg hverken kan stå helt op eller lægge mig, eller jeg er bundet med et reb under skuldebladene og omkring brystet og så hænger i en af de gamle bjælker som en bedre slagte kylling.

Andre gange svinebindes mine håndled og ankler sammen så jeg lægger hjælpeløst på brystet som en stor pattegris.

Det at være bundet og fandet i stalden er både råt, lidt barskt og man føler hurtigt hvordan dyrene må have haft det da det stod i stalden.

Enig Christian, vi bor også på landet hvor vi har en gammel stald der bruges til opstaldning af min slaveboy, hvor han bindes som det dyr han er - men det er også helt fint at tage en af de gamle kornsække frem, og befale ham ned i sækken, som så snørres til ved snøvsen, så han kan ligge i halmen som en god sackboy. Leger han med sig selv klarer et par remme om sækken det problem, så han ikke kan lege med sig selv, og kæfter han op så er det gamle bidsel til hesten fint til at lukke sylten på ham!

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde Pia - er du ikke ´lidt for hård ved din fyr - hvordan er det at være i en sæk og hvad gør du når han skal tisse / af med skidtet eller får krampe i kroppen?

Får han tæsk med remmen om sækken eller bliver han snørret fast i den gamle kornsæk?

Hvad gør du når din fyr sparker sig ud af sækken og hvad siger han til at være svinebundet i stalden som dit dyr?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Christian jeg er ALDRIG får hård ved min fyr, han skal bare have det på den hårde måde for at forstå jeg bestemmer, og skulle han begynde at græde får han lov til at smage pisken til han knytter sylten og holder kæft!

Skal han skide, pisse eller han han krampe i kroppen er det hans problem, det er jo ham selv der skider og pisser i sækken og så må han jo ligge der og glæde sig over han får lidt varme af hans pis, og har han tynd mave så er det hans skide problem i sækken, og har han krampe så han spjætter rundt i sækken får han en gang tæsk til han holdr sig i ro.

Han får aldrig mulighed for at sparke sig ud af sækken, og forsøger han klynges han op i en bjælke under loftet i benene, så når han skal med af afføringen løber det ned over brystet på ham og ned over hovedt på slagtesvinet.

Stramme remme eller eb omkring sækken er skide gost, så ligner han en rullepølse eller rullesteg.

Christian du befales at sende mig 3 straffe min fyr skal udsættes for, husk de skal være hårde, og er de ikke det straffes han dobbelt ellet tredobblet, så  spyt ud med hvordan min fyr skal straffes!

Og husk ingen nåde! :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, der er gået et år men jeg var pisse bange for at skrive for jeg ved du mener jeg er et skvat der skal straffes som din fyr, men her er mine 3 nytårsønsker i 2015.

1. Jeg stilles foran en bil med hænderne på motorhjælmen og får tøjet af, inden jeg kommer i en sæk der smides i bagagerummet og jeg køres væk og holdes som gidsel til du ikke gider mere.

2. Jeg får et reb om brystet og hænges op svævende over gulvet og får pisk med ridepisken, og skriger jeg får jeg ekstra slag på nosserne.

3. Jeg bliver taget med i et terarium med slanger og får håndjern om  mine håndled, og bliver smidt ind til slangerne hvor jeg skal være til du vil have jeg kommer fri.

Tak - jeg glæder mig til alle 3 gaver - håber du er frisk på at være julemanden der giver mig hvad jeg har fortjent

Lad mig høre hvad du siger til min ønskeliste. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

christian, nu køre du med klatten igen - skriv nogle noveller, så det er helt klart, at det er ren fantasi.

Du har jo fortalt tidligere, da det gik galt, at du faktisk boede sammen med Piah86. Man kunne godt få den opfattelse, at I er en og samme person. Derfor - igen, skriv noveller.

Chirbolet

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu