Lyst Til En Anden

19 indlæg i dette emne

Jeg har verdens dejligste kone, får masser af sex og nyder mit ægteskab virkelig meget!

Men...

Jeg har fået et lille problem...

Jeg er begyndt at få lidt for meget interesse for en anden. En anden kvinde.. En kvinde, jeg arbejder sammen med en gang om ugen. Hun er meget anderledes end min kone, og jeg kan faktisk ikke sætte fingeren på hvad der tiltrækker mig ved hende.

Normalt kan jeg godt synes om en person, føle tiltrækningen - og så stoppe der. Jeg behøver ikke gøre noget ved mine fantasier. Men denne gang føles det anderledes...

Jeg har svært ved at slippe mine tanker om denne kvinde, svært ved ikke lige at røre hende på armen eller skulderen, når vi arbejder sammen - og i det hele taget er min lyst til at være sammen med hende seksuelt steget og steget. Jeg har svært ved at abstrahere fra mine tanker, når jeg ser hende - eller blot tænker på hende.

Jeg har ikke gjort virkelighed af mine tanker. Og jeg gør hvad jeg kan, for at blive ved med at holde afstand. Men den nære fremtid byder på farlige situationer, hvor jeg skal være samme sted som hende. Først skal vi snart til samme koncert, og om ikke så længe skal jeg til hendes housewarmning. Vi har også allerede aftalt, at vi skal sammen til koncert til næste år...

Ydermere kompliceres det hele af, at jeg fornemmer hendes interesse i mig. De få gange vi har givet hinanden et kram - i forbindelse med goddag og farvel, har jeg fornemmet at hun har reageret positivt på mig. Om hun har fornemmet mine (nok kraftige) reaktioner, skal jeg ikke kunne sige. Vi har ikke sagt noget verbalt til hinanden.

Hvorfor bliver jeg så tiltrukket af denne kvinde, fantaserer om hende og reelt set overvejer at gøre noget ved det - når jeg har en fantastisk skøn og pragtfuld kone?

Og hvordan får jeg bremset mine tanker og lyster til den anden kvinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo mere du prøver ikke at tage imod spændingen, flirten og tiltrækningen, jo større og sværere bliver dit problem. Det er menneskekroppen i en nøddeskal.

Dvs i stedet for at undgå problemet som så bliver støtter, foreslår jeg du går den anden vej. Ja ved godt at i ikke er i åbent forhold mere, så der er vel også noget maskulint indover at du har været han til at nedlægge flere kvinder?

Pyt var ikke min pointe. Det virkede godt for mig sidst jeg var i din situation at onanere hver dag, flere gange om dagen og hver gang onanerer til tanken om mathias. (Falsk navn) men konstant forestille sig det ikke er helt godt i sengen. Det fjerner til sidst den seksuelle tiltrækning, for kroppen husker at det egentlig ikke var rigtig godt. Og så snart den seksuelle tiltrækning er væk forsvinder alt tiltrækningskraft ret hurtigt. Ikke desto mindre kunne du jo hjælpe dig selv lidt og overveje om det er vigtigt at tage til koncert sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forsøgt at visualisere alt muligt negativt omkring hende og sex.. Men så snart jeg ser hende irl igen, forsvinder alle mine mentale nedtoninger som dug for solen. Hun skal bare smile til mig, på hendes helt egen måde, og jeg er solgt igen.

Måske har du ret i, at jeg føler mig maskulin og "stærk", når jeg kan nedlægge kvinde efter kvinde... Jeg har altid været stolt af min evne til at give kvinder nydelse, og jeg får et kick af at være ønsket. Det er vel meget naturligt, egentlig. Jeg nyder også spændingen ved en ny kvindekrop, som skal udforskes og tændes vildt.

På den anden side, så nyder jeg absolut også min kone! Jeg elsker at drille hende, pirre hende og gøre hende vild. Jeg ved hvordan jeg skal gøre det, jeg kender hendes signaler og hendes krops reaktioner. Jeg gør meget ud af ikke at køre på rutinen, men prøver at forny mig og være kreativ. For mig er der ikke noget mere smukt, end at se min gudinde miste jordforbindelsen og al kontrol, og blive helt væk i orgasme efter orgasme. Og vide at det har jeg ført hende hen til!

Så hvorfor har jeg en længsel efter en anden kvinde? Hvorfor kan jeg ikke slukke for den tiltrækning jeg har til den anden? Jeg har det jo pisse godt hvor jeg er! Jeg har alt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er en god evne at have, forstår din stolthed og det er jo et instinkt der ligger meget dybt i dig som mand - uanset hvor lykkelig du er med konen. Nogle lære at undertrykke det imod naturen, i har haft åbent forhold. Der er ikke rigtig andre muligheder end at undertrykke begæret selvom jeg godt ved det er pisse svært. Og det er det selvom man har verdens bedste, smukkeste, mest kreative, mest liderligd fantastiske partner. At nedlægge flere, er bare en følelse du må lære at undertrykke fra nu af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

CG - jeg HADER simpelthen når du har ret...!! Igen...

For ja, der er ikke andet at gøre for mig nu - end at undertrykke min store lyst til den anden kvinde, og hvem der ellers skulle komme min vej i fremtiden. Så længe vores ægteskab er lukket, skal jeg ikke bryde vores indbyrdes aftale - og kneppe udenom!

Jeg må så bare håbe, at min kære hustru indser - at jeg elsker hende over alt på jorden, og aldrig vil gå fra hende! Hun er den kvinde, der har formået at være der ALTID for mig, hun kender mine dæmoner og har accepteret dem. Hun respekterer mig, og lader mig være den jeg er. Det eneste jeg mangler, for at være grov - er min seksuelle frihed. Jeg ønsker intet forhold til andre, men jeg savner at kunne gøre noget ved min lyst til en anden!

Det er ikke fordi min kone ikke giver mig det jeg har behov for, og lidt til - det er noget helt andet. Det er en spænding og en lyst jeg ikke finder andre steder. Det er jagten, flirten og stoltheden ved at få sit "bytte".

Måske vi en dag igen kan åbne vores ægteskab, hvor min hustru er tryg og uden jalousi...

Men for nu, må jeg bide tænderne sammen, holde mig fra andre - og lægge al min fokus overpå min kone!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... jeg tænker så om du ikke kunne prøve at foreslå dine kone, at lege noget mere. Det kunne fx være, at I lejer et hotelværelse sammen. Og så aftaler du med kæresten, at hun skal gå ud og købe noget frækt tøj. Og så kan I mødes som "fremmede" på hotelværelse. Derigennem kunne du måske få stimuleret din lyst til andre?

Redigeret af Woman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Woman.

Wow, det er længe siden jeg har haft overskud til at være herinde.. sorry!

Min kone og jeg kan ikke bare sådan tage afsted på hotel, da vi har små børn.. Og min kone er begyndt på job igen - efter 2 barsler i træk, så weekenderne er hellige i forhold til netop vores familie.

Samtidig tror jeg ikke det vil afhjælpe min lyst til andre, at min kone og jeg laver rollespil... Jeg kender jo kroppen under det frække tøj, og jeg kender hendes kropssprog uanset hvordan hun ser ud... Vi har prøvet at lave lidt sjov herhjemme, min kone har udstyret til at ændre hendes udseende fuldstændig. Jeg tændte ikke på det.

Der er ikke andet for mig at gøre, end at fortsætte min afholdenhed fra andre. Jeg "tilhører" min kone, og ingen anden. That's it, jeg har selv valgt det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel bare sådan, at i ethvert forhold lister hverdagens trivialitet sig lidt ind en gang imellem, det hele bliver hverdag, det kan nok ikke være anderledes, det er i hvert fald min mening.

Selv i de bedste forhold hænder det, at både manden og konen ser andre der tiltrækker en rent fysisk, men heldigvis er der jo et pænt stykke vej fra tanke til handling - ellers tog skilsmisserne sig nok en mægtig himmeltur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bent-larsen - det handler ikke om hverdagens trivialiteter kontra spændingen ved nye partnere... For jeg få virkelig meget sex af min kone!

Mit problem er måske, at mere vil have mere... Jo mere sex jeg dyrker med fruen, jo mere liderlig er jeg konstant. Jeg kan næsten ikke tænke på andet...

Min kone går på arbejde, og er derfor ikke hjemme i dagtimerne.. Det er jeg, så jeg sidder og kæmper med mit store behov helt alene. Jeg ved godt, at jeg har et stort behov for sex - og for at blive bekræftet i at jeg kan bruges... Jeg har altid haft meget svært ved at være monogam...

At være single har altid passet mig fint. Jeg kunne være sammen med præcis hvem jeg ville - og dyrke al den sex jeg havde lyst til. Nu er jeg så gift, og jeg elsker min kone over alt på jorden! Men.. hun er bare ikke nok... Hun gør virkelig hvad hun kan for at mætte mig.. men det er en ulige kamp.

Jeg har rent faktisk overvejet at gå fra hende, fordi jeg ikke vil byde hende en mand der er utro! Hun fortjener langt bedre! Jeg kan bare ikke undvære hende, så jeg forbliver gift. Men tankerne om utroskab ligger desværre kun lige under overfladen, og jeg har overvejet det flere gange.. Jeg vil ikke såre min kone, men min konstante liderlighed er ved at eksplodere inden i mig! Jeg har meget svært ved at håndtere det efterhånden!!!

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre..!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1: Bid det i dig, tal med dine kone om dit problem og vent indtil der kommer en løsning. Afholdenhed er en af os mænds bedste styrker nogle gange. Vi er trænet til det.

2: Vær utro

3: Tal med din kone om det og kræv handling. Får du noget 1 gang om dagen af hende så er det jo ikke hende der er noget i vejen med. men tal om det.

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overvejet at søge noget professionel hjælp istedet?

Hvis du elsker hende må du vel kunne se ud over dig selv og gå en smule på kompromis?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Soiwish.

Jeg har haft rigeligt at gøre med psykologer og psykiatere i mit liv! Jeg orker simpelthen ikke at åbne for den rædselsfulde del af mit liv igen!

Og jeg går på kompromis med mine ønsker og drømme i forhold til mit ægteskab. Rent faktisk så har jeg skåret dele af mig selv fuldstændig væk, for at leve sammen med min kone... Det er et bevidst valg jeg har taget, og det står jeg ved! Jeg er far til to børn, og det ansvar tager jeg ligeledes helt alvorligt!

Mit problem er, at vores ægteskab før har været åbent - vi har haft hver vores legekammerater, og det fungerede godt i et stykke tid. Men min kone fik personlige problemer med ordningen, og VI valgte at smække døren i til andre sexpartnere. Det var en fælles beslutning, så absolut!

Men en bevidst beslutning mindsker jo ikke et fysisk behov. Og i øjeblikket føler jeg mig overvældet og udmattet af at kæmpe imod dette fysiske behov jeg føler.

Jeg er stadig min kone tro. Jeg overholder den aftale vi lavede sammen, og det vil jeg fortsat kæmpe for at gøre! Jeg ønsker virkelig ikke at kneppe ved siden af, være utro og såre min kone dybt! Jeg SKAL holde mit store fysiske behov i skak! Det er bare pisse svært...!

Redigeret af MortenAlex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for at jeg ikke står med det problem MortenAlex.

Et eller andet sted, så har jeg altid troet fuldt og helt på, at hvis man undertrykker sit behov, så vil det uvægerligt gå galt på et eller andet tidspunkt, ellers knækker filmen rent følelsesmæssigt, men for en gangs skyld, så håber jeg sørme at min hypotese er forkert.

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig, jeg har indtryk af, at du og din kone har det rigtigt fint sammen, så det ville være skammeligt, hvis det skulle gå i stykker på grund af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig min kone tro. Jeg overholder den aftale vi lavede sammen, og det vil jeg fortsat kæmpe for at gøre! Jeg ønsker virkelig ikke at kneppe ved siden af, være utro og såre min kone dybt! Jeg SKAL holde mit store fysiske behov i skak! Det er bare pisse svært...!

Det er ikke noget jeg normalt ville foreslå, og tag det mere som et spørgsmål, men I har jo tidligere haft et åbent forhold, og af forskellige årsager på hendes side er det så blevet et eksklusivt forhold. Mit spørgsmålet er, om du ikke har en mulighed for at tale med din kone om dit problem og få noget støtte? Måske lægger det også kortene på bordet på en måde, som gør at du i praksis får en del sværere ved at give efter for din lyst til den anden kvinde?

Ja, jeg ved sgu ikke hvor smart det er, men lad høre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MortenAlex er I medlemmer af nogen polygrupper? Der findes en ganske aktiv lukket gruppe på fb, hvor folk snakker om deres problemer og glæder, og blandt andet om hvordan man kommer over jalousi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MortenAlex er I medlemmer af nogen polygrupper? Der findes en ganske aktiv lukket gruppe på fb, hvor folk snakker om deres problemer og glæder, og blandt andet om hvordan man kommer over jalousi.

Bare et lille spørgsmål: Hvad er "Polygrupper", det er et udtryk jeg aldrig har hørt før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk der har flere partnere, hvor alle parter er indforstået med hinandens eksistens kalder sig poly. Det er en forkortelse for polygam, polyamourøs og varianter heraf.

Folk med åbne ægteskaber kan også være polyfolk.

En polygruppe er en samling af polyfolk, som udveksler erfaringer og/eller støtter hinanden. Ligesom en handicapgruppe eller en AAgruppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret "TheTemptress", så blev jeg så klog, man skal lære så længe man lever, og her lærte jeg så lige et helt nyt begreb, super, hvis man ikke spørger, får man jo ingenting at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at det er meget normalt at have lyst til andre i perioder. Det kan jeg selv have, dog ikke så slemt som dig. Måske fordi vi ikke har haft et åbent forhold. Når jeg har et crush på en anden, så hygger jeg mig med det. Jeg kan sagtens få sommerfugle i maven og den slags, men jeg lader det gå ud over min mand. Jeg elsker ham dybt og inderligt og derfor vil jeg ikke såre ham. Jeg flirter ikke med den anden, men har dette som en slags sød lille hemmelighed. Lige som ordsproget "samle appetit ude, men spise hjemme". Så jeg ved ikke om dette vil fungere for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu