Hvilken Penisring!

10 indlæg i dette emne

Har godt set der er et par tråde om penisringe, men ikke lige det jeg søger og så er de meget gamle.

Men nu til sagen :) jeg står i den situation at jeg skal ud og have fat på en penisring, den holder ikke så lang tid som man kunne ønske sig. Det skal bare være en ring der gør det den skal gøre, der behøver ikke være noget til damen ;)

Har kigget lidt rundt omkring, men det er jo en jungle som med mobiltelefoner.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at hører hvad i er glade for at bruge :)

Skal selvfølgelig nok komme med en anmeldelse når jeg har fået anskaffet mig en selv.

Håber i kan hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke mange der bruger den slags :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ingen kærester haft der har haft nogle ønsker. Umiddelbart er den billige god som den dyre. De skifter lidt i størrelse og materiale men aldrig noget jeg har brugt eller interesseret mig for synderligt. Synes pikken ser... "Forkert" ud med de udvidede blodårer.

Hvorfor denne interesse for at have en ring? den sidste jeg benyttede uden vibrator til mig var en hankypanky kreation

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal selvfølgelig nok komme med en anmeldelse når jeg har fået anskaffet mig en selv.

Ja det kunne være spændende at høre, jeg har sommetider spekuleret på hvad der er for dimser, og om de overhovedet har nogen som helst virkning, jeg er af natur lidt skeptisk overfor den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

bent de virker og er billige. Pikken bliver mere hård af det, en anelse breddere og for de fleste kvinders største interesse bliver pikhovedet lidt større så man får den der dejlige svampe-hoved form der er fantastisk til at ramme g punkt. Jeg synes personligt godt man kan se lidt forskel, meeen.. Når klaveret spiller og legen er i gang kan jeg altså ikke mærke de der få mm forskel og synet.. Jeg synes ikke de der store blodårer er kønne.

den kan også hjælpe med at holde potensen, hvis den er lidt svigtende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne lige sige at det på ingen måder var for at gøre noget stører eller mere markeret, da både konen og jeg er mere end tilfreds med størrelsen. men mere ment som lidt potenshjælp, ja og den virker faktisk. At den så føles ret godt at have på er bare en bonus jo.

Nu var der ikke kommet de store råd, men har nu alligevel haft konen ude og shoppe.

http://www.abeline.dk/product.asp?product=534

Den her blev det til :)

Testet her til aften, lidt besværlig at montere første gang. Men da den så kom på var den faktisk ret god, den gav lige det ekstra som vi begge søgte. I og med blodet bliver lidt længere i staven så bliver den mere følsom og det kan jeg godt lide, ja og at jeg så kunne forsætte lidt tid efter jeg var kommer var bare en ekstra bonus :) efter en gangs brug kan jeg anbefale den, skal nok vende tilbage hvis noget ændre sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej den ville jeg ikke kunne bruge, jeg vil ikke forklare hvorfor, men det ville være helt udelukket, den ville jeg ikke få spor fornøjelse af, tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er tilhænger af en ordentlig pikring.

Men det skal være en kraftigstålring, eller et mere seletøs agtigt hvor der er en ring om pikken og remme om nosserne... på den måde strammes nosserne og de løftes frem så de får en del mere stimulation unde sex....post-6234-0-70079900-1317272891.jpgpost-6234-0-12878800-1317272903.jpg

Ringen løfter også nosserne frem... Og den skal ikke være for stram, ellers kan man kun have den på i meget kort tid :-)

Ringen er købt i en bådudstyrsbutik...

MVH Langtur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Indsendt BilledePersonligt har jeg meget fornøjelse af denne... ikke som potensforsærker men pga vibrationerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en del penisringe på www.belugi.dk. De har også en guide til valg af penisring, som jeg selv har brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu