Ren Til Anal

9 indlæg i dette emne

Jeg plejer at bruge en anal sprøjte når jeg skal gøre mig klar til anal sex og det har altid fungeret godt, men sidste gang brugte jeg slangen fra bruseren med det resultat at jeg rendte på wc hele aften og meget af næste dag, jeg tror selv at det er fordi at der var meget tryk på vandet med det resultat at jeg fik fyldt tarmen godt og grundig, hvor meget skal man sprøjte op når man bruger en slange er det til man føler der ikke kan være mere vand i tarmen. vil gerne høre andres mening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skru LANGT ned i styrke...

Brug hvad der svarer til MAX et glas-fuld vand :) (du kan også bruge endnu mindre med fin succes)

Alt derover ryger op forbi knækket i tarmen i din krop og det er der ingen grund til ved almindelig anal-sex og numselege :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg fik en liter vand op det føltes sådan da jeg stod på alle fire imens Herren sprøjtede vand op i mig :wacko: så tror jeg holder mig til sprøjten der kan jeg letter føle hvornår jeg skal sige stop :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer at bruge bruserslangen, lunkent vand og lavt vandtryk. Jeg stopper når jeg føler min krop gerne vil presse ud - går på toilettet og gentager det, indtil det vand der kommer ud er helt klart. Så føler jeg mig renset.

Det vigtigste for mig, er at jeg ikke skynder mig. Jeg sidder længe på toilettet, for det kan tage lidt tid for vandet at komme ud af kroppen igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer at bruge bruserslangen, lunkent vand og lavt vandtryk. Jeg stopper når jeg føler min krop gerne vil presse ud - går på toilettet og gentager det, indtil det vand der kommer ud er helt klart. Så føler jeg mig renset.

Det akkurat det samme jeg gør, men har en mani med at jeg også gerne vil være renset ud "nord" for knækket på tarmen - som tonnilerche udtrykker det - smiler - det knæk er samtidig udtryk for den inderste ringmuskel, og hvis jeg en gang imellem bruger legetøj der, skal det helst langt forbi den, så der skal også være rent.

Det kan være det der er forklaringen på at jeg danner al den fedtede, klare æggehvidelignende masse jeg har nævnt i et tidligere indslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vigtigste for mig, er at jeg ikke skynder mig. Jeg sidder længe på toilettet, for det kan tage lidt tid for vandet at komme ud af kroppen igen.

Det svarer stort set også til hvad jeg gør.

Og så rider jeg lidt på en dildo på badeværelsesgulvet, så får jeg det sidste vand ud på den måde. :)

Sidst jeg rensede mig, var jeg helt ren i et døgn, og det blev groft udnyttet :rolleyes: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej man kan købe noget der hedder en anal skyller. Der er vandblokering i så der ikke kommer for meget tryk på. Og så skal man sørge for kun at skylle den nederste del af rektum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg skyller bruger jeg en almindelig øresprøjte fra apoteket. Der er ikke for meget vand i og trykket styrer jeg selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet i forhold til at få for meget vand op i anus gennemgås faktisk meget godt i denne video på YouTube https://www.youtube.com/watch?v=7pMqPVYxv3g - og det er i bund og grund et spørgsmål om mængden af vand og hvor dybt man går op. 

sm-land.dk nævner også anal skyllere som har vandblokering - de findes faktisk i flere udformningerne - de fleste med begrænsning i vandtrykket - der er nogle billige modeller her https://www.4ushop.dk/shop/anal-skyller-182c1.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu