Nævn en af dine fetish

267 indlæg i dette emne

Jeg har en næsten sygelig fetish vedr. kvinder i støvler. Det er faktisk et must at chefen (min dejlige samlever) tager de lårlange støvler på, vi har 2 par -et par sorte og et par røde - af læder!!

Alt andet duer ikke!! Ingen latex eller gummi og farverne skal være rød eller sort!! Min 8-10 cm hæl skal der også være! Ankelstøvler og flade hæle er helt ude - knælange kan gå, men skal være kombineret med netstrømper og hofteholdere, det gør sig forøvrigt også gældende ved de lårlange!!

Så lang tid jeg kan huske tilbage har det været sådan, de gange jeg har været singel, har det (for det meste) været (næsten) ligemeget hvordan kvinden så ud, bare hun var i højhælede læder støvler!!

Når jeg ser en kvinde i støvler fokuserer jeg straks på hælhøjde og materiale (læder), jo højere hæl og jo længere skaft, jo kønnere bliver hun!

Sygt ikke??!!

Men jeg har lært og leve med det - og jeg nyder det!! Dejligt at fruen syntes det er ok med mine "særheder!!"

Håber der er mange ligesindede derude - både af det ene og det andet køn!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

min fitish er helt klart g strenge det er bare godt og så "fisse saft" at først tage min kæreste hårdt mens hun er i ført g streng for bagefter at tage den af og give hende lidt mere og se hende komme og så bare slikke hende ren

en anden ting er at se hende nyde det når jeg sprøjter ud over hende eller hun giver mig et handjob ved ikke helt hvad det går indunder... sperm måske hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart uniformer og gyno/læge lege :happy:

Lige nogle billeder :love:

(fjernet af admin pga overskridelse af regler)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anis--

Sjovt nok, men jeg ville tænde totalt af hvis der stod 2 mænd omkring mig som på dit nederste billede :skv_mine:

Utroligt at man kan ha´ det så forskelligt, ikke? :wink:

Mvh

Krusse :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fetish er rygning - det tænder mig vildt. Ikke sådan rygning generelt, men synes at kvinder er vildt sexede og feminine når de ryger. Ryger derfor bl.a. selv - kan dog ikke afvise afhængigheden som en anden årsag

Look tænder mig, men egentlig alle 100s og derover. Billedet er en rigtig flot kvinde der ryger 120s - desværre fås de ikke så lange i DK

Ej hvor skæg, jeg har det på samme måde:) Jeg kan sågar blive spilliderlig af at ryge, det er faktisk lidt noget lort:P En meget usund form for seksualitet.

Sjovt du har det på samme måde, jeg tænder helt klart på en flot pige mere hvis hun ryger end hvis ikke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

f#1 Jeg er vild med at få slikket numse af min mand og får somregel orgasme efter en rum tid og når tungen bliver presset ind. Og så er det så godt at tisse bagefter og mens han stadig slikker numsen.

f#2 Jeg er vil med tanken om at se min mand sammen med en meget moden kvinde - helst over 70

f#3 se min mand og husven slikke pik på hinanden når de har tilfredsstillet mig så den er slap og sovset ind i spærm og mine safter. Det får dem igang igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

f#1 Jeg er vild med at få slikket numse af min mand og får somregel orgasme efter en rum tid og når tungen bliver presset ind. Og så er det så godt at tisse bagefter og mens han stadig slikker numsen.

Jeg er også vild med at slikke min kones numse og bruge tungen dybt inde og hun får også nogle voldsomme orgasmer på den måde - men jeg er sku misundelig på din mand at han får dine gyldne dråber med i købet - BARE DET VAR MIG :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er helt vild med at lege med min kæreste´s fisse og hun nyder det fuldt ud når der slikkes og gives finger og ikke mindst med en dildo oppe, her igår skulle vi så prøve at have anal sex men det tændte hende ikke at have noget oppe i røven, men hun nyder at blive kælt og slikket i røven og jeg nyder at udnytte hende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hot pants, og en god røv, og stønnen, det er super frækt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig pjattet med en hånd på struben / breath control. :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Breath control er bare vildt lækkert men hvad der er allerbedst er min kærestes røv, at have hende liggende med røven i vejret og bare kunne gøre alt hvad der falder en ind Uhmm :happy:

Derudover en masse spyt, sperm og fissesaft og helst også godt med mandel olie, det kan ganske enkelt ikke blive for saftigt :wink:

Endelig skal hun så bare bolles igennem rigtigt hårdt og brutalt i doggystyle og lige når hun er kommet rigtigt voldsomt og ligger og puster ud så skal hun bare bolles endnu hårdere og det skal gentages indtil hun desperart prøver at undslippe min pik og til sidst ligger hun bare der på lagnet og ligner et klat smeltet smør Uhhmmmm:happy:

Åhhh var emnet fetish :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

........ og til sidst ligger hun bare der på lagnet og ligner et klat smeltet smør Uhhmmmm:happy:

Åhhh var emnet fetish :lol:

*GGGGG* Gonzo, du har vel lige beskrevet præcis hvordan den ged skal barberes :cust32: :cust32: :cust32:

Om det er fetish eller ej, er vel egentlig ligegyldigt, når først hun flyder ud på lagenet :tommel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så har jeg da også en svaghed for at få mine nosser bundet godt op, for tiden :slem:

558.attach

559.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kun en?

Nå ja, jeg er vild med lædertøj. Ikke at jeg har så meget, for det er jo dyrt. Eller bare kinky undertøj, det må også gerne være af silke. jeg elsker også højhælede støvler, men ikke alle slags. Jeg er kræsen. Ligesom jeg er med mænd.

Man kunne selvfølgelig også nævne lysten til at rende nøgen rundt i huset. Det må vel også være en fetich.

Og så tænder jeg på magtlege...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg er vild med piger der går i stramme, tykke og meget bløde rullekravesweatre, jeans og lange sorte støvler! Jeg elsker at se en

pige i den slags tøj bundet og kneblet. Især når pigens hår er sat op i hestehale og hun er bagbundet på albuer og håndled og er bundet

stramt for munden med en gummikugle og hendes rullekrave er slået

op for munden og næsen. Det er min fetisch og jeg synes den er lækker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en del kinks, men nok kun én næsten-fetisch: gangbangs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en del kinks, men nok kun én næsten-fetisch: gangbangs

Ja så går der skolelærer i den :)

"Seksuel fetichisme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

også derfor det kun er en næsten-fetisch ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænder på alt der har med smukke pigenumser at gøre.

Indsendt Billede

Jeg elsker at stikke min tunge så langt ind i en piges dejlige numsehul som muligt. Det er bare så lækkert at mærke balderne mod ansigtet imens jeg kører rundt med tungen inde i numsehullet og smager på hendes lækre safter.:toungue:

Det er også enormt lækkert og supersexet at slikke/sutte på sexlegetøj, der har været inde i en piges numsehul. Dildoer, buttplugs, perlekæder, analkugler m.m.

Jeg har prøvet det hele. Det er helt rent og meget lækkert. Supersexet.

Jeg elsker at se på piger der flexer deres numsehul. Anusmusklerne trækker sig sammen og udvider sig imens pigen leger med fingerne omkring og i numsehullet. Jeg har mange videofilm fra www.inthecrack.com , hvor pigerne leger med deres numsehul - det er bare så smukt og så supersexet. Jeg kan se på det i timevis.

Jeg kunne også godt finde på at købe brugte g-strings trusser fra dejlige piger. Trusserne skal helst dufte skønt af safter fra missen og numsehullet. Pigerne skal helst have gået med trusserne i flere dage, med g-stringen så langt ind mellem balderne som muligt, så de har været i berøring med numsehullet, så meget som muligt - det er mest lækkert. Hun må også gerne have onaneret i trusserne, så de dufter herligt af pigesafter. Lidt duft af urin vil hellere ikke være dårligt. Jeg elsker alle dufte/safter fra en lækker pige.

Jeg har ikke prøvet at købe brugte pigetrusser endnu - men jeg har kontakt med en utrolig smuk pige, som sælger sit brugte undertøj. Jeg vil købe et par af hendes brugte g-strings trusser, når hun skriver til mig igen. Jeg glæder mig virklig til at dufte til hendes dejlige g-strings trusser, som hun har haft på i 2-3 dage. De må dufte himmelsk. Utrolig frækt og så vidunderlig dejligt.:kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til "aaboulevarden", angående dit billede.

Det smukke billede af den dejlige sygeplejerske ligner meget Madame Helene fra Åboulevarden i København. Jeg har besøgt hende to gange - hun er utrolig dejlig at være sammen med. Meget sød pige med en vidunderlig krop. :love:

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker at iføre mig røde strømperbukser(mand)når vi knepper.Hun skal også være iført strømperbukser.Jeg er vild med strømperbukser kan gå i dem hele dagen.Jeg køber strømperbukser selv jeg bruger dem meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit allerførste indlæg her på stedet, må så absolut falde her...

TRUSSER!

Jeg er besat af dem, og det i alle afskygninger. Jeg tror ikke der findes den kvinde der ikke kunne lægge mig ned, blot ved at vise frem, og lade mig røre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke om det er en "Fetish".. Men jeg er sååå glad for bondage... det er så ualmindelig frækt... har lige været ovre og besøge kæresten og en af aftenerne, da vi havde været ude og drikke (og danse), der var vi RIGTIG godt oppe og køre og han bagbandt mig, blindfoldede mig og tvang mig til at sutte hans pik/få den helt ned i halsen/gøre hvad han sagde og han "tvang" mig ned på gulvet med røven oppe, så han kunne gennemkneppe mig bagfra... Damn... jeg er virkelig virkelig forelsket i bondage og den slags dejlige lege... mh mh mh.... :love: :love:

Fetish...?!? Hvis det er, så er det min klare favorit... bliver våd bare af at tænke på det... mh....[/QUO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey der..

Bondage er helt klart en fetish, og kommer fra SM..

knus SX..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu